zielone jabłuszko

Dziś przedstawiam Wam trzeci kolor mojej rozkloszowanej spódniczki - zielone jabłuszko. Połączyłam ją z t-shirtem i szpilkami, do tego ulubiony kok i gotowe. Widzę po zdjęciach, że nieco mnie to pogrubiło w talii, ale nie przejmuje się tym. Na końcu zdjęcie stroju kąpielowego, o którym wspominałam w poprzedniej notce - pod tym kłem jest złoty, dość gruby zameczek - fajnie, że strój jest rozpinany z przodu, ułatwia to jego zakładanie i zdejmowanie, nie trzeba wyginać rąk gdzieś tam z tyłu, by np. wiązać sobie kokardkę na plecach. Co sądzicie o dzisiejszym zestawie? A o stroju? :)

koszulka|House strój kąpielowy|H&M 











44 komentarze:

  1. rewelacyjnie wyglądasz:) śliczna ta spódnica:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie! :) Moja ulubiona stylizacja, taka dziewczęca! Wszystko mogłabym mieć w swojej szafie z tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kloszowane spódniczki, a Ty prezentujesz się w niej obłędnie. :) Świetny look, no i obroża kropką nad "i". :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz. te spódniczki są rewelacyjne:)
    Zapraszam do mnie na kosmetycznego posta http://thisisastylishworld.blogspot.com/
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. sper, az brakuje słów :)
    pzdr i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka ślicznota z Ciebie!:)
    Strój fantastyczny! oglądałam go w h&m !:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz rewelacyjnie, uwielbiam Cię w kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz!:)) świetne kolory:) zazdroszczę spódniczki!:))

    zapraszam na Nowy Post ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne bikini!! <3

    zapraszam do mnie na nowy post :)
    http://merveileuse.blogspot.com/2013/05/martofchina.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna spódniczka - wyglądasz pięknie! A jasny kostium świetnie podkreśli letnią opaleniznę :)))

    http://fashion-drift.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. b.ładnie- lekko, wesoło, wiosennie :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna stylizacja :) Zawsze mam jakieś "ale", żeby kupić stój z zamkiem, może po prostu boję się żeby mi ktoś go nie rozpiął haha :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super strój!poluję właśnie na taki!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny ten zestaw, uwielbiam takie letnie kolory! a białe paznokcie są taką wisienką tego zestawu :)
    znakomity strój :) dobry pomysł z kokardą!

    ANECIA WAS HERE- more than passion ♥
    blog | facebook | twitter

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna stylizacja :)) piękny kolor spodnicy :) a strój bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bluzka, spódniczka, obcasik. Tak niewiele trzeba, by wyglądać perfekcyjnie. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny strój :) No i niesamowita spódniczka i jej kolorek <3 Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem zachwycona! Wyglądasz rewelacyjnie! Czekam na więcej <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Beautiful. I just love your skirt! :)
    Giveaway on my blog: http://finddyourway.blogspot.pt/2013/05/firmoo-internacional-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  20. A tam, nie pogrubiło:) Świetny strój-świetne kolory tylko bez naszyjnika lepiej by wyglądało hihi:> Ładne te zdjęcia a co do stroju-biały? kuuurde, ja to bym go szybko pobrudziła haha
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Zestaw jest genialny, taki kolorowy. Strój również mi się bardzo podoba. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię taką zieleń!

    OdpowiedzUsuń
  23. wcale Cię nie pogrubia .!
    wyglądasz lekko i kobieco ;)
    śliczne szpileczki, aktualnie takich poszukuję :P
    a strój cudowny, tylko, że ja nie przepadam za takim stanikiem .
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. I adore your blog! Following you now on :) GFC, hope you visit me and if you like Follow back so that we can stay connected!
    Kisses from Miami,
    Borka
    www.chicfashionworld.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Gdzie niby Cię pogrubia ?
    BARDZO ŁADNY KOCZEK *.*
    http://iimaginative.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. szpilki i bikini ♥

    zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  27. przecudownie wygląda w tym kolorze , w ogóle genialny odcień zieleni , mam podobną spódniczkę letnią równiez w trzech wersjach kolorystycznych :P bikini cudne !

    OdpowiedzUsuń
  28. świeżutko wygladasz! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Fantastyczny look! A strój bardzo ładny :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Spódniczka jest świetna!! Ja uwielbiam takie kroje, a kolor jest równie piękny!! Masz świetnie ułożone włosy!! A strój bardzo mi się podoba, lubię takie kolory!

    OdpowiedzUsuń
  31. cudowna spodniczka kolory boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  32. bosko! zakochałam się w tym zestawie! pozdr i zapraszam do na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne! bardzo świeży zestaw!:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Genialny zestaw ! buty i spódnica <3 Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny zestaw piękny kolor spódnicy i bardzo ładna opalenizna ;)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl