neon tshirt

Dziś bez większego rozpisywania się - chce Wam tylko zaprezentować mój zestaw. Spódniczka mini w paski, którą bardzo lubię jest dobrą alternatywą dla wszędobylskich leginsów w paski, które z reguły prezentują się średnio, a robią większą karierę, niż na to zasłużyły. Zauważyłam też w notkach na kilku blogach, że to nie tylko ja mam ich dosyć. Ale do rzeczy: do tego neonowy (w rzeczywistości naprawdę mocno rażący) t-shirt, czarna koronkowa-skórzana ramoneska i lakierowana koralowa torba, która jest tak naprawdę torbą na laptopa, ale chętnie noszę ją również bez laptopa w środku. Może być? :)













66 komentarzy:

  1. skąd ramoneska

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba! A ozdoba we włosach jest przeurocza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna spódniczka i cudna ramoneska! Jestem jak najbardziej za takimi zestawami. Śmiało można w nich wyjść z domu nie narażając się na wiele spojrzeń, jak właśnie np. w przypadku legginsów albo spodni w paski.

    Mój debiut głównie opóźnia się przez pobyt za granicą a teraz nadrabianie zaległości na uczelni, ale mam nadzieję że na dniach wszystko się zmieni! :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie, swietna spodniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest świetnie! Wszystko mi się bardzo podoba, każda z tych rzeczy chciałabym mieć:)
    Gdzie kupiłaś tą śliczną kurteczkę?:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ramoneska no name... o mama jest śliczna!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna torba i śliczne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna spódnica! Mi też się już te legginsy przejadły... Ciekawe połączenie torby, nie pomyślałabym że jest na laptopa :)
    Obserwuję kolejne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodka bluzeczka:) Zostałaś nominowana u mnie na blogu, jeżeli masz ochotę, to zapraszam na mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie bomba! :)
    też chciałam tą torbę kupić ale bardziej żarówiastą :D
    a co do pasków mam legi z C&A
    po pierwszym praniu zrobiły się nieciekawe ;/
    ale ja lubię legi stąd nie potrwfię się obiektywnie jak T wypowiedzieć w tym temacie ;P
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Neony to mój ulubiony trend tej wiosny. Wyglądasz mega ♡

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zawsze wyglądasz olśniewająco !
    Zakochałam się w Twojej bluzce :) Jak najbardziej mój styl !
    No i powiedz mi Kochana gdzie Ty robisz takie zdjęcia? Miejscowość jest świetna!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładnie wyglądasz :) tak, vinted jest fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  14. jasne, że może być:-) najlepsze 6 zdjęcie-świetna fryzura-ja mam niestety chyba za krótkie włosy
    Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  15. cieszę się, że nie jestem osamotniona co do zdania nt pasiastych legginsów ;/

    spódniczka wygląda o niebo lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja!
    Bardzo fajna kokardka na włosach.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  17. fajna bluzeczka, ma taki ladny ozywczy kolor :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny look - cudowna bluzka,spódnicza/ całość rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna spódniczka ! i faktycznie tak jak już mam przesyt pasków tak w tym wypadku to ich zupełnie nowe ujęcie :) świetnie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny zestaw choć ubrałabym inne buty ;).

    OdpowiedzUsuń
  21. Uroczo wygladasz :) sliczny kolor bluzki !

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo przypadła mi do gustu różowa torebka ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. wygladasz przeslicznie..:)

    OdpowiedzUsuń
  24. if you want to win a pair of sunglasses I invite you to visit my blog and join the giveaway!!!
    http://idareyoutobefashion.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  25. jak fryzura może zmienić człowieka! w koczku wyglądasz zupełnie inaczej, ale również korzystnie i uroczo. lubię takie połączenia kolorystyczne :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Baleriny godne pozazdroszczenia :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna stylizacja :) totalnie w moim stylu!

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ciekawe zestawienie:) Spódnica świetna, sama chciałabym taką mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  29. też nie lubię leginsów w paski, jak dla mnie wyglądają one bardzo średnio. Sama miałam zamiar w szale paskowym takie kupić - ale na szczęście przymierzyłam je i szybko odłożyłam :D
    jak zawsze super:* uwielbiam kolory neonowe! dodaję pazurków do każdej stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Spodnie w paski, o których wspominasz, rzeczywiście są chwilami i dla mnie denerwujące, jak praktycznie każdy w nich chodzi, chcąc być FASHION :D I przez to spodnie przestają być oryginalne. Jeśli chodzi o Twój strój... Wyglądasz w nim ślicznie, całość mi się podoba. Ta bluzka, która jest podobno na żywo bardzo rażąca wydaje mi się, że wygląda nawet lepiej niż na zdjęciach. :) A torba na laptopa - sama bym nosiła ją nawet bez laptopa! :D Pasuje idealnie do Twojego stroju. I chyba ta torba sprawia, że całość jest oryginalna, bo nie każdy na ulicy wyciąga fajną torbę od laptopa i idzie po mieście z nią. :) Gratuluję pomysłu. Wyszło ci to wspaniale! A do tego jeszcze piękne, pomalowane paznokcie. Nic dodać, nic ująć.

    OdpowiedzUsuń
  31. przyznaje ci slusznosc ta spodniczka bije na glowe paskowe spodnie <3

    OdpowiedzUsuń
  32. ach jaki róż! :)

    + zapraszam na konkurs :) http://msmonella.blogspot.com/2013/05/firmoo-giveaway-konkurs-firmoo.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo mi się podobają te torebki Bershki

    OdpowiedzUsuń
  34. super stylizacja! piękna bluzaczka i spódniczka!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ogladałam niedawno te torebki z Bershki ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. podoba mi się bardzo ta stylizacja, spódniczkę mam podobną:))

    zapraszam do mnie na ocenę kolejnego makijażu:) serdecznie pozdrawiam:**

    OdpowiedzUsuń
  37. i taka torebka powinna wylądować w mojej szafie!

    OdpowiedzUsuń
  38. Love the bright color :) and the stripes skirt. My favorite!!! Love it!

    www.modabyjt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo fajnie wyglądasz ! tak świeżo :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna stylizacja , kolorystyka idealnie dobrana, uwielbiam takie neonowe bluzeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Dziekuje za mily komentarz:*,dziwne ze tutaj wczesniej nie trafilam,az milo sie ciebie oglada,swietnie wygladasz,rowniez dodaje do obserwowanych i napewno bede tu czesciej zagladac:**

    OdpowiedzUsuń
  42. Może być, ale zmieniłabym buty na gładkie, czarne. To złoto niepotrzebnie rozprasza uwagę.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  43. Kochana wyglądasz pięknie:) ale zdradź mi prosze gdzie mieszkasz bo w każdym poście zachwycam się tymi pięknymi widoczkami:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Beautiful Outfit ,looks perfect!

    kisses :)

    OdpowiedzUsuń
  45. bluzka i torebka fajnie sie wyrozniaja.:)

    OdpowiedzUsuń
  46. baleriny wspaniale się prezentują;) bluzeczka tez;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Amazing look! So great:)

    Win a pair of sunglasses:
    http://theprintedsea.blogspot.de/2013/05/firmoo-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  48. uwaga!
    zmiana adresu u mnie na ewarecenzuje.blogspot.com
    posty mogą się nie wyświetlać w nowościach...

    OdpowiedzUsuń
  49. Spódnica jest przepiękna <3

    OdpowiedzUsuń
  50. pytałaś się u mnie na blogu o koturny z dziurką z deezee, tak więc: narazie wyszłam w nich 2 razy i ani mnie nie obtarły, ani nogi mnie nie bolały. Tylko są strasznie niestabilne, na wybojach trudno się w nich utrzymać, mimo, iż jestem nauczona chodzić na dość dużych wysokościach :P
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  51. Love this combo black and white, and the combination with this color, it's so great idea and inspiration.

    You look so sweet :)

    Would you like follow each other? I’ll be sooo glad =) Let me know =)

    addictbeiconic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Trochę słodko, trochę ostro - super stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. ślicznie wyglądasz:) bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  54. torebka z Bershki jest piękna! a i bluzka z HM jest bardzo fajna, wiem bo nabyłam czarną i bladoróżową do pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ładna ta torebka! Poluję na nią już od dawna. :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl