Casual

Dzisiejszy outfit to taki typowo wygodny, na zabiegany dzień, jaki właśnie dziś miałam. Żadnego bólu stóp czy spowolnionego kroku przez buty na wysokim obcasie/koturnie, a biegiem w tenisóweczkach tu i tam. Bardzo dobrze się czuję w takim stylu, jest mi najbliższy, chodząc jeszcze do szkoły, raczej w 90% właśnie tego typu styl wybierałam, by nie męczyć się i móc się skupić na tym, co trzeba, zamiast marzyć np o zmianie butów czy zdjeciu niewygodnych spodni. Fala szału na moro chyba już trochę przeszła, ale ja bardzo dobrze się czuję w tych spodniach i nie zamierzam z nich rezygnować póki co na pewno. Na zdjęciach chyba widoczna jest niestety w jakimś stopniu ta kiepska pogoda, która się nasiliła, gdy były one robione - straszny wiatr i wzmagający się deszcz. Uroki blogowania, w każdym razie biorę to wraz z tym i innymi niedogodnościami, których jestem świadoma! :)
XOXO










kurtka/jacket - bbnb 
bluzka/blouse - no name
spodnie/trousers - no name
torebka/bag - reporter
buty/shoes - h&m

5 komentarzy:

  1. Kurtka!<3 jest przepiękna!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja sama od poczatku tak sie na nia uparlam, ze nie bylo opcji, zebym sobie odpuscila i nie kupila! :) cos w sobie ma

      Usuń
  2. Wyglądasz fantastycznie! ♥ Spodni obrzydliwie zazdroszczę, są zupełnie genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje bardzo! :) bardzo je lubie, przede wszystkim za to jak leza, ale i moro po prostu nie znudzilo mi sie jeszcze nic a nic, choc coraz mniej go wokol

      Usuń
  3. podoba mi się u Ciebie. spodnie i kurtka- rewelacja!

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl