Stripes

Elementem grającym pierwsze skrzypce jest tutaj marynarka w paski. Poza nią to tak klasycznie - granat i czerń z dodatkiem złota na bluzce i na butach. Swoją drogą, muszę przyznać, że bardzo lubię każdy element z osobna w tej stylizacji i ciekawa jestem czy podoba Wam się połączenie ich wszystkich. Spodnie cenię za klasyczny model i świetny materiał - są wygodniejsze niż leginsy, tak elastyczne i lekkie, że można zapomnieć, że się je ma na sobie. Bluzkę uwielbiam chyba głównie za fajne połączenie czerni ze złotem, fajnie też, że jest odcięta w pasie. Baletki są świetne, przede wszystkim bardzo wygodne, chyba przemyślę czy nie zakupić jeszcze innego koloru. A marynarka... hm. Nie spotkałam jeszcze nikogo innego w takiej, a to też jest ważne, poza tym dobrze czuję się i w tym połączeniu kolorystycznym.
Buziaki












bluzka/blouse - stradivarius
spodnie/trousers - no name
marynarka/jacket - no name
buty/shoes - merg.pl

50 komentarzy:

  1. świetnie wszystko połączyłaś :) bardzo ciekawy zestaw :) - szczególnie podoba mi się marynarka :) wyjątkowa :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie wyglądasz, fantastyczna marynarka :)

      Usuń
  2. świtnie! Gdzie obecnie przebywasz i kto Ci robi zdjęcia ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem na norweskiej wyspie, a zdjęcia robi mi mój chłopak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za komentarz i obserwację na moim blogu xxx

    Ja również obserwuję na GFC i facebook :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Renews xxx

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne paseczki - a foty marzenie - to ło i ty <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Great Outfit ,you look gorgeous!
    Thank you for the nice Comment. if you want follow with GFC i follow back :)

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się klimat zdjęć. Troszkę jak po letnim, wakacyjnym deszczu na plaży, pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. marynarka jest świetna, ma ładny kolor i ciekawie w niej wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja! szczególnie wpadła mi w oko pasiasta marynarka i buty <3
    zapraszam do wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie! super blog :)

    lubimy i obserwujemy??

    OdpowiedzUsuń
  11. dodałam do obserwowanych i polubiłam na FB jako prywatna osoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mierzyłam tę bluzeczkę, jest świetna! :) Jednak i tak najbardziej moją uwagę przyciągają balerinki ze złotym czubkiem, poluję na takie od dłuższego czasu i mam nadzieję, że wkrótce zagoszczą w mojej szafie. :D Wyglądasz pięknie, miła odmiana z tymi różowo-białymi paseczkami, wszędzie widzi się tylko te, czarno-białe. :) Jestem pod wrażeniem, ponownie. :)

    Z przyjemnością dołączę do grona Twoich "obserwatorów". :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super marynarka :) Pozdrawiam i zapraszam rowniez do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. całość doskonale skomponowana:) przejrzałam całego bloga i musze stwierdzić ze zostaje tu na dłużej:)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. nie cierpię pasków, ale Ty wyglądasz w nich bombowo:)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetną masz tą marynarkę! Fajny ma kolor, i świetnie dobrałaś do niej stanowe kolory czerni i granatu! Podoba mi się ta bluzeczka jest prosta, ale bogato zdobiona co daje jej nutkę elegancji:)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna marynarka !

    Pozdrawiam, ModeFriends :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna marynarka, choć bluzka też przyciąga wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  19. marynarka jest ładna, fajny kolorek:)
    bluzka skupia moją całą uwagę!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowna marynarka :) Świetnie całość się komponuje! Pozdrawiam Cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  21. wow! całość wygląda świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nice outfit :)
    I'm your newest follower!

    Marisa x
    http://stylingdreams.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  23. elegnackie połaczenie i ładne balerinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super marynarka. Oryginalna! Teraz szał na paski black and white a tu róż. Bardzo mi się to podoba!

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo mi się podoba Twoja marynarka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale wspaniały outfit! *.*
    Wyglądasz świetnie. Kocham baleriny <3

    OdpowiedzUsuń
  27. WOW! Jestem pod wrażeniem. Wyglądasz fantastycznie:)! Genialny zestaw:) Bardzo mi się podoba :)

    Pozdrawiam:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna marynara!
    pozdrawiam
    MademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zdjęcia:)
    słodka marynarka :P
    pozdrawiam i zapraszm do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny zestaw, piękne buty, bardzo fajnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  31. Odważna marynarka, super to zgrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny zestaw, masz niesamowity styl - z męskiego punktu widzenia, przyznam ze robi wrażenie :)
    Co do bloga, bardzo mi się spodobał, z pewnością bede tutaj częsciej zaglądał - dodaję do obserwowanych.
    Pozdrawiam
    nomorepainlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Marynarka ma coś w sobie!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. really love this style! Your blog is amazing!
    wanna follow each other via Bloglovin' and GFC? It would be a pleasure for me! Just let me know! have a nice weekend.

    www.esraestella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Hey! Great post I just came across
    your blog and I love it! It would
    be amazing if you could visit my blog too.
    We can also follow each other if you like! :)
    kariotakis
    http://herakliografeioteleton.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  36. piekne buty ! <3
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl