panther

Przez długi długi czas nie lubiłam tego printu, kojarzył mi się tylko i wyłącznie z kiczem i w zasadzie wciąż uważam, że jest cienka granica między panterką kiczowatą a niekiczowatą, co jest też indywidualną kwestią gustu. Nie jestem pewna, ale to jest chyba właściwie moja jedyna rzecz w ten wzór, ale bardzo lubię tę sukienkę- jest idealna do czarnych kryjących rajstop, do cienkich czarnych w wersji szpilkami, jak i na lato do gołych nóżek. Dodam że ma ona świetny dekolt na plecach, którego niestety tym razem nie pokażę, bo pod spodem grzał mnie jeszcze zwykły top, co bym nie przymarzła, dlatego mało efektownie by to wyglądało, ale innym razem... :)  Ramoneskę już raz tu przedstawiałam, więc nic więcej chyba nie muszę dodawać. W zasadzie jedyną nowością z tego zestawu na tym blogu jest sukienka, ale też i ona głównie tworzy ten outfit, dlatego mam nadzieję, że nudą nie powiało. Podczas gdy Wy korzystacie z ciepłych promieni słonecznych, ja siedzę oglądając małą masakrę za oknem i czekając z niemałym straszkiem na zapowiadany sztorm. Mało mi to pasuję, dlatego żeby sobie podwyższyć poziom endorfin, zrobię sobie zaraz trening z Ewą Chodakowską. Pozdrawiam! :)











62 komentarze:

  1. Świetny zestaw
    Mimo że nie jestem fanką zwierzęcych wzorów to bardzo mi się podoba Twoja stylizacja ♡

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  2. super;D tylko rozdzielczość fotek jest troszeczkę mała;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety, ale nic dziwnego, skoro są póki co robione wszystkie telefonem - znacznie słabsze są te, które robię sobie sama aparatem z przodu, te z tylnego, całości stylizacji są lepsze, ale i tak to kwestia czasu raczej i poziom moich zdjęć tutaj się znacznie polepszy,czego nie mogę się doczekać :)

      Usuń
  3. Świetna stylizacja ! na pewno nie ma w niej nawet śladu kiczu ! ja też musiałam się przekonać do tego wzoru, wyglądasz fantastycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely dress!!!
    Would you like to follow each other on GfC?

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko idealne, jedynie luty moim zdaniem zdecydowanie tutaj nie pasują :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za uwagę, niestety mam tu ze sobą tylko 2 pary butów i drugie nie pasowałyby tym bardziej :P mniejsze zło

      Usuń
  7. super sukienka! pozdr i zapraszam do obserwowania i na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki za odwiedziny również obserwuję:) zapraszam również do polubienia naszej strony na facebook:) pozddr

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna stylizacja:) Bardzo ładnie wyglądasz:)
    Zapraszam do mnie na konkurs!
    Do wygrania bon 100 zł do H&M'u

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna tunika i kurteczka!!!
    genialnie wyglądasz, pozdrawiam!:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz bardzo ładnie :) i wcale nie jest kiczowato :) A ramoneska skórzano-koronkowa cudowna! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. tak , faktycznie z panterką łatwo przegiąć ale w Twoim wydaniu wygląda rewelacyjnie i właśnie taką panterkę kocham <3 !

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze byłam przeciwniczką panterki i zawsze wydawała mi się totalnie okropnym wzorem - ale Ty wyglądasz w niej super :)) sukienka jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jakoś nie przepadam za takim "panterkowym" wzorkiem. Choć Twoja sukienka prezentuje się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na pewno jest to dalekie od kiczu ładnie to połączyłaś z dodatkami i wyszło elegancko!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. fajnie tu u Ciebie :) Obserwuję i licze na to samo :P:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz;))
    Te twoje włosy- piękny kolor <3!

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje odczucia co do tego wzoru były podobne do Twoich. Ale Tobie się udało i o żadnym kiczu nie ma tu mowy. Gratuluję : )
    Pozdrawiam:
    http://passifl0re.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Pantera rządzi, tylko trzeba wiedzieć jak ją nosić, u Ciebie wyszło super :)

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz :)), obserwuję :*.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzięki :) Ja się zakochałam w tej torebuni kiedy tylko ją ujrzałam ;) Co do panterki to miałam takie samo zdanie jak Ty... ale wszystko się zmienia, teraz mam kilka rzeczy w ten wzorek :) Bardzo ładna jest ta sukienka... a kurteczka to już w ogóle! :D Pozdrawiam z Wrocławia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie to wszystko połączyłaś. Jesteś bardzo ładną dziewczyną i co tu dużo mówić dodajesz uroku swoim stylizacjom.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie - u mnie stylizacje z Fashion Weeku!

    OdpowiedzUsuń
  23. Sama nie posiadam ani jednego ubrania w panterkę, ale Twoja sukienka bardzo dobrze się prezentuje. Poza tym ma świetny krój ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja poluję na panterkową spódniczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Do wszystkiego się da przyzwyczaić ;) Ale masz ładny kolor włosów

    OdpowiedzUsuń
  26. ta sukienka zdecydowanie NIE jest kiczowata, a to dlatego że ten krój jest taki kobiecy, niewymuszony, jej długość jest odpowiednia, a w zestawie z tak stylowymi dodatkami prezentuje się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo fajna ramoneska, klasyczna aczkolwiek przez te koronkowe wstawki w rękawach jest bardzo oryginalna:)

    OdpowiedzUsuń
  28. łał ta ramoneska jest cudowna *.*
    i świetna jest ta sukienka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo fajna stylizacja, a kurtka boska *.*

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. kurteczka i sukienka swietne!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale super, masz cudowną ramoneskę! Te koronkowe wstawki <3

    OdpowiedzUsuń
  32. ramoneska z sukienką wygląda bardzo fajnie;)

    OdpowiedzUsuń
  33. pięknie wyglądasz :)
    zapraszam do siebie dopiero zaczynam tutaj przygodę + dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  34. na praktykach w krakowie:) a ty?

    OdpowiedzUsuń
  35. Mówiąc szczerze w czasach zamierzchłych też nie byłam fanką panterki. Zaczęło się niewinnie, kolczyki, pasek, czy element na (jednokolorwej oczywiście) koszulce. Z czasem tych elementów zaczęło pojawiać się coraz więcej i choć po dziś dzień nie jestem fanką panterki w wersji total look, czasem mam na nią po prostu ochotę:) nie zmienia to oczywiście faktu, że jest to trudny print, który nie każdy umie nosić. W połączeniu z czerwienią i stonowaną resztą ubioru jest jednak super sexy:)

    OdpowiedzUsuń
  36. fajnie przełamałaś elegancki look butami - podoba mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Super stylizacja ;) Bede zagladac tu częściej
    Masz ochote na obserwację? Jesli tak zapraszam do mnie:)
    Dopiero zaczynam bedzie o modzie kosmetykach i innych przyjemnościach
    onthesundirection.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kiedyś panterka mnie odstraszała, ale Twój look jest mega :)
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  39. fajny look! Ramoneska jest piękna!

    pozdrawiam Violet

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl