brzoskwiniowe plisy

Wczorajszy całodzienny deszcz i silny wiatr za oknem zmusiły mnie do wrócenia ze zdjęciami do domu. Ale zapowiada się, że dziś tak nie będzie!! :) Brzoskwiniowa bluzka z plisowaną częścią - niby nic wielkiego, a chętnie oglądałabym ją w swojej szafie też w innych kolorach (była mięta i turkus). Chyba to własnie trochę głupie, ale mam tak, że kiedy coś mi się bardzo podoba, bardzo lubię mieć to w kilku egzemplarzach, w różnych wersjach kolorystycznych. Też tak macie? :) A pasek, który tu widzicie to ten sam, który miałam przy trenczu. Strasznie się cieszę, że go kupiłam (miałam wątpliwości) - przydaje się!











bluzka/blouse - no name
spódnica/skirt - stradivarius









21 komentarzy:

  1. Masz świetny kolorek włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję :) choć mam co do niego trochę mieszane uczucia, zrobię go jeszcze raz, bo mam kupioną farbę, a później prawdopodobnie będę tak skakać po róźnych odcieniach, aż dojdę w czym się najlepiej czuję :)

      Usuń
  2. Tak, kolor jest świetny (włosów), wygląda tak naturalnie i to jest w nim piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna bluzka. Wygladasz pięknie

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia :)
    Cudownie dobrany zestaw, świetnie się w nim prezentujesz.
    Bardzo mi się podoba :)
    POzdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor Twojej bluzeczki jest moim ulubionym odcieniem tego sezonu. :) Wyglądasz fantastycznie, aż brak mi słów. Szczerze? Mogłabym się tak ubrac nawet jutro. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz!
    pozdrawiam i w wolnym czasie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Love the shirt!!New post on my blog ---> http://urbanfashionstylee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Such a cute hair-do!
    All the best from charming Berlin,

    Jana & Vanessa

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne zestawienie :) śliczna fryzurka:)

    http://womanlinesska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczna bluzeczka!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. urocza bluzeczka:) zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna bluzeczka! genialnie wyglądasz, całuję!

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie wyglądasz:) bardzo podoba mi się to połączenie rewelacyjna bluzeczka:)
    Pozdrawiam ja obserwuję byłoby mi bardzo miło gdybyś i Ty mnie zaobserwowała:)
    Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  14. super outfit! tak kobieco ;))
    dodaję do obserwowanych i z miłą chęcią będę zaglądać tutaj częściej ;)
    pozdrawiaam!

    OdpowiedzUsuń
  15. masz zgrabne nogi. tylko pozazdrościć ;).

    OdpowiedzUsuń
  16. Hello, I check your blog like every week. Your humoristic style is awesome,
    keep up the good work!

    my web page; apartamenty na dobe warszawa

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl