Red & Navy blue

Dziś zestaw prosty, ale taki typowo w moim stylu. Tak chyba można mnie zobaczyć najczęściej. I znów połączenie granatu z czerwienią - dwa zestawy wstecz też były głównymi bohaterami zestawu. Wygląda na to, że je lubię, choć od niedawna, bo kiedyś bardzo źle czułam się, mając na sobie coś czerwonego. To właśnie chyba ta bluzka rozpoczęła erę zmiany tego, a mam ją bodajże od grudnia. To tyle słowem wstępu, resztę niech dodadzą zdjęcia (które nie są takie jak chciałam, ale cieszę się, że w ogóle jakieś są, bo jakieś 2 minutki po ich zrobieniu zaczął sypać grad!). A czy Wam takie wydanie się podoba? Stylem, kolorami, itd? Całuję, stęskniona już bardzo za Polską Karolina :)















78 komentarzy:

  1. Totalnie w moim stylu, bardzo mi się podoba! Fantastyczne balerinki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny outfit! ta bluzka jest rewelacyjna :DD

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna baskinka, taka inna.. Masz bardzo dobrą figurę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam baskinki i uwieliam granatowe spodnie wiec... genialnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ;o jaka Ty urocza!!
    ślicznie w czerwieni wyglądasz,zaobserwowałam;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna baskinka ^^
    pozdrawiam i obserwuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wyglądasz:) bluzka jest urocza:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. swietnie wygladasz, calosc super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ulala świetna stylizacja :)!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ta bluzeczka :) jesteś przepiękna <3 nie mogę się na patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A gdzie teraz jesteś?
    Jaka malownicza okolica!

    OdpowiedzUsuń
  13. wow! świetny look!

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Podobają mi się te złote elementy :)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba. Bluzeczka jest fantastyczna ♡

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  16. super! wyglądasz świetnie, oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  17. super zestaw! bardzo lubię połączenie granatu i czerwieni. bardzo mi się podoba bluzka. wyglądasz naprawdę świetnie :).

    OdpowiedzUsuń
  18. W Norwegii!!!

    Zazdroszczę! Tych plenerów też! :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna bluzka :) Genialnie wyglądasz :)
    photoee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczna ta bluzeczka, piękne ma wykończenia ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaka piękna czerwona bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładny zestaw. :) Spodobał mi się Twój blog, obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja tam morze lubię!
    Zwłaszcza, jeśli tak klimatycznie jest wokół... ;-)

    Fajny blog. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja. ;) Bluzka genialna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. no w życiu nie widziałam piękniejszej baskinki <3 nie paznokietki sama sobie robię - niestety mam słabe :( poza tym w tym kształcie ciężko tej długości paznokcie utrzymać nawet gdy sa mocne - to tak na pocieszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna bluzeczka i genialne baleriny ♥
    Pozdrawiam, Berries

    OdpowiedzUsuń
  27. bluzeczka jest genialna, bardzo Ci ten kolorek pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam czerwony kolor :) wyglądasz przepięknie!!!
    Jeśli chodzi o te sandałki z Zary, wczoraj je kupiłam :) na razie wydają się być wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. MEGA! Dla mnie strzał w dziesiątkę. Wydajesz się tak sympatyczna i miła, że aż mam ochotę Cię wyściskać. Do tego śliczna i z dobrym gustem. Obserwuję i polecam w mojej zakładce "Polecane Blogi". ;) Oby więcej takich!
    Pozdrawiam i zapraszam w niedzielę na nowy pastelowy post. ;)
    Intent Blue

    OdpowiedzUsuń
  30. ஜ۩۞۩ஜ.•★•.♥ •. Gorgeous Navy Outfit•★•.♥ •.ஜ۩۞۩ஜ

    OdpowiedzUsuń
  31. cudownie!! :) piękna jest ta baskinka, ostatnio mnie naszło na czerwony kolor to tym bardziej u mnie się podoba outfit:)

    OdpowiedzUsuń
  32. moze cos ci sie spodoba http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=5878630 :)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetna stylizacja!! :)
    może dodamy do obserwujących?
    buźka!
    http://swaggiex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. wyglądasz rewelacyjnie! Baskinka jest genialna (skąd jeżeli można wiedzieć?:)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetnie wyglądasz! śliczna bluzeczka!
    pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna jest ta bluzeczka <3.

    OdpowiedzUsuń
  37. bluzka jest urzekająca <3

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo ładnie wyglądasz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetnie wyglądasz!:)
    Na dodatek bluzeczka jak najbardziej w moim stylu,rewelacja!:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wyglądasz ślicznie! :) Bardzo kobieco :)
    Ja do tej pory nie potrafię założyć nic czerwonego :P Jedyna rzecz, która zdarza się u mnie czerwona, to właśnie paznokcie i usta ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Dla mnie kolor czerwony nie jest przeznaczony, chociaż może do tego trzeba jeszcze trochę dorosnąć?:P
    Aczkolwiek model bluzki śliczny:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. ja też kiedyś źle się czułam w kolorze czerwonym, ale mi przeszło :) Świetna bluzeczka i bardzo pasuje do granatowych spodni, to bardzo dobre połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetna figura! I do tego urocza bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wspaniale wyglądasz kochana:) Zapraszam do mnie na nowy POST :) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  45. Fantastycznie! Bardzo dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  46. To jest zupełnie nowa IKEA, ale zbudowana baardzo niedaleko starej, też na Bielanach :)

    Strasznie podoba mi się Twoja bluzka! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Na żywo jeszcze piękniejsza i co ważne, bardzo miła :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetna stylizacja i zdjęcia również, takie pozytywne ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetnie wyglądasz!Bardzo kobieco!Pięknie Ci w czerwieni :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Cudny zestaw! Prosty a jednak ta bluzka z baskinką nadaje mu fajny charakter :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Jeszcze przez parę dni są dwie :D 6 maja zamykają starą, a 8 otwierają nową już dla wszystkich klientów. Tak wymyślili, żeby nie musieć nic przenosić ze starej. :) Nawet z magazynów nie, tylko wszystko wyprzedają :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Wyglądasz zjawiskowo!! Bluzka genialna:) Nie rezygnuj z czerwieni- wyglądasz w niej bosko:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  53. Moja Droga muszę powiedzieć, że genialnie dobrałaś czerwień! ja zawsze mam z tym problem ;)
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  54. Pięknie Ci w czerwieni:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Pięknie , naprawdę uroczy zestaw

    OdpowiedzUsuń
  56. Piękna baskinka, a buty już pisałam że rewelka:)
    pozdrawiam www.look-calm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. świetny ten zestaw bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Pięknie wyglądasz! :)
    Przeglądnęłam sobie kilka postów wstecz i jestem zachwycona Twoimi stylizacjami :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo ładnie Ci w tej prostocie :) Nie mówiąc już o tej twarzowej czerwieni! :)

    OdpowiedzUsuń
  60. masuję co 2-3 dni.. żeby nie przesadzić za bardzo.. mam ten sam problem! moje nogi wyglądają jak 2 flaki.. a lato tuż tuż, trzeba się wziąć za siebie! :D powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  61. przepiekna bluzka i buty! skąd są?:)

    OdpowiedzUsuń
  62. świetny zestaw:)

    tylko pisz kobieto skąd masz ciuchy!:)


    pozdr:)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl