dress

Przepraszam Was najmocniej, że tak świecę moimi bladymi nogami, sama raczej stroniłam zawsze od odsłaniania ich, kiedy są takie białe, ale postanowiłam to jakoś olać tym razem. Jestem w każdym razie na etapie pozbywania się tej bladości, czemu nie sprzyja pogarszająca się nieco pogoda. Dziś przedstawiam sukienkę kupioną w zeszłym roku, która tak naprawdę już mi się chyba znudziła... I sandałki na koturnie również kupione w tamtym sezonie, które natomiast uwielbiam, są skórzane i meeega wygodne, mogłabym ich nie zdejmować, w dodatku to 'pamiątka' przywieziona z zeszłych wakacji. Udało się zrobić zdjęcia przed galerią, gdzie kupiłam w H&Mie strój kąpielowy, z którego jestem bardzo zadowolona, jestem na etapie zauroczenia nim!











35 komentarzy:

  1. Oddaj mi sukieneczkę !
    Uwielbiam takie letnie zestawy , a Ty w nich swietnie się prezentujesz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy naszyjnik :)
    Pozdrawiam

    nomorepainlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Blade nogi? Wcale nie są blade, poza tym - cóż złęgo jest w bladości? hmm...
    Maggie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto co lubi- ja na pewno nie jestem fanka bladosci, jeśli chodzi o moja osobę, wolę ładnie przybrazowiona słońcem skórę w taka pogodę. Nie robi mi to różnicy jednak u innych - każdy ma swoje upodobania i zdania na temat opalenizny są mocno podzielone, stąd też spodziewałam się tego typu komentarza :)

      Usuń
  4. Cudowna sukienka i świetnie się na Tobie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem zafascynowana Twoją sukienką ! Jest prześliczna ! ♡ Bardzo ładne zestawienie i te buty ! Mega

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka jest piękna nie mów, że Ci się znudziła!:) Zawsze możesz oddać ją mi !:) Pokaz ten strój kąpielowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem za! Pochwal się tym strojem : ) Stylizacja super. Świetnie wyglądasz w tych okularkach ; )

      Usuń
  7. barzo ładna ta sukienka! świetne plecy!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne buty i naszyjnik :):* sukienka w tym kolorze nie przemawia do mnie ale krój jest bardzo piękny i Ci pasuje :) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie ma nic złego w bladych nogach, kiedyś muszą się opalić, a przez ubranie się nie da.
    sukienka elegancka, a zarazem skromna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. piekną sukienka, a naszyjnik jest niesamowity ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie ma co wstydzic siębladych nóg, jeszcze zdążysz je opalić, bo lato jeszcze sie tak naprawde nie zaczęło ;-)
    ładna sukienka i buty !

    OdpowiedzUsuń
  12. buty są obłędne, bardzo oryginalne, świetnie pasują do tej stylizacji

    OdpowiedzUsuń
  13. jaka śliczna sukieneczka! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Dopiero pseudo środek wiosny-wydaje mi się, jak wyyyyjdzie pewne stałe i mocne słoneczko, to będziesz się martwić czy się nie spalisz haha:) Świetne zdjęcia i ubiór! A co do sukienki-przyjemnie się patrzy, masz świetną figurę!
    Pozdrawiam, a tak po za tym mam kilka ulubionych blogów i Twój akurat do nich powoli się wkręca-lubię czytać i oglądać Twoje wpisy!

    OdpowiedzUsuń
  15. nie masz bardzo bladych nóg! chyba moich nie widziałaś... śliczna sukienka tak poza tym :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoja sukienka jest bardzo urocza! Ślicznie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wyglądasz pięknie! uwielbiam takie proste stylizacje, sukienka jest idealna, nadaje się i na co dzień i na jakieś wyjątkowe wyjścia :)

    obserwuję :)
    http://merveileuse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. sukieneczka jest boska!!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. wyglądasz olśniewająco .! sukienka ma przepiękny krój, a w sandałkach to ja się zakochałam ;) gdzie je kupiłaś.? ;>

    pozdrawiam kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz naprawdę przepięknie :D Śliczna sukienka i naszyjnik :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny zestaw ładnie ci w tej sukience pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wcale nie jesteś tak bardzo blada, wyglądasz bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. woow pękne zdjęcia,bardzo mi sie podoba Twoja stylizacja :)
    pozdrawiam i zapraszam :)
    obserwuję moze i Ty chcesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. piekna sukienka :)cudownie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  25. przeurocza sukienka a buciki marzenie -piękne połączenie mięty z brązem <3

    OdpowiedzUsuń
  26. oj sukienka jest naprawdę świetna!

    kolor idealny, super skrojona, fajne cięcia :)
    musisz chodzić, nawet jeśli się znudziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wyglądasz :)
    Śliczna sukienka :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  28. trochę słonka i zrobią się brązowe, poczekaj chwilę :-)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl