next

Miałam wątpliwości po raz kolejny czy dodawać takiego typowego 'codzienniaka', ale zważając na Wasze komentarze, chyba lubicie coś takiego. Nic nadzwyczajnego - woskowane rurki, botki (wybaczcie, bardzo chciałabym je już wynieść na poddasze i zapomnieć, ale jeszcze trochę...), bluzka a'la zamszowa z dżetami, na to blazer typu waterfall z cekinowym przodem w bardzo neutralnym, beżowym kolorze. Bardzo prosto, ale chyba większość z nas czułaby się w takim zestawie dobrze i swobodnie. Przyjdzie też jednak czas na coś fajniejszego, obiecuję. Piękne letnie sukieneczki już czekają, buty także, jednak aktualnie prawie 2 tysiące kilometrów ode mnie... Buziaki!











50 komentarzy:

  1. bluzka śliczna *.*
    piękne masz kreski twarzy ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. hey ;)) świetnie tu u Cb ;**
    Obserwujemy fb/blog ?
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. całosc swietna, ta spineczka na włosy i blazer :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię proste stroje :) Sweterek jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. COKKK CİCİSİN TALIM :) BANADA BEKLERIM SEVGILER

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba. Botki są świetne ♡

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  7. Marynarka jest świetna, te cekiny typowo przyciągnęły mój wzrok jak srokę:P

    OdpowiedzUsuń
  8. piekna narzutka i zegarek! :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolory Ziemi - lubię to ;) Ślicznie Ci ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje sukienki tez już czekają aż w końcu ujrzą światło dzienne. Może na urlopie w Polsce się uda, bo ostatnio temperatura w Anglii nie za bardzo ;/ A bluzka super jest!

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna jest ta bluzeczka i ten zegar super z nią razem wyglada <3 bosko kochana :*
    Obserwuje i zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie tu u Ciebie, obserwuję oczywiście i bez dwóch zdań :D Narzutka mi się bardzo podoba, taka nietypowa!

    OdpowiedzUsuń
  13. Niby nic specjalnego jak mówisz a bluzka i "sweterek" są po protu super :) bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy zestaw, Świetna bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba mi sie Twój blog dodaje do obserwowanych :) zapraszam do siebie : www.bykryska21.blogspot.com liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajny zestaw;)zegarek jest przepiękny! Pozdrawiam! ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie skomponowałaś ta stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny zestaw:) urocza gumka:)
    zapraszam do mnie
    http://solidaryexpensivee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Cekinowy sweterek cudny:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Great Top! You look gorgeous <3

    Happy Friday ,kisses

    OdpowiedzUsuń
  21. Love your outfit :)

    Marisa x
    http://stylingdreams.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  22. lubię takie połączenia! Bluzeczka i marynarka są mega ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. ale świetnie wyglądasz! ♥

    zapraszam do mnie jeśli masz ochotę :) http://pozytywnieenaszkicowanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. swietne połaczenie :) wygladasz tak luzno widacz ze czujesz się swobodnie w tej stylizacji :) banalna ale praktyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nice blog!
    Do you want to follow each other on gfc and bloglovin?
    :)

    www.mayitapink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Super blog! ;)

    XO

    emjotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. jaaak cudnie! szukam właśnie wszędzie takich spodni u mnie,ale nigdzie nie ma:/ a bluzkę to bym z chęcią przygarnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  28. ale świetnie wyglądasz ! ♥

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)
    http://pozytywnieenaszkicowanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna bluzeczka i buty ;)
    obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. Totally love your boots! Thank you for your comment dear, I would love to follow each other! Follow me and let me know, I will follow you right back <3

    OdpowiedzUsuń
  31. oo jaka cudna bluzeczka i ten blezerek - fantastycznie <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Super!
    Pozdrawiam ;* http://dominiicaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. jak dla mnie super outfit, na co dzień idealny ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. Hi!! :)
    I really like your blog and your style!
    I´m following you :)
    maybe if you want, you could visit my blog too,
    and if you like it, follow me back!
    http://modacapital-blog.com
    kiss

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny zestaw! wszystko mi się podoba:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl