mini mini

Tytuł posta odnosi się do sukienki, którą mam na sobie - jak widzicie, jest mini mini. Do czarnych kryjących rajstop jest jeszcze jako tako, ale nie wyobrażam sobie założyć jej bez nich - myślę, by ją skrócić i zmienić na bluzkę, chyba wtedy bardziej mi się przyda niż coś, w czym czuję się dość skrępowana. Mimo wszystko jednak nie chcę się jej pozbywać - podoba mi się to wykończenie u góry, te dodatki skóry, to że ćwieki nie są tak typowo osadzone na ramionach, a troszkę inaczej niż zazwyczaj. Ale ładne miejsce na zdjęciach, prawda? W dodatku to słońce, które wydobyło z wody jej najlepszy kolor... Bajecznie to wszystko wyglądało na żywo. Napawam się nim, bo jeszcze tylko kilka dni i będę Wam już pokazywać nie czarne zestawy, a kolorowe sukienki wraz ze zdjęciami zrobionymi w moim mieście. Szkoda, że nie mogę tych widoków zabrać ze sobą.












57 komentarzy:

  1. jak ja uwielbiam takie krajobrazy! :) piękna sukienka, gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie! :) Gdzie Ty robisz te piękne zdjęcia? Pozdrawiam

    http://voguerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Widoki prześliczne :))
    a sukienka rzeczywiście ciekawa - ja też średnio czuję się w takich krótkich :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz fantastycznie i włoski masz cudowne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny krajobraz i śliczna sukienka :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna mini mini!:)

    Podobają mi się Twoje buciki pasują do każdej stylizacji :)

    Pozdrawiam, a w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niepozorna stylizacja a ma coś w sobie. Podoba mi się :) No i piekne widoki

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się bardzo podoba :*

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna jest , troszkę szkoda robić z niej bluzki , może traktuj ją jak tunikę i noś do legginów czy rurek :)ja bym chyba tak zrobiła :P

    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Do legginsów będzie świetna :)) Genialne ma te skórzane wstawki i ćwieki!

      http://fashion-drift.blogspot.com/

      Usuń
  10. ślicznie wyglądasz;) fajna ta mini mini

    OdpowiedzUsuń
  11. sukienki bym nie skracała, bo jest świetna :) ja mam całą skórzaną i też jest mini, ale mam na nią sposób po prostu chowam do biodrówek :P a miejsca tylko pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo podobają mi się wszystkie twoje stylizacje ! :)
    obserwuję i zachęcam do odwiedzenia mojego bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna sukienka, no i oczywiscie balerinki są boskie...a coż za przepikne widoki są za tobą, cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie bajeczne miejsce! A mini są super:>

    OdpowiedzUsuń
  15. gdzie to tak zimno dzisiaj było?:)

    OdpowiedzUsuń
  16. w Polsce wczoraj i dzisiaj było ponad 30 stopni w słońcu, szok po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. krajobraz ♥ a co do sukienki to bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ładnie ale za duzo czerni ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. wszędzie dobrze, ale w domu najlepiej ;) szczególnie teraz w naszych dolnośląskich tropikach :D ps. obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  20. moja pogoda właśnie pokazuje, że w sobotę ma być 13 stopni i deszcz :(

    OdpowiedzUsuń
  21. lato dopiero przed nami, więc może będziesz miała okazję założyć sandałki :D

    OdpowiedzUsuń
  22. ojej, ale serio-prześliczne są te widoki<3 a tak po za tym to hmm, może i to nawet dobry pomysł z tym przerobieniem:-) ja osobiście nie lubię takich "sukieneczek" i czekam oczywiście na bardziej kolorowe stroje hihi

    OdpowiedzUsuń
  23. to bardziej chyba tunika niz sukienka :P schylic się w niej już nie można hehehe :) może rzeczywiście bardziej Ci sie przyda jako bluzeczka :)
    bardzo mi sie podobaja te skórzane wstawki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. To jest dokładnie to, co lubię najbardziej: czerń, skóra i ćwieki (odzywa się odwieczna miłość do stylu gothic/cyber/metal/itp.). Wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  25. świetna sukienka i super widoki na zdjęciach! zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam ubrania ze skórzanymi wstawkami:) a co do sukienki, jeśli masz dostęp do Primarku to mają ich tam mnóstwo, na prawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. super- ale straaaaaaasznie krótka :D

    zapraszam na tortillę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądasz naprawdę stylowo, buty mnie też urzekły :)

    pozdrawiam
    http://www.madamedeluxe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Rzeczywiście cudowne te widoki <3
    Aż przez chwilę się rozmarzyłam ;)
    Sukienka fakt mini mini ale jakby zrobić z niej bluzeczkę,to też może być bardzo ciekawie :)
    pozdrawiam :)
    p.s
    co do kosmetyków, ja już tam mam,mania taka ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. sukienka/ tunika genialna ! swietny pomysł !
    bardzo ładnie ci w niej:)
    pozdrawiam serdecznie
    malaczarnablogg

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyglądasz genialnie! Sukienka jest cudowna;)

    OdpowiedzUsuń
  32. ładne widoki, osobiście lubię Cie bardziej w kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetna sukieneczka, ja bym jej na bluzkę nie przerabiała, myślę, że wtedy straci swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  34. super wygladasz :) swietna sukienka !!

    OdpowiedzUsuń
  35. świetna sukienka;)
    pozdrawiam P:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna ta Twoja sukienka ! i dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. You look awesome, great style girl

    OdpowiedzUsuń
  38. Naprawdę jest krótka ale tutaj wygląda świetnie w tym zestawieniu :) Skrócenie jej też będzie dobrym pomysłem bo najażniejszy jest jak zawsze komfort :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajnie to skomponowałaś. Masz ładne nogi, więc bez rajstop też byłoby ładnie. Nie skracaj jej, bo w tej długości też jest urok. Wyobrażam ją sobie z czarnymi skóropodobnymi legginsami, takimi jak wstawki na sukience i butami na obcasie.
    Sceneria zdjęć też przepiękna!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. ale widoki...
    bardzo ładne sukieneczka;)
    zapraszam do mnie?

    OdpowiedzUsuń
  41. pięknie wyglądasz, świetna sceneria

    OdpowiedzUsuń
  42. ślicznie wyglądasz w tej sukience :) a twój uśmiech jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  43. ja tu zauważyłam śliczne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo łądnie wyglądasz, a jeszcze ten krajobraz w tle, przepięknie ;*

    OdpowiedzUsuń
  45. Okulary najbardziej wpadły mi w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudne widoki i jaka piękna :) woda, uwielbiam krystalicznie czyste zbiorniki

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl