black and white

Biel, czerń i złoto to kolory, które zawsze idealnie się razem prezentują. Ta bluzka o ciekawej fakturze wisi już w mojej szafie od dobrych kilku miesięcy, wcześniej jednak uważałam ją za taką bardziej imprezową, niedawno odkryłam, że może być też świetna do zestawów codziennych, do których zresztą przyda mi się zdecydowanie bardziej niż do tych okazyjnych. Bardzo mi się w tej wersji spodobała! Do tego ukochane koturny, których dawno nie miałam na nogach i na nowo zaskoczyła mnie ich niemała, bo 15-centymetrowa wysokość. Na koniec torebka, z którą od kilku dni się nie rozstaje - to mój nowy nabytek, bardzo brakowało mi w szafie takiej jednolitej czarnej. Jestem nią zauroczona, jest dość minimalistyczna, trochę błyszcząca i duuża, a to lubię. No i kosztowała niewiele! :)

torebka|Eurobag (klik) koturny|Fleq.pl spodnie|Stradivarius bluzka|Reserved okulary|H&M marynarka|nn









62 komentarze:

  1. Marynarka wymiata!

    http://fashion-drift.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w marynarce. Genialny zestaw ♡

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog :) Bardzo ładny outfit. Chętnie zgarnęłabym taką marynarkę do mojej szafy :)
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi Dear friend Nice Pix Share Online.My pray with you Dear Friend......Got more Success Blessings in the name of GLORY.
    Join our Platform Part our Work.
    Behandling av uren hud
    Botox Sandnes

    STAY BLESSINGS!

    THANKS
    JOHNS

    OdpowiedzUsuń
  5. Your jacket with stripes are amazing. I love stripes!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście załozyłabym jakąś inną bluzkę, ale MARYNARKA jest CUDOWNA!!! Idealnie na Tobie leży :).

    OdpowiedzUsuń
  7. co mogę powiedzieć - jak zwykle pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. skąd marynarka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiona u takiej dziewczyny,która w moim mieście handluje ciuchami

      Usuń
  9. marynarka przyciąga i zachwyca! ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna marynarka, i cały zestaw. Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja, super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. żakiet jest po prostu luks;p

    reszta tez fajnie:)

    poozdr

    OdpowiedzUsuń
  13. czaderska marynarka i rewelacyjne buty <3 ! świetnie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  14. kupuję takie buty :) są zajebiste :D!

    OdpowiedzUsuń
  15. jak ja uwielbiam koturny!<3 świetnie byłaś ubrana-spoko zdjęcia:) śliczne masz włosy!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. nie ma już 38 czarnych, ale chyba skuszę się na różowe :) chyba, że będzie jakaś dostawa 38, jak myślisz? :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bosko! ale Ty masz nogi <3 marynarka mi się strasznie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny caly zestaw :) boska marynarka <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Super wyglądasz :)
    Świetna marynarka <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam buty na wysokim obcasie (choć nie lubię zbytnio sobie kupować koturn mimo, że uważam, że są ładne) jednak nie są one najwygodniejsze na dłuższe spacery, niestety :D podoba mi się Twoja marynarka i okulary :) piękne masz włosy! i podsumowując zestaw i Ciebie w nim: super ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie wyglądasz , wszystko fajne ale buty , ah, prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie wyglądasz! Mam podobną marynarkę, ale Twoja jest super skrojona : )

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne buty! I na pewno wygodne!
    Pozdrawiam, J.J.

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam wszystko w tym zestawie!

    OdpowiedzUsuń
  25. masz cudowną marynarkę ;) poluję na taką ;D
    ściskam ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. studiujesz gdzieś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tej chwili nie, w ubiegłym październiku zaczęłam, ale nie podpasowało mi to, dziś jadę zawieźć dokumenty i ponownie będę zaczynała po wakacjach.

      Usuń
    2. i jakie plany? ;)

      Usuń
    3. Finanse i rachunkowość

      Usuń
  27. wow - faktycznie koturny robią wrażenie! ... i ta marynarka <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Prześliczna marynarka <3 Fantastycznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  29. fajna marynarka, świetna stylizacja ;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. taki żakiecik chętnie bym miała :)

    OdpowiedzUsuń
  31. wszystko fajnie współgra, tylko dałabym biały tshirt zamiast tej złotej bluzki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Great outfit! Love the color composition and details!
    Kisses from Miami,
    Borka
    www.chicfashionworld.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Bluzka z marynarką wygląda obłędnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. och, pamiętam okres, w którym koszulki i sukienki z tego materiału (złote, srebrne, czarne...) były w każdym sklepie. też mnie taka jedna skusiła i do tej pory nie wiem z czym ją nosić.
    zazdroszczę umiejętności chodzenia na 15 cm koturnach! ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetna marynarka<3 genialny look:)

    OdpowiedzUsuń
  36. O matko jaką Ty masz kapitalną marynarkę!

    OdpowiedzUsuń
  37. cudnie kochana:* ta marynarka jest boska!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Gorgeous! Also love the Shoes <3

    Happy Weekend :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Naprawdę świetnie wygladasz , marynarka, bluzka ... A te buty ;))) cudne

    OdpowiedzUsuń
  40. Marynarka jest świetna !

    Zapraszam na nowy post z relacją z Orange Warsaw Festival 2013:
    http://www.rockglamfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Pięknie wyglądasz, zresztą jak zawsze!:)Marynareczka jest boska! Zauważyłam fajny kolorek na Twoich paznokciach, może się pochwalisz co to za lakier:)?

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. Posiadam podobną bluzkę z promodu, bardzo ją lubię:)
    Rewelacyjne spodnie i świetnie całościowo:)

    OdpowiedzUsuń
  43. marynarka to 100% rewelacja. wyglądasz w niej świetnie :).

    OdpowiedzUsuń
  44. buty rewelacja,gdzie takie mogę kupic? :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl