check pattern

 Dziś przedstawiam Wam granatową, pikowaną spódniczkę mini połączoną z koszulą w kratę, która niezmiennie kojarzy mi się z roboczą, może dlatego czuję się w niej tak swobodnie. Pod nią założyłam kremowy koronkowy top bez ramiączek, który pełni tu rolę tylko jakiegoś akcentu. Codzienna torebka, baleriny, czyli ogólnie niezobowiązująco, a jednak można czuć się kobieco. Zastanawiam się czy w kolejnym poście zaprezentować wydanie siebie w bluzie. Nie super modnie i szałowo, bo to jedyna bluza, którą tutaj mam, więc szału w wyborze nie mam, ale może...













69 komentarzy:

  1. bardzo fajna stylizacja :) podoba mi się bardzo :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. I have a similar shirt, love this print!
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    http://www.facebook.com/NamelessFashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz. Genialnie zestawiłaś tą koszulę ze spódniczką. Skąd ta koszula? Poluję na taką od dawna. Dziękuję za komentarz :) Przejrzałam kilka Twoich stylizacji i od razu dodałam do obserwowanych - świetny styl i blog. Będę zaglądać. I czekam na sportowego posta w bluzie, już wiem, że będzie super. Jesteś moim odkryciem blogowym miesiąca :) Pozdrawiam :*

    http://voguerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. swietnie wygladasz i swietne zdjecia!
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo przyjemna stylizacja:) idealna np na randkę:) każdy facet byłby zachwycony! bardzo fajna spódniczka, musi mieć ciekawą fakturę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny zestaw :) śliczne balerinki!

    http://littlemystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię takie spódniczki i podoba mi się jak swoją połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz cudownie i masz piękne włoski, takie równe ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. swietny zestaw! :) bardzo fajna koszula!

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję :) ślicznie wyglądasz ! świetna spódniczka i przesłodkie balerinki <3

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładny zestaw :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastycznie prezentuje się koszula z tą granatową spódniczką ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. buty są rewelacyjne! planuje sobie takie zrobić, lecz ciągle szukam odpowiedzniego materiału na czubek:) pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  14. oraz dodaje do obserwowanych, twój styl ubierania jest bardzo w moim guście:) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  15. you are amazing! love your style and look!

    xx

    Laura

    http://www.pursesandi.net

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny zestaw! Najbardziej podoba mi się koszula, sama takiej poszukuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale piękny plener, bardzo Twoja stylizacja pasuje do tła!
    Wyglądasz świetnie!
    Pozdrawiam MAYA:**:**

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna koszula...
    Od dawna obserwuje, pozdrawiam :)

    nomorepainlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny zestaw:) Bardzo podoba mi się Twój blog, obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. I have almost the same T-shirt and skirt :)

    Greets from Croatia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ale pięknie wyglądasz! uwielbiam koszule w kratę :) No i do tego masz cudowne brwi, jak ja takie lubie <3 Dodaję do obserwowanych pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie wyglądasz, super koszula i spódniczka:)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo pozytywnie! a gdzie robione fotki?

    OdpowiedzUsuń
  24. super koszula! pozdr i zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna koszula, mam identyczną ! :))
    Ps. Zostałaś nominowana u mnie w poście, wszystkie informacje na blogu ! :*

    OdpowiedzUsuń
  26. zacznijmy od tego ze piekne widoki za toba! cudowne miejsce!
    no a outfit jak najbardziej stylowy, uwielbiam polaczenie granatu z czerwienia i na dodatek kratką! piekne balerinki:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam takie koszule! Prześliczne zdjęcia :)
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajny zestaw. Idealny na nadchodzące wakacje!

    OdpowiedzUsuń
  29. swietnie połączyłaś tą koszulę, całość wygląda bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dla mnie świetny zestaw, idealne połączenie koszul w kratę, które uwielbiam z nutką elegancji:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie wyglądasz, super połączenie! Bardzo ładne baleriny a spódniczkę mam b. podobną!
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny a jakie widoki!!!! Zazdraszczam!!! Zapraszam do mnie w wolnej chwili :) Niebawem fajny konkurs dla obserwatorów:) Z pewnością coś godnego uwagi :) Kisss kisss

    OdpowiedzUsuń
  33. You have a lovely blog, just stumbled across it now
    Would you like to follow each other via GFC and bloglovin’?
    If so let me know and I’ll follow you right back
    My blog is a fashion/lifestyle blog!
    Speak soon,
    Have a lovely day
    Much Love,
    Kate xo

    www.and-kate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Poszukuję takiej właśnie koszuli!!!
    Piękne miejsce, nie wierzę że w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo fajny zestaw :) dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie, może również Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale ładna stylizacja <3
    I jeszcze tło nieziemskie! :)
    Obserwuję przez bloglovin :)

    OdpowiedzUsuń
  37. super <3

    zapraszam na konkurs: http://madame-chocolate.blogspot.com/2013/04/konkurs-z-m-joy.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna koszula :) Obserwuję
    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękny zestaw, wyglądasz rewelacyjnie!!! Obserwujemy się?

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajna stylizacja i świetne widoki w tle na zdjęciach : )
    Pozdrawiam:
    http://passifl0re.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Your blouse is great, the print is awesome!

    OdpowiedzUsuń
  42. Dlaczego mówisz, ze nie wygladasz super modnie i szalowo?? Jak dla mnie właśnie tak wygladasz!!! Uwielbiam takie połączenia- prosto, luźno, ale jednak bardzo kobieco!!! Piękna kobieta, na której mozna zawiesić oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ale jesteś śliczna, pięknie wyglądasz. Świetna stylizacja. Koszula <333.

    OdpowiedzUsuń
  44. O to dobrze się składa, bo planuję w tym roku wyjazd na wakacje właśnie do Norwegii, to może takich miejsc jest więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Zestaw, bardzo w moim stylu, ślicznie w nim wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  46. Jakie przepiękne baletki, obserwuję mam nadzieję, ze to ok:)
    Pozdrawiam i zapraszam www.look-calm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. pięknie wyglądasz, a widoczki za tobą są równie zachwycające. Urody Ci można pozazdrościć. Z wielką chęcią obserwuję :) !

    OdpowiedzUsuń
  48. super :) uwielbiam koszule w kratę :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl