Total black

Aż wstyd mi się przyznać, że jakieś 1,5 roku temu ilość czarnych rzeczy w mojej szafie była całkowicie znikoma. Nie wiem dlaczego, ale miałam przez długie lata ustabilizowane zdanie, że każda czarna rzecz, bez znaczenia jaka, wygląda słabo i przeciętnie. Nawet kiedy coś mi się podobało krojem, fakturą, a było w tym kolorze, nie kupowałam tego. Również nie wiadomo skąd od jakiegoś roku gwałtownie mi się to zmieniło. I zaczęłam tak bardzo chcieć uzupełniać te 'czarne braki', że chyba zdążyłam już wyrównać tę różnicę. Pikowane szorty z wysokim stanem wprost uwielbiam, uważam je za świetny nabytek, a bluzkę nietoperza z ciekawego, jakby...mokrego,śliskiego materiału mam tu na sobie pierwszy raz. Pod koniec zdjęć przypomniało mi się, że mam tu przecież małą czerwoną kopertówkę, którą wzięłam tu ze sobą w roli kosmetyczki, i że całkiem dobrze się tu wpasuje. Buty, które chętnie bym do tego założyła to albo botki w rockowym stylu albo zamszowe na obcasie typu słupek, nie szpilki.











szorty/shorts - no name
bluzka/blouse - b.young
kopertówka/bag - allegro

7 komentarzy:

  1. o mamuniu *.*
    spodeneczki jak i nietoperz normalnie cud miód i malina! *.* zakochałam się :D
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. A może pokażesz nam się w takiej domowej stylizacji? Np. dresik, jakaś bluza :) teraz możemy Cię podziwiać w takich wyjściowych, a jestem ciekawa jak jesteś ubrana siedząc w domu, na kanapie przed tv :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm ja w sumie w domu to jedyne co robię, to zmieniam spodnie na leginsy i wiążę włosy. Ale jeśli chodzi o taką typowo domową stylizację na potrzeby bloga, tak na Twoją prośbę jakby właśnie, to w sumie może coś takiego zrobię w najbliższym czasie, choć wcześniej nie przeszło mi to nawet przez myśl - myślałam, że nikt nie chciałby czegoś takiego oglądać. a, i dzięki za użycie słowa 'podziwiać' ! :D

      Usuń
    2. Myślę, że warto pokazać się w różnych odsłonach :)

      Usuń
    3. Coś w tym jest, dzięki za uwagę :)

      Usuń
  3. uwielbiam skórzane szorty, pasują do wszystkiego :) Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl