doubt

Dziś w zasadzie to nie mam dla Was stylizacji. Tzn teoretycznie ona jest, bo niżej widzicie zdjęcia, których dodanie tak w ogóle wiązało się dla mnie ze sporymi wątpliwościami. To dlatego, że jest to zestaw doścć daleki mi, w którym po prostu na miasto bym nie wyszła, ale na ryby z chłopakiem, na niemalże bezludnej wyspie - czemu nie. Długo myślałam czy warto to pokazać, czy nie warto, czy warto, czy nie warto... ? No ale jest przynajmniej zupełnie inny od zestawu z poprzedniego postu, a chyba fajna jest różnorodność. No na pożarcie lwom przecież mnie chyba nie rzucicie za to, że nie dodałam czegoś supermodnego, fajnego, feszyn i trendi. :)










53 komentarze:

  1. Skąd masz taką śliczną bluzę? :) Pięknie wyglądasz, bardzo lubię takie codzienne zestawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie , że dodałaś taką codzienna stylizację. Mi się bardzo podoba ♡

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam tego typu bluzy :)

    zapraszamy do nas ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecież wyglądasz dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluza rzeczywiście genialna, super stylizacja.
    Pozdrawiam

    nomorepainlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluza jest świetna :)
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety masz ukryty profil i adres bloga i nie mogę wejść

      Usuń
  7. Lubię takie luźne zestawy, bluza genialna.
    Podoba mi się jak zadbałaś o każdy element na głowie, jakkolwiek to zabrzmi.
    Okulary, opaska, super! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny zestaw. Nie rozumiem tylko dlaczego mówisz, że w takim outfitcie nie wyszłabyś na miasto... Jesteś bardzo młodą osobą, masz DOPIERO 20 lat, więc właśnie taki styl nie powinien być Ci obcy. Ubierasz się gustownie, trzeba to przyznać, ale jak na moje oko zbyt poważnie jak na 20-letnią dziewczynę. Nie miałam zamiaru Cię w żadnym stopniu urazić, po prostu takie jest moje zdanie i mam prawo je wygłosić :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie traktuję tego w żaden sposób jako próbę urażenia. Fajnie, kulturalnie wyraziłaś swoją opinię, co jak najbardziej popieram. Nie chodzi o to,że nie założyłabym bluzy na miasto,wśród blogerek jest teraz wręcz szał na ten rodzaj odzieży i bardzo mi się to podoba - chodzi mi konkretnie o ten zestaw. Dobrałabym po prostu w inny sposób w całą resztę do tej bluzy, gdybym miała tak ruszyć na miasto, i zapewne też coś takiego tu jeszcze niedługo pokażę. Ale fakt jest faktem, że na dość szeroką skalę zauważyć można tendencję, że młode dziewczyny poprzez ubiór właśnie chcą wyglądać bardziej kobieco, a kobiety starsze się odmładzać. Dziękuję za komentarz i za wyrażenie swojej opinii :)

      Usuń
  9. Bardzo ładna bluzeczka ta oczojebna :D

    OdpowiedzUsuń
  10. mi ie podoba :) i ja bym tak chodzila z reszta chodze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem bardzo fajny look, idealnie się prezentuje z otoczeniem!:) Ładna bluza:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja ;)
    Rewelacyjnie wyglądasz!
    Buziaki;*
    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja ;)
    Rewelacyjnie ładnie wyglądasz!
    Buziaki;*
    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz świetnie :). Najbardziej podobają mi się okulary i buty. Fryzura też jest super. Niby banalny kucyk, ale gumka i opaska dają fajny efekt :).

    OdpowiedzUsuń
  15. ślicznie wyglądasz :) Bluza i spodenki bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Great outfit! So cool:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie bardzo fajny secik :) Bluza jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  18. mi się podobają takie codzienne stroje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. swietna masz bluze ;)

    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny luźny zestaw:) bluza bardzo fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wyglądasz, świetnie się prezentuje ta różowa bluzka pod bluzą :D.
    Kocham dżinsowe szorty <3.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobrze, że pokazałaś tą stylizację, bo bluzę masz fantastyczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ej, nie jest źle :) Bardziej codziennie i zwyczajnie, ale i takie dni nadchodzą. Bluza mi się średnio podoba, bo w takich nie gustuję. Ale za to fajnie jest łączyć szorty z rajstopami. I zwróciłam uwagę na taki szczególik - Twoją gumkę z tą metalową wstawką - też chcę sobie taką kupić.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna bluza , a bluzeczka pod spodem fajnie kontrastuje, naprawdę ładna stylizacja nie tylko na wypad na ryby ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. A masz jeszcze kontakt z tą dziewczyną, z którą można było Cię często widywać w szkole?

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo fajnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. swietnie wygladasz i to sloneczko *_*

    OdpowiedzUsuń
  28. Podobają mi się twoje zdjęcia, oraz twój blog też wygląda nieźle. Oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. A mi się właśnie podoba :) Od razu widać, że to był udany dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ślicznie wyglądasz.
    Ładnie połączyłaś rzeczy <3.

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniała okolica! :)
    Bardzo do twarzy Ci w tej bluzie!

    OdpowiedzUsuń
  32. Czy to verdens ende w Norwegii? Bluzeczke tą co masz pod bluza posiadam i bardzo lubię:) Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie, to całkiem inna część - niedaleko Molde

      Usuń
  33. świetna stylizacja:) bluza jest mega:)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl