Simplicity

Niestety po raz kolejny zdjęcia zrobione w domu - na dworze jest wszędzie tak paskudnie, te resztki śniegu, pełno błota, wszechogarniająca szarość i brud po stopniałym śniegu.. Wolę już jednak zdjęcia znacznie słabszej jakości, ale z estetycznym tłem. Połączyłam czarne, klasyczne materiałowe spodnie o długości przed kostkę z czerwoną bluzką oversize. Do tego moje ukochane koturny w szpic i torebka w biało czarną szachownicę. Ten zegarek to rzecz, z którą rzadko się rozstaję - po pierwsze uwielbiam jego wygląd, po drugie po prostu przyzwyczaiłam się już do sprawdzania godziny poprzez spojrzenie na mój lewy nadgarstek i bez niego czuję się po prostu źle. Tak jak i zresztą bez pomalowanych paznokci, postanowiłam jednak dać im trochę odpocząć od malowania, bo są w kiepskim stanie. Podoba się? :)















spodnie/pants; bluzka/blouse; torebka/bag - no name
buty - fleq.pl
kurtka/jacket - bbnb.eu
zegarek/watch - Elixa by Apart

3 komentarze:

  1. Cudowny OUTFIT ,a w szczególności koszula ,jest na serio megaaa :)
    Pozdrawiam ,Steffashion <3
    www.steffashion15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięęęki, bardzo mi miło!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja :))

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl