denim

Bardzo długo trend na jeansową całość był mi kompletnie obojętny. Nigdy nawet nie zaprzątnęłam sobie nim głowy, nie miałam żadnego zdania na jego temat, żadnych emocji. Może po prostu przyszedł właściwy czas, a może po prostu chodzi o kwestie, że już kończą mi się tutaj ubrania, które mam, by coś z nich kombinować, więc nadszedł czas na wykombinowanie tego. Może był to przypadek, ale cieszę się, bo przypasowało mi, a inaczej mogłabym się o tym jeszcze długi czas nie przekonać. Trend na total denim jest chyba uznawany za nieco trudny temat, tak mi się obiło o uszy, ale czułam się w tym świetnie! Chyba pasują tu w sumie te botki, których mam już niesamowicie dość, chętnie ubrałabym jakieś koturny czy nawet tenisówki i poszalała z biżuterią, ale jak się nie ma co się lubi...
Jak Wam się podoba? :)

spodnie | cubus  koszula | stradivarius  top | h&m  buty | house












82 komentarze:

  1. Zakochałam się w spodniach,gdzie takie znalazłaś? :):*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie! Z dnia na dzień jesteś piękniejsza! :) Nie przestanę się Tobą zachwycać! :) Świetne połączenie jeansowych elementów :) I fajne miejsce na zdjęcia :) Buziaki :* Miłego dnia!

    http://voguerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Niby uważa się, że ubranie się od stóp do głów w jeans jest modową wpadką, ale wydaje mi się, że to stwierdzenie jest duuużo na wyrost. Bardzo mi się podoba łączenie różnych odcieni jeansu i będę z uporem maniaka tego bronić. Niech mówią co chcą - mi się to podoba! Świetnie dopasowałaś wszystkie części zestawu. Duży plus dla Ciebie! :)
    Pozdrawiam i zapraszam wieczorem na mój debiut. ;)
    Intent Blue

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale rewelacja ;) Spodnie masz piękne ;) I jaka zgrabna jesteś! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paznokcie z pszczółkami są moje, a te wcześniejsze mojej mamy, dlatego taka różnica długości ;)

      Usuń
  5. Uwielbiam takie "jeansowe mundurki" bardzo fajnie wszystko zestawiłaś. Wyglądasz pięknie ♡

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  6. masz bardzo ładny typ urody :). fajna stylizacja. ta koszula i top w kropeczki pasują do siebie idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Och, Anioł <3 i niech ktoś tylko spróbuje się ze mną nie zgodzić xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za przemiłe słowa:) To samo mogę powiedzieć o Tobie, pozdrawiam i obiecuję na bieżąco śledzić:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny zestaw :) Wyglądasz prześlicznie :) Bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem tu już kolejny raz i zaobserwuję, bo masz na prawdę ciekawe stylizacje. ta jest świetna przez połączenie różnokolorowego jeansu, a na dodatek masz rewelacyjną figure :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale piękne widoczki, pogoda też widzę że dopisała:) szukam jeansowej koszuli, takiej mojej :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam jeansowe rzeczy, a ta koszula jest cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, bardzo podoba mi się dzinsowy zestaw, szczególnie koszula.
    Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś śliczna,masz super styl.
    Zapraszam Cię do mnie,dopiero się rozkręcam,ale będzie ciekawie:
    http://my-little-madness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubie taki luźny look Koszula fajna

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna koszula i paseczek;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)

    Ślicznie wyglądasz ;))

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. wyglądasz genialnie! lubię ten trend, gdzie ma się dżins w całej stylizacji:) bardzo mi się podoba jak to połączyłaś i jakie dobrałaś dodatki:))) a widoki za Tb piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale słodziarskii pasek! ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zdjęcia ;)
    bee-yooursellf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyglądasz!;))

    no i świetna stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Osz Ty, Skromna :D
    Ze mną się nie zgadzać, no wiesz? A ta aureola wokół głowy :P?! Ja mam dowody :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Amazing outfit! So beautiful:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam jeansowe zestawy!:))

    OdpowiedzUsuń
  26. super zestaw i śliczne zdjęcia :)

    zapraszam!
    www.saintinfinity.com

    OdpowiedzUsuń
  27. koszula śliczna mam taką samą tylko ciemną i jestem z niej szalenie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  28. koszula bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  29. jesteś śliczna;))
    bardzo ładny strój;) pozdrawiam
    kasistarstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. ja wieem, że nie taka straszna..ale to się jakoś udziela ;c chyba nie warto już nawet powtarzać :)

    OdpowiedzUsuń
  31. jeans jest zawsze świetny :D ponadczasowy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny zestaw, wyglądasz pięknie, pasek z serduszkami jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. strasznie podobają mi się Twoje jeansy :>

    OdpowiedzUsuń
  34. genialne jeansy i pasek z serduszkami :)
    Tak piosenka z bloga jest fenomenalna :)
    Dziękuję za komentarz na blogu
    Ruda

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny zestaw! ;)) blog ciekawie wygląda, obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  36. jakie piękna widoki na tych zdjęciach ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Zrealizowałaś wszystko idealnie ! Miejsce jest dobitne, piękna stylizacja i w dodatku ładna buzia ;) obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  38. ŚLICZNY ZESTAW!
    POZDRAWIAM M.
    PS. GDZIE ZAKUPIŁAŚ TAKI CUDOWNY PASEK:)

    OdpowiedzUsuń
  39. fajny zestaw :)

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Z takim uśmiechem również musze mieć Cię w obserwowanych :) hehehe miło się patrzy na Twoje stylizacje :) ma świetne wyczucie stylu :)
    PozdrawiamY!

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetnie wyglądasz.:) Aczkolwiek dalej nie mogę się przekonać do tych opasek na włosach.:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Your smile is so sympathetic!
    Love the pictures! :)

    xx
    Anna ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. Klasycznie i bardzo przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. świetna koszula i buty !! :) po 2 widać po zdjeciach,ze jesteś mega pozytywną osobą ! :) zaczynam obserwować i wysyłam buziaki ! :) http://joazza.blogspot.com/ czekam na nowości

    OdpowiedzUsuń
  45. ślicznie wyglądasz :) Tak promiennie! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. DZIĘKUJĘ BARDZO;)

    NICE LOOK

    follow?

    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  47. świetna jesteś :D Koszula genialna !

    OdpowiedzUsuń
  48. Cudowne zdjęcia, masz przepiękny uśmiech! +to połączenie jeansu bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  49. fajne buty :))
    obserwuję;D

    OdpowiedzUsuń
  50. ale pięknie Ci w denimie <3 cudowna koszula !

    OdpowiedzUsuń
  51. przeuroczo- cudnie ze dodałaś ten top w kropeczki pod spodem <3

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękne zdjęcia. A co do stylizacji, na szczęście jest ten top w kropki dzięki któremu nie jest nudno :) także super:* też Cię dodaje :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Uważam, że w Twoim wydaniu połączenie jeansu jest super. :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ślicznie (:
    Połączenie ciemnego i jasnego jeansu dało świetny efekt c:

    OdpowiedzUsuń
  55. Twoje spodnie bardzo mi się podobają i muszę przyznać, że bez skutku poszukuję właśnie takowych. :( jeansowe koszule lubię więc także mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  56. świetne spodnie i koszula! i piękne miejsce do zdjęć!:D

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetny zestaw :) Bardzo podoba mi się połączenie jeansu i brązu ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Koszula <3 !! Też szukam podobnej do siebie ;)
    Połączenie dwóch odcieni jeansu daje bardzo ładny efekt ;)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  59. Lubię takie dżinsowe total looki!
    Wyglądasz super, świetne butki!

    OdpowiedzUsuń
  60. Wyglądasz naprawdę świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  61. jak Ty ślicznie wyglądasz <3 włosy masz piekne!!!!

    OdpowiedzUsuń
  62. uwielbiam jeansowe zestawienia, pięknie wygladasz imienniczko :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Wyglądasz prześlicznie :))
    A ten widok... zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  64. świetna koszula tez chcę taką ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Nic dodać, nic ująć! Wyglądasz pięknie;) bardzo mi się podoba!:) sama tak chcę:))
    Z przyjemnością zaobserwuję Twojego bloga!:)

    Pozdrawiam i zapraszam;))

    OdpowiedzUsuń
  66. ślicznie wygladasz;)
    piękny pasek.!

    OdpowiedzUsuń
  67. Nie wiem dlaczego ten trend dopiero teraz przypadł Ci do gustu :) Świetnie Ci w nim !!! I butki masz fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Świetne zdjęcia!
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Wszystko idealnie połączyłaś ,ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Bardzo fajny zestaw, świetna kolorystyka i oczywiście piękne zdjęcia. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  72. zazdroszczę koszuli dżinsowej! też muszę sobie taką sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Bardzo fajne zdjęcia, spodnie rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  74. Świetna stylizacja :) takie uwielbiam

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl