Trzymaj Fashion

Mam bardzo mało czasu, ale bardzo chcę dodać jeszcze szybko to, co mam przygotowane na dziś. Woskowane rurki, neonowa bluzka (z fantastycznego materiału) w nieco sportowym stylu, na to czarna koronkowo-skórzana ramoneska, koturny i duuża torebka. Takie zestawy lubię, początkowo miałam się wczoraj ubrać inaczej, ale jakoś przypadkiem w zasadzie wyszło to co wyszło i czułam się w tym świetnie. Nie wyznaję zasady konieczności dopasowywania butów do torebki i mam nadzieję, że nikt takiego błędnego wniosku nie wysnuje, wyszło to samo jakoś, poza tym w rzeczywistości kolory butów i torebki zdecydowanie się różnią. Miłego oglądania, całuję!

















bluzka, ramoneska, spodnie, torebka - no name
buty - deezee
kolia - allegro
kolczyki - allegro
pasek - mohito
spinka-kokarda - h&m


12 komentarzy:

  1. Okulary masz czaderskie ;)
    w butach pewnie bym się zabiła ale przynajmniej byłaby to piękna śmierć ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawa fryzurka i caly look tez mi sie podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia na dworze dużo lepsze, a ten zestaw jest naprawdę fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi się naszyjnik i fryzura! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne buciki.. czy to te : http://deezee.pl/trendy/odwykowe_sprzatanie_magazynu_2/koturny_simo1_tan_pu.html ?? Proszę o odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie nie, te moje to te: http://deezee.pl/trendy/odwykowe_sprzatanie_magazynu_2/bamboo_ceasar_smw1_cream_pu.html tyle że zostały już w tym jednym kolorze z tego, co widzę :)

      Usuń
  6. :) jaki masz rozmiar tych butów?

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjna ramoneska - bardzo kobieca :)

    Masz ochotę na wzajemną obserwację? :)
    Jeśli tak to zapraszam do siebie,
    Renews xxx

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl