Heels

Dodaję na szybko nowy post (uzależnienie) i pędzę jeszcze ogarnąć dom. Klasyczny trencz to to, co mimo, że niezbyt oryginalne, zawsze prezentuje się na kobiecie dobrze. Dziś w stylizacji bardziej eleganckiej, jednak zapewne zagości tu jeszcze w wydaniu bardziej casualowym. Pasek od płaszcza zamieniłam i ten, który był przy nim, zastąpiłam czarnym, błyszczącym z kokardką. Nie chodzi tylko o to, że z tym podoba mi się to bardziej, ale ten, który był przy płaszczu, bardzo szybko się poluzowywał i nie wyglądało to dobrze - odbierał mi talię. Zielona mini ozdobiona łańcuszkiem, z koronkowymi plecami to najmocniejszy element tego outfitu, nie trzeba więc więcej kombinować, wystarczy dodać klasyczne szpilki, coś na nadgarstek i voila!! Nic wielkiego, a na pewno nikt na ulicy nie pomyśli 'wiocha' :) Aaa i poznajcie mojego pieska! - Mili / Milka - jak kto woli.










płaszcz/coat - F&F
bransoletki/bracelets - h&m
okulary/sunglasses; gumka do włosów/hair cuff - allegro
reszta/rest - no name

7 komentarzy:

  1. Stanik pod spodem zmieniłabym na czarny najlepiej na taki z silikonowymi paskami,żeby był nie widoczny. Sukienka piękna. Pomysł na pasek genialny!
    A piesek przesłodki! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za uwagę, w sumie to mam taki, ale zapomniałam o nim - pewnie dlatego, że bardzo go nie lubię - ma brzydkie cięcia na miskach, co się brzydko odznacza. Pozdrawiam gorąco :)

      Usuń
  2. Pięknie wyglądasz, życzę powodzenia w dalszych stylizacjach - masz GUST! ;-)
    P.S. Studiujesz coś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie!!! :)
      W chwili obecnej nie - zaczęłam od ubiegłego października, ale kierunek mi nie podszedł, za kilka miesięcy zaczynam na nowo, mam nadzieję, że bardziej owocnie :)

      Usuń
  3. A co masz w planach (kierunek i miasto)? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno Wrocław, a co do kierunku... próbowałam marketing, chciałam dziennikarstwo, a chyba będzie rachunkowość i finanse :P

      Usuń
  4. załóżmy klub miłośniczek westików <3
    hehe

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl