First time

Trochę na szybko, trochę amatorsko, bo zdjęcia zrobiłam niestety w domu, choć założenie było zupełnie inne, jednak na dworze niesamowicie sypie śniegiem! A mamy kwiecień... :) W zrobieniu zdjęć pomógł mi samowyzwalacz i można im naprawdę dużo zarzucić, nie są takie jak bym tego chciała, ale naprawdę strasznie się nie mogłam doczekać, aż zacznę! Miałam dodać ten post jutro, ale jak widać - nie wytrzymałam, i choć mam teraz wolną tylko chwilkę, to korzystam z niej właśnie w ten sposób. Pierwsza stylizacja to mój zestaw wielkanocny. Czerń i biel z dodatkiem czerwieni. Prosto, bez przepychu, mam nadzieję, że się podoba :)







sukienka/dress - no name
płaszcz/coat - Dolce Vestito (Allegro)
torebka/bag - Allegro
buty/shoes - fleq.pl
zegarek/watch - Elixa by Apart

Chętnie wysłucham wszelkich rad, wskazówek oraz konstruktywnej krytyki :)
Całuję

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja - piękny płaszczyk (sama taki posiadam - nawet nie zdawałam sobie sprawy z faktu jak ładnie się prezentuje) Masz śliczną wiosenną kolekcję!

    Spódniczki prześliczne !! Koniecznie zrób z nimi stylizację, jestem ciekawa jak będą się prezentować na sylwestce. Aa mam pytanie dotyczące spódniczek. Jakiego materiału uzyłaś do uszycia ich?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo :) Ale mnie uszczęśliwił widok pierwszego komentarza na tym blogu! Niedługo napewno dodam coś z udziałem tych spódniczek, uwielbiam je. Materiał, z którego zostały uszyte to Stretch, zamawiałam tutaj: http://www.textilmania.pl/pl/c/STRETCH/99 . Polecam naprawdę, spódniczki wychodzą za grosze, a jakie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja też mam ten płaszczyk tylko tyle,ze czarny :) Jest nieziemski ;)
    pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W zasadzie dodałabym ale nie masz tej opcji ;x

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli podpowiedziałabyś mi jak to zrobić, by inni mogli dodawać mnie do obserwowanych, byłabym bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl