cross

Neonowa sukienka z krzyżem podbiła moje serce, jej kolor, krój, zdobienie - wszystko idealnie mi odpowiada. Uwielbiam to jak neony podkreślają opaleniznę, w dodatku w takich kolorach ciężko przejść przez miasto niezauważoną. Co Wy sądzicie o mojej sukience? Czy krzyże na ubraniach są dla Was kontrowersyjne? Życzę Wam kochani miłej soboty, moja będzie pracowita, ale dodatki i gadżety do mieszkania, do pierwszego własnego gniazdka, kupione za zarobione pieniądze wynagrodzą wszystko. Takie zakupy dają mi tyle samo radości, co kupowanie ubrań, a myślałam, że to niemożliwe, by jakaś inna sfera stanęła na równi z tą związaną z moim małym zakupoholizmem. A jednak :) Buziaki










32 komentarze:

  1. Świetny kolor :) Piękny zestaw :)

    http://michaskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. swietnie wygladasz, piekny kolor i fajny fason sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka sukienka to nie do końca mój styl, ale do Ciebie pasuje :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna sukienka, tym bardzo do opalonego ciała, efekt spektakularny. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Very nice. This colour is wonderful

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiedz mi,gdzie Ty znajdujesz takie sandałki :O

    OdpowiedzUsuń
  7. Motywu krzyża nie lubię, co nie znaczy, że wyglądasz źle :) Świetny kolor, fajnie dobrane buciki- pięknie!;)

    OdpowiedzUsuń
  8. taki kolor sukienki idealnie pasuje do Twojej opalenizny:) wyglądasz świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak dla mnie to nie jest to motyw kontrowersyjny, bo moda bierze się z tego co nas otacza i moim zdaniem nie ma ograniczeń co do inspiracji. a co do całego looku, to wyglądasz pięknie i zazdroszczę nowego gniazdka :*

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna kiecka ! a Ty pięknie wyglądasz w neonach <3 i ja już dodałam na bloglovin' :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kolor naprawdę zwraca uwagę;)) masz świetne buty:)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo, ale się stęskniłam za Twoim blogiem hihi:>
    hmm, sukienka na prawdę śliczna no i wzbudza ciekawość a krzyże ogółem zawsze coś mają na celu, przykuwają uwagę-przynajmniej ja tak sądzę:)
    +śliczne zdjęcie w awatarze, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. sukienka nie w moim stylu, ale kolor jest idealny :-) z opaloną skórą komponuje się idealnie. jako, że bardzo mi się u Ciebie podoba, dodaję do obserwowanych, xoxo

    OdpowiedzUsuń
  14. do Twarzy Ci w takim kolorku ! Całość mi sie bardzo podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna sukienka !
    i świetnie w niej wyglądasz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka jest rewelacyjna !! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. strasznie podobają mi się Twoje włosy! mają prześliczny kolor!:))

    OdpowiedzUsuń
  18. niesamowity kolor piekna aplikacja - slicznie <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow jaka odważna sukienka :D :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne buty :)
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :))

    OdpowiedzUsuń
  21. sukienka jest mega!:))
    buciki też świetne,mam bardzo podobne:)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna jest i jeszcze ten kolor ;)

    zapraszam do mnie ;)+ dodaje do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl