brighter

Udało mi się jakoś skomponować coś jaśniejszego, bardziej kolorowego i radosnego. Aż od razu człowiek jakiś lepszy nastrój łapie, kiedy ma na sobie kolory. Ciężko mi coś więcej dziś napisać, za bardzo pewien smutek zaprząta mi głowę. Zostawiam Was w takim razie do zapoznania się z moimi hiperjasnymi jeansami, które mam już ze 3 lata i choć noszę bardzo rzadko, to lubię je. No i coraz ciężej się dopinam niestety. A sweterek to tegoroczna wiosenna kolekcja Reserved, od razu jakoś wpadł mi w oko przez fajne połączenie kolorów. Buziaki












70 komentarzy:

  1. pięknie ! genialna stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba ten look :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzoooo mi się podoba! :)
    Twój uśmiech najlepszy! :)
    Pamiętaj,że po wszystkich smutkach przychodzi czas na radość :)
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kolorowo, sweterek przyciąga spojrzenie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz:) naszyjnik świetny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Może się czepiam ale buty nie są za ciężkie? :) ja bym postawiła bardziej na jakieś balerinki, które pasują do sweterka - który jest genialny :) też chce taki! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterek bardzo mi się podoba mimo iż nie przepadam za kolorami:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na rozdanie!;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny jest ten sweterek z Reserved!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. nono! Sweterek i spodnie-magia! Ślicznie wyglądasz i oczywiście dobra miejscówa!:D
    Pozdrawiam i życzę udanego weeku;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz, super sweterek:) śliczny wiosenny set:)

    OdpowiedzUsuń
  11. jejku, jak zawsze wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. awww! buty! piękne, uwielbiam ten kolor :) cały outfit jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale śliczny sweterek <3 bardzo fajna stylóweczka no i piękną masz fryzurkę Kochana!

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię takie wygodne, proste zestawy. Sweterek cudny. Całość świetnie współgra.

    OdpowiedzUsuń
  15. super sweterek! i świetne dodatki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wszystko pasuje. Dobrze ci w takich kolorach :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz niesamowicie!
    Bardzo podoba mi się ten zestaw *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. genialny look, wszystko tak idealnie współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję bardzo za miły komentarz u mnie. Z radością mogę przyznać, że również jesteś bardzo ładną dziewczyną i masz piękne włosy i uśmiech. :) A ta bluzka z reserved jest świetna! Całość stroju wygląda super. Pozwolę sobie dodać do obserwowanych. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładny, wiosenny zestaw ;) bardzooo przyjemnie

    OdpowiedzUsuń
  21. Sweterek jest cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyglądasz, a sweterek jest śliczny, uwielbiam taką kolorystykę :D

    OdpowiedzUsuń
  23. zajebiscie wygladasz!:)) nie mogę się napatrzeć:D piękny sweterek:)

    zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  24. Sweterek masz cudny, bardzo fajnie wygląda z Twoimi butami! Świetny set:) pozdrawiam i obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz baaardzo miły uśmiech:)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ładnie jest Ci w tym sweterku ;) i wcale nie widać, żebyś ledwo co się dopinała w te spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. dzięki:D a spodnie są kremowe:) oj nie ja nie lubię whisky, raz piłam, spiłam się i nigdy więcej odrzuca mnie smak. Mój mężczyzna pije z lodem a czasem ze spritem:) Jak jade do domu whisky to albo nie piję albo popijam ciemne irlandzkie piwko:) jak bedziesz kiedyś w okolicach polecam się wybrać obok jest bar Max gdzie najlepsi barmani serwują drinki:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jest fajny klimat. A w dodatku wielbię wszystkie bluzki/sweterki w paski! ; )

    OdpowiedzUsuń
  29. dziekuje za komentarz na moim blogu:)
    bardzo podoba mi sie sweterek!

    + obserwuje:)jako 100 osoba aaaa :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Genialny sweterek bardzo mi się spodobał :)

    http://oktawia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. świetnie wyglądasz,naszyjnik i butki cudo!

    OdpowiedzUsuń
  32. sweterek przepiękny, zauroczył mnie swoimi kolorami ;)
    i lubię te opaski we włosach, dodają wiosennego klimatu ;)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  33. Uroczy masz ten sweterek i piękny naszyjnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny kolorowy zestaw:) Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknie wyglądasz:) !
    Sweterek podbił moje serce <33

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładny ten sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  37. super sweterek:) i podobają mi się również torebka i buty ( mam identyczne i są świetne!)

    obserwujemy?:)
    http://balaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ładny sweterek, brązowe dodatki sprawiły, że wygląda to o wiele ciekawiej :))

    OdpowiedzUsuń
  39. Sweterek jest fantastyczny, ma przepiękne kolory i nawet od samego patrzenia na nie robi się weselej;)

    OdpowiedzUsuń
  40. przepiękny sweterek! i śliczna fryzura :) i naszyjnik baardzo przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Fantastyczna kolorystyka :)
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  42. Super :) świetne buty i torebka!

    OdpowiedzUsuń
  43. genialny łańcuszek!

    Zapraszamy do nas, nowa notka ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. piękny sweterek :)


    http://exploremystoryx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. fajnie wyglada ta opaska na wlosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. ładna stylizacja. obserwuje na bloglovin ;-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Rewelacyjny kolor spodni:) Zestawienie bardzo przyjemne:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny styl, do tego piękne zdjęcia :) zachwycam się i do ulubionych dodaję :) z pewnością będę zaglądała częściej :) pozdrawiam !:)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl