fuksja

No i niestety koniec z pięknymi widokami. Bolesna różnica jeśli chodzi o tło do zdjęć. Jednak plusów jest znacznie więcej, chociażby to, że właśnie się szykuję na taras, by trochę się przybrązowić. Pogoda jest cudowna, daje mi ona tyle szczęścia i chęci do wszystkiego, taki naturalny mobilizator. A dziś szykują się jakieś małe zakupki, więc niedługo zawitają tu jakieś ciuszkowe nowości. Ślę Wam buziaki, zakładam strój kąpielowy i śmigam na leżak.

koszula|Stradivarius buty|Deichmann









44 komentarze:

  1. Piękna spódnica! Nigdy nie byłam przekonana do takich kolorów, ale w tej śmigałabym bez wątpienia.

    Zapraszam do mnie na pierwszą stylizację.

    Pozdrawiam i życze dużo słońca. U mnie go dzisiaj brakuje

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny zestaw! uwielbiam takie soczyste koloki! Bardzo mi sie podoba jak wszystko ze soba polaczylas!

    OdpowiedzUsuń
  3. super to wszystko zgrałaś:-) podoba mi się:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczna spodnica :) a nie jest Ci za goraco tak spięta pod samą szyje?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor spódnicy świetny, zdecydowanie podoba mi się zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zarówno krój jak i kolor doskonałe!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna stylizacja :) A spódniczkę gdzie kupiłaś?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. jaka genialna spódnica - kolor i fason:)
    ślicznie wyglądasz!
    chętnie Cię odwiedzam i komentuje dlatego zaczynam obserwować!

    ps. a u mnie zanosi się na deszcz;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne okulary i spódniczka.

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest jedna z moich ulubionych stylizacji jakie masz ! łał wspaniale wyglądasz pozdrawiam i zapraszam serdecznie na mojego bloga oraz do polubienia FB ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. swietne połączenie ! cudna koszula <3

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękny zestaw! wspaniały kolor butów i spódniczki :D
    dziękuję ślicznie za komentarz u mnie & oczywiście obserwuję twojego bloga!

    ANECIA WAS HERE- more than passion ♥
    blog | facebook | twitter

    OdpowiedzUsuń
  13. skąd spódniczka? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie wyglądasz, idealna, kobieca stylizacja :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Amazing post! I love it:)

    Win a pair of sunglasses:
    http://theprintedsea.blogspot.de/2013/05/firmoo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  16. dokładnie-naturalny mobilizator hihi:-))) świetną masz figurę no i oczywiście śliczne zdjęcia! Udanego weekendu życzę!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowny kolor tej spódniczki ! zakocham się <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow ten zestaw jest niesamowity, chyba najelepszy ze wszystkich. Dawno nie widziałam tak fantastycznego połączenia ! <3 Jestem oczarowana !


    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  19. prześliczną masz spódniczkę! <3 jej kolor jest boski :)

    OdpowiedzUsuń
  20. spódnica to numer jeden te stylizacji <3 gdzie ją kupiłaś? ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. spódniczka dodała energii temu zestawowi i wyszedł naprawdę świetny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja. Podoba mi się efekt jaki uzyskałaś dobierając buty i kolczyki w kolorze spódnicy i zestawiając je z białą koszulą. : )

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo przyjemnie:0
    spódniczka i koturny maja świetny kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  24. ślicznie! piękny kolor spódniczki. koszula też jest fajna :).

    OdpowiedzUsuń
  25. boska spódniczka i buciki! Ta fuksja zachwyca ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zazdroszczę tarasu... ;) Świetna koszula - niby zwykła a kołnierzyk robi swoje. I kolory dołu.. CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna stylizacja, uwielbiam fuksję a Twoja spódnica jest wyśmienita!:)

    pozdr:)

    OdpowiedzUsuń
  28. ślicznie wyglądasz, super to zestawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cuudna stylizacja:) bardzo mi się podoba Twój blog:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Super kolor spódniczki ;-) obserwuję o dzisiaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetnie wyglądasz i bardzo pasują Ci te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Prześliczna sukienka i świetna koszula , a zegarek przemegafajny ; ) Ładny Blog ; )
    Obserwuję i zapraszam do mnie ; ) http://vizualny-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl