chess

Słowa mojej małej kuzynki, kiedy w zeszłą niedzielę miałam tą sukienkę na sobie na rodzinnym obiedzie "Ale masz fajną sukienkę, można na tobie grać w szachy" :) Żeby nie było tak bardzo oczywiście, zamiast czarnych szpilek, założyłam złote, które mało razy miałam okazję nosić, a bardzo je lubię - w końcu to moje studniówkowe szpilki. Jeśli chodzi o sukienkę, to bardzo podoba mi się jej nietypowy krój, nie jest typowo rozkloszowana, jednak jej ostatnia, dolna część jest lekko rozszerzona. Więcej się nie rozpisuję, bo lecę do pracy, czekam na Wasze opinie.













34 komentarze:

  1. Piękna sukienka :) Kolejne pytanie: skąd? Musisz zawsze na końcu podawać namiary, żebym Ciebie nie męczyła :) Poza tym masz piękne włosy, moja prośba o posta o ich pielęgnacji itd. Farbowane? Czy z natury takie piękne? Uwielbiam! Buzia

    http://voguerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienkę masz naprawdę śliczną:) Ja osobiście chyba założyłabym czarne szpile, wtedy byłby już całkowity total look. Ale z tymi też jest fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. sukieneczka jak do gry w szachy:) bardzo fajna:)
    www.wmarcunawiosne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz uroczo!! I jakie masz śliczne opalone nóżki!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna jest ta sukienka! wyglądasz przeuroczo ! i do tego szpilki bardzo eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sukienka ^^ Ładnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nom, z czarnymi butami byłoby tak... zwyczajnie c:

    OdpowiedzUsuń
  8. ładna sukienka! wyglądasz pięknie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki , Twoja stylizacja fajna , ale jeszcze lepsza ta z postu niżej ! ;) bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  10. urocza stylizacja:) taka klasyczna ale butki dodały pazurka:) w wolnej chwili serdecznie zapraszam na http://myloovelyfun.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. sukienka + torebka to idealne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka cudowna, świetna, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super sukienka :) a te babcie z tylu tez niczego sobie ;p ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna sukienka no i cudowne buty!

    OdpowiedzUsuń
  15. MEGA!
    Wyglądasz olśniewająco, sukienka jest idealna! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądasz i świetnie prezentują się Twoje nogi.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądasz! (adres bloga mam z vinted)
    Może dodamy do obserwowanych? :)
    Pozdrawiam!
    http://vixiakate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. super sukienka
    dodajemy do obserwowanych ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna sukienka oraz buty, zazdroszczę Ci takiej pięknej figury !
    POZDRAWIAM M.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczna sukienka:)
    http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna ta sukienka :) ależ Ty ładna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajna ta sukienka :) no i buty <3

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczna :0 chce taka łączoną uszyć :0

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładna szachowa sukienka, moi czytelnicy z bloga o szachach też się pewnie zainteresują:
    http://szachmaty.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl