loose

Dzisiejszy zestaw to taki typowo zwyczajny, nieokazyjny, z niedbałą fryzurą - po prostu, na miasto, do pozałatwiania spraw, spotkania z koleżanką i tyle. Czemu by jednak go nie dodać, od tego jest to miejsce, by móc pokazywać się w różnych odsłonach i w 'opakowaniu' na różne okazje. Choć przyznać muszę, że zdecydowanie lepiej czuję się w zestawieniu z poprzedniego wpisu, w tym można czuć się w 100% swobodnie, Muszę trochę przystopować z dodawaniem postów, bo do mojego powrotu do domu jeszcze sporo czasu, a nie mam tu takiej ilości wszystkiego, co potrzebne, by starczyło mi do końca z codziennym dodawaniem postów. Choć przyznam się, że trochę mnie to boli, ale pociesza mnie myśl, że jak wrócę... to nic mnie nie zatrzyma! :D









biały top/white top - sinsay
bluzka/blouse - stradivarius
żakiet/jacket - no name
spodnie/jeans - cubus
torebka/bag - reporter

47 komentarzy:

  1. jak najbardziej mi się podoba!
    na miasto idealny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo gustownie dobierasz ubrania, mamy podobny styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja, super wyczucie stylu! zazdroszczę bluzki, poluje na taką!
    dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  4. jej świetnie wyglądasz!
    wszystko tak fajnie dobrane :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. genialna kolorystyka, świetnie zestawienie ! uwielbiam taki styl!
    pozdrawiam serdecznie
    malaczarnablogg

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz świetny styl! bardzo ładny kolor włosów

    OdpowiedzUsuń
  7. żakiet jest fenomenalny, ekstra! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo stylowo ;)
    ZAPRASZAM DO MNIE: http://karsted.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię takie luźne stylizacje! szablon wykonałam sama bazując na podstawowym jaki oferuje blogspot :)

    OdpowiedzUsuń
  10. polecam internetowe poradniki do edytowania szablonów dzieki kodom html/css itd... tu masz jeden http://blogger-poradniki.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw :) bardzo podoba mi się twoja marynarka i opaska :)
    Obserwuję

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam proste zestawy, a żakiet zdobył moje serce:D:)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie spada ci ta opaska z głowy? mi moja średnio co 20 minut ;p

    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję :) A dziewczyny same mi przesłały zdjęcia, bo ja zapomniałam zrobić 'przed' :P :)
    Piękny zestaw! :) Bardzo mi się podoba! :) Ach jak Ci zazdroszczę noszenia takiej opaski i wyglądania dobrze :) Ja bym bardzo chciała, ale wyglądam jak debil :( :P
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prosty ale efektowny zestaw, pięknie :D Dodaje do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna stylizacja, bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super look, żakiet jest świetny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny set:) Świetnie wyglądasz;)
    Masz piękny kolor włosów <3
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale fajnie, radośnie i wygodnie! :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem tutaj pierwszy raz, trafiłam całkowicie przypadkowo, ale zdecydowanie zostaję i dodaję do obserwowanych.
    W tej stylizacji jestem fanką żakietu, genialny! : )

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. BARDZO STYLOWO! świetne połączenie kolorystyczne bluzki i marynarki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję za odwiedziny! :)
    Ślicznie wyglądasz! ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. a gdzie kupiłas buty? Bo bardzo mi się podobają, uwielbiam taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Ci bardzo :) Musze się tam wybrac.... ;)

      Usuń
  24. Super połączenie, i zdjecie z usmiechem ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super blog!Obserwuje i liczę na to samo!

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny zestaw ;D
    fryzura również ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna jesteś :) Masz sympatyczną buźkę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super sąt takie opaski, ale ja mam chyba jakąś dziwną głowę bo mnie zawsze spadają i nie mogę ich nosić :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Połączenie tych dwóch bluzeczek jest mistrzowskie! <3
    jestem oczarowana! :)
    pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Hey dear I really like your blog! What about following each other? Also on bloglovin, facebook and even on Lookbook if you want...just let me know :3 <3


    WIN 100 $ JEWELRY!

    www.OntoMyWardrobe.com

    OdpowiedzUsuń
  31. jednak nie jest to taki całkowicie zwyklak, jeśli tak fajnie się dobiera kolory! :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. thanks so much for the comment! :) great blog too! keep in touch!

    xx pauline
    classycroissant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Zakiet bardzoooo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  34. wiesz, że właśnie o tym myślałam, żeby pomalować gips w paski! hahah :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Niby zwyczajnie, a jednak pięknie. Mnie ta stylizacja mimo wszystko urzekła :) Dodaję do ulubionych. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  36. Dobrze, że podałaś adres bloga w konkursie u Ciornejofcy, bo inaczej nie odpisałabym Ci, a akurat mignęłaś mi się w zgłoszeniach, kiedy zostawiałam tam komentarz, a chciałam odpisać, bo wszystkim odpisuje na komentarze, a niestety nie masz w profilu upublicznionego bloga.
    Nie znam konkretnego powodu. Wiem tylko, że mają zastąpić obserwowanie opcją Google+ jaką jest "Dodawaniem do kręgów".

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetnie wyglądasz! <3


    Zapraszamy do nas, jeżeli masz ochotę : thisismyrealstyle.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna kolorystyka :) Piękna torba.

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo mi się ten zestaw podoba :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. I really love this outfit! You have a great style ;)

    http://finddyourway.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl