Flower print

Ale lubię moment tworzenia nowego posta! Na dodatek dzisiejsza piękna pogoda z pełnym słońcem i błękitnym niebem powoduje u mnie jakąś ekscytację, a co więcej to już raczej jeden z ostatnich postów dodawanych z tego miejsca, gdzie moje możliwości są strasznie ograniczone. Zresztą chyba wyczerpałam już roczny limit zestawów 'na boso' :P Bardzo się z tego cieszę! Zdążyłam się naprawdę stęsknić za moim domem, miastem, szafą, rodzinką... Ale wracając do tego, co dziś dodaję : lubicie kwieciste spodnie? To są moje pierwsze i jedyne jak na razie, są w sklepach już od dobrych kilku sezonów, nigdy wcześniej jednak nie porywałam się na ich kupno. Do tych też nie byłam tak w 100% przekonana, ale moje kochane doradczynie doradziły mi 'bierz!'. Dobrze zrobiłam? :)











79 komentarzy:

  1. ale ładnie CI w jasnych kolorach!:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo elegansio:) jesteś bardzo fotogeniczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, spodnie cudowne <3 a mogę wiedzieć czym robiłaś loki? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jasne, że dobrze zrobiłaś :)
    Ten zestaw pasuje Ci idealnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo trafny wybór. Jestem oczarowana tymi spodenkami. Wyszła ci piękna stylizacja ♡

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, piękne te kwieciste spodnie :)
    Lubię takie sama mam legginsy z h&m w kwiatuszki ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne rzeczy, wszystko bym nosiła !

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowite spodnie, zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tak fajna figurę że we wszystkim wygladasz świetnie , a spodnie naprawdę śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna bluzeczka! piórka dodają uroku!

    OdpowiedzUsuń
  11. boskie spodnie i przepiekna bluzeczka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Zazdroszczę figury!
    2. Bardzo dobrze, że wzięłaś te spodnie, bo są rewelacyjne.
    3. Świetnie w nich wyglądasz ;)
    4. Bardzo podoba mi się połączenie tych kolczyków z resztą. Bardzo fajnie i delikatnie to wygląda. ;)
    Pozdrawiam cieplutko. Intent Blue :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak zwykle nie zawodzisz i wyglądasz rewelacyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dobrze zrobiłaś:) spodnie rewelacja! Ten wzór jest jednym z ulubionych które też czesto noszę:) Zapraszam na mojego facebooka:) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  15. fantastyczny set ! spodnie i bluzka cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny zestaw! bluzeczka MEGA i spodnie cudowne!:))))
    obok kolczyków również nie da się przejść obojętnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. no no kochana super:) ja się przymierzam do kupienia spodni w kwiaty aczkolwiek nie wiem czemu się zastanawiam bo uwielbiam ten wzór! i pięknie Ci w lokach noś je cześciej

    OdpowiedzUsuń
  18. swietne spodnie! wygladasz super!

    OdpowiedzUsuń
  19. Podobają mi się ćwieki na bluzce:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawy zestawik, aczkolwiek nie przekonują mnie spodnie 3/4 ;)
    obserwujemy
    ?

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie to wszystko ze sobą wygląda! a Tobie pięknie w loczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale pięknie! :D
    Kolezanka ma podobne kolczyki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  23. uwielbiam kwieciste spodnie, ale jeszcze nie znalazłam pary idealnej...

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie Ci w lokach!
    ja chyba do motywów kwiatów chyba się nie przekonam, choć spodnie przyznam- bardzo fajne;)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny zestaw ! :) ślicznie wygladasz :)

    Obserwuje cie i jesli moj blog rowniez Ci
    sie spodoba to by bylo mi bardzo milo gdybys
    mnie rowniez obserwowala :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeeju *___* Spodnie <33 I te kolczyki piórka= CUDOWNIE!!!
    ______________________________________________________________________________________________________

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. piekne rzeczy!:) dobrze zrobiłas ze kupilas:)

    obserwuje i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. super ta bluzeczka i spodnie;) spodnie chyba najlepsze;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna bluzka i kolczyki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Prześliczne :)
    Genialny blog i super post <3
    Obserwujemy?
    optymistycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam kwieciste spodnie:) Twoje są przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przecudowna bluzka i spodnie!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Very cute and girly look.
    Somehow (maybe it's the hair) you remind me of Carrie B.
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Ogólnie nie przepadam za motywem kwiatów, ale te spodnie są po prostu boskie ! (może dlatego, że tak świetnie na Tobie wyglądają) - stylizacja super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ślicznie wyglądasz, bardzo wiosenny look :)

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. piękne rzeczy ! świetnie wyglądasz :)

    obserwuję i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne spodnie, a w bluzce się po prostu zakochałam ;)
    zachęcam do obserwowania ;>
    http://enbyn-en.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo ladnie wygladasz..:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne rzeczy! Spodnie są urocze, ale bluzka podoba mi się jeszcze bardziej :))

    Dziękuję za odwiedziny, obserwuję i zapraszam do tego samego ;)
    http://fashion-drift.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Widziłam dzisiaj w Stradivariusie podobne, śliczne są te kwiatowe wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  41. biała bluzka i złote cwieki - pięknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  42. ta bluzeczka jest śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne spodnie :) takie wiosenne :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Great look! So cute!

    http://www.thegaragestarlets.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. cudny zestaw <3 uwielbiam każdy jego detal :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Tylko pozazdrościć tak kwitnącego wyglądu :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Zdecydowanie dobrze! Ślicznie wyglądasz, uroczo i dziewczęco. : )
    Pozdrawiam:
    http://passifl0re.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. dobrze doradziły Ci "doradczynie" spodnie są super:D ale bluzka jest po prostu cudowna, skąd jest?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taka śliczna bluzka z targu?;O gdzie jest ten targ?:D heheh, nie no na prawdę jest śliczna:)

      Usuń
  49. taak, słyszałam o tej technice kręcenia. na pewno sama za niedługo spróbuję na swoich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  50. cudowne spodnie ^^
    ja już jedne w kwiatki mam od zeszłego sezonu, a dzisiaj pokusiło mnie, żeby sobie kupić kwieciste legginsy ;D

    OdpowiedzUsuń
  51. Hello dear,
    You look beautiful!
    Would you like to follow each others blogs with blogger, facebook and bloglovin?
    Have a nice day,
    Gabriele

    OdpowiedzUsuń
  52. Echh marzy mi się złoty zegarek na klamrze :( ale najpierw ślub a potem można się obkupić! ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Wspaniałe zestawienie,jestem pod wrażeniem!
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  54. Pięknie jak zawsze ;p btw co znaczą Zestawy na boso ?? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że to skrót myślowy - no takie zestawy, gdzie jestem na zdęciach bez butów :P

      Usuń
  55. o prosze to daleko jednak ;) za to nowosci masz cudowne i z checia bym Ci je ukradła ;p

    OdpowiedzUsuń
  56. o ja ale fajne spodnie!:)

    świetnie to zestawiłaś:)

    ciekawy blog:)

    dodaje i zapraszam częściej do mnie:)

    pozdr:)))

    OdpowiedzUsuń
  57. uwielbiam takie stylizacje :) very romantic :)

    OdpowiedzUsuń
  58. genialna stylizacja bluzka spodnie cudoo!

    OdpowiedzUsuń
  59. świetne zdjęcia! cudne spodnie w kwiaty *.*

    OdpowiedzUsuń
  60. Genialnie to wszystko razem zestawiłaś. Postaw kawę dziewczyną, bo dobrze, że Cię namówiły na te cudowne spodenki! :-)

    OdpowiedzUsuń
  61. spodnie są niesamowite!!!
    chcę takie;)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl