mint

Na szybko dodaję to, co miałam dla Was przygotowane już od kilku dobrych dni i czekało w folderze na swoją kolej. To jeszcze za czasów lepszej pogody, na którą ponownie wyczekuję z niecierpliwością. Zestaw w bardzo stonowanych kolorach, niewyróżniający się szczególnie, tak niby na luźno, ale sandałki na szpilce czynią go ciut bardziej kobiecym. To był miły dzień spędzony przed domem z najbliższymi, cieszenie się promieniami słonecznymi, ulubiony Redd's, grill... Tymczasem lecę trochę popracować, a Was zapraszam do oglądania. Buziaki!!! :)














34 komentarze:

  1. świetna stylizacja, a przede wszystkim bardzo oryginalna! ciekawa bluzka i torebka:) a najcudowniejsze w tym wszytskim BUTY1:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna stylizacja, spodnie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wygladasz :) swietna stylizacja ! Wszystko razem super wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeeeej zakochałam się w tych butach!!! Całościowo też prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowną stylizacja :)) a buty piękne :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka śliczna, delikatna bluzeczka i te buty <3 wyglądasz fantastycznie Kochana !

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  7. No no :) Świetne szpileczki;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale wyglądasz :) Świetna torebka i jeansy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnie wyglądasz :) Kocham te lody, a tego smaku piwa nie piłam jeszcze :)
    Kochana organizuję konkurs w którym do wygrania są ciuszki:) Bardzo mi zależy na tym, abyś wzięła w nim udział:) Zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie!:)

    brawo!:)

    butki super!:)

    smacznego;p

    pozdr:)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne sandałki ♥

    zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam dwie bluzki w miętowym kolorze, obie bardzo luźne i przewiewne i uwielbiam je właśnie na takie dni spędzone w dobrym klimacie. Jak najbardziej mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia, zakochałam się w bluzce *.*

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świeża i fajna stylizacją :). Śliczne buty! Do twarzy Ci w miętowym :).

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ciekawa bluzeczka buciki zresztą też:)
    Mięta rządzi:)hehe ślicznie Ci w tej stylizacji.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. ale pięknie wyglądasz, az trudno wzrok oderwać od ekranu, powoew swieżości i młodości :)
    pozdr i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne kolory.
    Buty rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo świeżo, bardzo dziewczęco i bardzo słonecznie - aż zatęskniłam za taką pogodą ; )
    aaa, i przede wszystkim ty - BARDZO ŁADNIE ; )

    OdpowiedzUsuń
  19. Mięta absolutnie wymiata. Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawa kopmozycja, spoko zdjęcia, dobry lód-co tu dużo gadać haha:> po za tym, życzę powodzenia mhm:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny blog! Bardzo ładna stylizacja i zdjęcia :) Bardzo ładnie wyglądasz.
    Pozdrawiam serdecznie ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczne sandałki i bluzka:)
    obserwuję:)
    http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale pięknie wyglądasz. *.* Te sandałki są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapraszam Cię do wzięcia udziału w TAGU Liebster blog.
    Otagowałam Cię u mnie:)
    Mam nadzieję, że znajdziesz chwilkę aby odpowiedzieć.
    Zapraszam, również do obserwacji mojego bloga :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lovely shirt and shoes. Ilove mint!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. ooo żurawinowy redd's ;D lubię ten smak i jabłkowy, w sumie to tylko maliny nie lubię :P
    ciekawa, zwiewna bluzeczka ;)
    i wspaniałe buty .!

    OdpowiedzUsuń
  27. Fantastyczna stylizacja! Bardzo świeżo i dziewczęco wyglądasz:)!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawa koszula, pozdrowienia z Francji :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bluzka bardzo interesująca:)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl