whiteness

Jakimś cudem udało mi się powstrzymać przed dodaniem posta wczoraj, ale dziś już muszę to zrobić, choć kilka minut temu dopiero się obudziłam :D może nie pokazuję Wam czegoś tak nowego i oryginalnego, czego nigdy nie mieliście okazji zobaczyć, ale wiem na pewno, że choć to dopiero początek, to już niemożliwym jest, bym sama z własnej woli mogła zrezygnować z blogowania. I robię to w tej chwili nawet pomimo małego braku warunków i wielu wielu rzeczy, pokazując Wam nie pierwszy zestaw, gdzie "rolę główną" grają buty - ale chyba ważne, że sprawia mi to radość :) A jak podoba Wam się ten zestaw ze zwiewną białą spódniczką i miętowo-lazurową bluzką z koronką?
Całuję!










68 komentarzy:

  1. Sliczny zestaw bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny outfit :)

    Zapraszam do siebie na konkurs. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ślicznie wyglądasz! ♥ pasuje Ci taka stylizacja ;) bardzo ładnie i kobieco:)

    zapraszam do mnie, jeśli masz ochotę :)
    http://pozytywnieenaszkicowanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajnie tu u Ciebie !

    zapraszam do wspólnego obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna bluzka ! *_*
    Gdzie kupiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  6. kolejne cudeńka :) ja również obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne ciuchy ! super zdjęcia takie delikatne ;)
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Delikatnie i pięknie :D A bluzka jest prześliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna, dziewczęca stylizacja!:) zakochałam się w bluzce, ale i spódnica jest świetna;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne pastele takie delikatne super uwielbiam zapraszam http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajna lekka i dziewczęca stylizacja :).


    http://femalepretty96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny i dziewczęcy zestaw :) Pasuje Ci :D

    OdpowiedzUsuń
  14. so romantic... I love it!


    Wanna join my Oasap giveaway?
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/2013/04/oasap-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajnie:0
    oo a paseczek cudny, też go posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zestaw świetny;) taki dziewczęcy delikatny;) jeszcze buty do tego i po prostu cudo;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny zestaw, prześliczna bluzeczka ! <3 U mnie też pastelowo


    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale piękna delikatna spódniczka!
    Zestaw genialny!

    OdpowiedzUsuń
  19. These pastel colors are adorable, very feminine!

    OdpowiedzUsuń
  20. bluzeczka świetna!!!! spódniczka z tym paskiem okropnie sie prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  21. wyglądasz rewelacyjnie! dziewczęco i z klasą !

    pozdrawiam ;)
    FC

    OdpowiedzUsuń
  22. Love your skirt :)

    Marisa x
    http://stylingdreams.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  23. Great post darling! <3

    New post on my blog: http://couturetrend.blogspot.it/

    Facebook: https://www.facebook.com/couturetrend1

    OdpowiedzUsuń
  24. Love your outfit, you look gorgeous :) x

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam tego typu połaczenia i jeszcze ta plisówka w pastelowym odcieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale ślicznie wyglądasz. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kupuję ten zestaw w całości, razem z Tobą. Idealnie do Ciebie pasuje. Wyglądasz uroczo, świeżo i dziewczęco. ;) Karolina

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny zestaw :) Musiałam zaobserwować ♥
    Zapraszam :http://iimaginative.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Prześliczne kolorki, wyglądasz cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. tak pastelowo i skromnie, jestem an tak.

    http://crystal-look.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękujemy za odwiedzenie Naszego bloga i zapraszamy ponownie. Nam Twój blog bardzo sie podoba i będziemy wpadać częściej.
    Pozdrawiamy
    Biolożki

    OdpowiedzUsuń
  32. Outfit jest świetny ;)
    Kolorystyka bardzo trafna <33
    Zapraszam ; www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. świetnie,tak delikatnie.
    pozdrawiam
    MademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale pięknie, tak delikatnie i kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  35. co tu dużo mówić, wyglądasz przeuroczo, do stóp do głowy !!
    sweterek i spódniczka do skradnięcie :) dołączyłam do witryny obserwatorów i będę wpadać tu częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  36. jak dla mnie super! strasznie kobieco ;))

    OdpowiedzUsuń
  37. ooo kochana ja tez próbowalam taki zrobic ale nierówno wychodzi i straszna dłubanina zrezygnowalam :(

    OdpowiedzUsuń
  38. super zestaw! wyglądasz pięknie i kobieco! ślicznie ;)

    pozdrawiam Violet

    OdpowiedzUsuń
  39. cudowny i delikatny zestaw. doskonale pasuje do Twojej urody:))

    zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  40. śliczne zdjęcia:) piękny delikatny i kobiecy zestaw<3

    OdpowiedzUsuń
  41. I bluzeczka, i spódniczka jest śliczna... Uwielbiam mięte. :) Ps. Dziękuję za komentarz, pozdrawiam ! :))

    OdpowiedzUsuń
  42. piękna,delikatna stylizacja,wyglądasz uroczo!<3

    Obserwuję Cię!Będzie mi mega miło jak się odwdzięczysz!
    Buziaki!
    imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. You look beautiful! Love the skirt! <3
    Great outfit!

    OdpowiedzUsuń
  44. super <3 bardzo mi się podoba!

    http://littlemystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Przepiękny zestaw! Bluzeczka wygląda prześlicznie w połączeniu z plisowaną spódniczką ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale uroczo:) Uwielbiam tą stylizację ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny zestaw . Masz piękna figure. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy ;) dodalam Cię do obserwowanych . ->Blogger panel główny ->lista czytelnicza->dodaj ;).

      Usuń
  48. ładna bluzeczka :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  49. ładna spódnica i podoba mi się, że pasek zamotany, a nie zapięty!

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl