Flower power

Jak sobie radzicie z upałami? Jeszcze niedawno wokół każdy narzekał jaka wstrętna pogoda (wraz ze mną), a obecnie coraz więcej skarg na ZBYT dobrą pogodę! :P Ja osobiście uwielbiam takie temperatury, każdą możliwą chwilę spędzam w stroju kąpielowym leżąc na ogrodzie na trampolinie, od wczoraj w dodatku mam rozłożony basen - cudownie :) Od jutro jednak koniec leniuchowania, kolejne dni będą bardziej pracowite. A teraz przechodząc do dzisiejszego zestawu: co sądzicie o mojej bluzie w kwiaty? Moi rodzice stwierdzili, że jest jak dla babci, ja natomiast mam zupełnie inne zdanie. Połączyłam ją z koralową sukienką, która tutaj pełni rolę spódniczki, ale jeszcze pewnie zaprezentuję ją w całości, bo jest tego warta. Czekam na Wasze komentarze :)








patrzcie co wypatrzyłam w trawie! :)


P.S. Kochani zapraszam Was serdecznie do polubienia mnie na fb, fajnie byłoby pozostać w kontakcie jak opcja obserwowanych już zniknie.

28 komentarzy:

  1. bluza zdecydowanie nie wygląda jak dla babci ;)
    Kolor sandałków jest śliczny. Można wiedzieć gdzie je dorwałaś?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze omijałam ten sklep, bo myślałam, że nic ciekawego tam nie ma. A tu prosze, zachęciłaś mnie. Dzięki za info :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wystarczająca ilość zdjęć, które są świetne ;)
    Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna jesteś + bardzo podoba mi się Twoje logo :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze ale cudne połączenie bluzeczka spódnica sandalki . Piękności

    OdpowiedzUsuń
  7. bluza bardzo mi się podoba i pasuje do Ciebie! pięknie wyglądasz kochana :) co do włosów, to chyba zachęciłaś mnie to małej zmiany w moim wyglądzie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluza wcale nie jest babcina!!! Przepięknie wyglądasz. Wszystkie dodatki idealnie dobrane:):)
    A basenu zazdroszczę. Mam co prawda duuuży balkon z mnóstwem kwiatów ale do 15 jest na nim totalna patelnia! Opalam się tylko rano.

    OdpowiedzUsuń
  9. Like usually you looks fantastic. Specially blouse!

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie jak zawsze! :) koniczynka przyniosła już szczęście?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestes sliczna:) Bardzo podoba mi sie Twoj blog:)

    OdpowiedzUsuń
  12. przecudwonie wyglądasz! wszystko mi się podoba i napatrzeć się nie mogę ;) super spódniczka, śliczna bluzka i świetne butki!<3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;) Prześliczną masz bluzeczkę <3

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;)
    Estera

    OdpowiedzUsuń
  14. masz rewelacyjną bluzkę ( sweterek) pięknie to połączyłaś! Świetnie naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zawsze rewelacyjny zestaw. Połaczenie jest genialne. Wow ♡

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  16. ooo czterolistna koniczynka !
    okularki i bluzka świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie, letnio i dziewczęco! Dzięki za odpowiedź co do spodni :) Nie wiem czemu zostałam uznana zaspam :( Ja już od dawna lubię na facbook'u więc będziemy w kontakcie :)

    http://voguerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. uielbiam Twoje stylizacje:) swietne sa;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Love this floral tee

    New post on the blog:
    http://www.cultureandtrend.com/2013/06/stripes-with-yellow.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Upały są jak najbardziej ok, tylko komary ;O
    Świetna bluza i genialnie wygląda z sukienka;)
    Bardzo fajny blog, obserwuję;)!

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wiem jak ja mogłam przeoczyć ten post! Bluza jest piękna, troche odstraszają mnie ćwieki, ale w sumie nie są za bardzo widoczne : )
    Marzy mi się spódniczka w takim kolorze, ciągle poluję na podobną w H&M. W ogóle nie widać że to sukienka : )

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl