grochy

Jak Wam się podobają spodnie w grochy? Ja jestem nimi tak zauroczona, że kupiłam najpierw te, które tu widzicie, a kilka dni później dokupiłam sobie jeszcze w wersji granatowej, z trochę innego materiału i o nieco innym kroju. Do tego dodałam bluzkę, która zawsze mnie trochę do siebie zniechęcała przez to, że jest taka śliska, nie znoszę takiego materiału, szczególnie jeśli chodzi o eleganckie sukienki. Jednak z czasem jakoś udało mi się to wybaczyć tej bluzce i pierwszy raz czułam się w niej naprawdę dobrze, nie mając wrażenia, że mam na sobie satynową halkę do spania. Ciekawa jestem co Wy sądzicie. Wstawiam zdjęcia i pędzę się opalać, uwielbiam to! A Was przy okazji zapraszam do kupienia nowej sukienki, którą wystawiam tutaj: http://www.vinted.pl/kobiety/krotkie-sukienki/575751-nowa-neonowa-sukienka-krzyz . Jest boska, niedługo będzie z nią post. Buziaki!











35 komentarzy:

  1. Karolinko! Bluzka jest przeurocza. Podobnie jak Ty nienawidzę śliskich materiałów, od razu mam przed oczami koszulkę nocną albo piżamy. Do tego mam wrażenie (niezależnie jak duży by miała dekolt bluzka), że zaraz się uduszę albo ugotuję. Ale ta bluzka jest rewelacyjna, chyba nawet materiał by mnie nie odstraszył. A spodnie, powiem szczerze, że sama polowałam na takie od jakiegoś czasu. Wszystko razem wygląda tak apetycznie i miło dla oka, że aż nie można oderwać wzroku. ;)
    Buziaki dla Ciebie,
    zapraszam do siebie,
    Intent Blue :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzka jest rewelacyjna a całość bardzo mi się podoba ;****

    OdpowiedzUsuń
  3. cool:) I love pink, and dotted of course

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie są genialne.! Bluzeczka mnie się podoba ale ten łańcuszek przy niej wybitnie mnie drażni. :-) :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie są obłędne, ale jakoś ta bluzka mi tutaj nie gra. Poza tym świetnie wyglądasz :)


    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam!! Swietna jest ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też uwielbiam się opalać! <3
    Świetnie wyglądasz!
    Gdzie różowe kolczyki :P :) ?
    Spodnie są też fajne ale ja bym się chyba nie przekonała do takich :P :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. okularki są mega, wgl cała stylizacja przypadła mi do gustu :)
    pozdrawiam i zapraszam :)
    pierwiasteksmaku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, jaka opalona !!
    spodnie są boskie - chce takie ^^


    pozdrawiam i zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia , obserwuję
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz genialnie, ja poszukuję luźnych szortów w grochy ale te spodnie mnie zachwyciły. Zdradź mi gdzie je kupiłaś? Nie widzę nigdzie odnośnika :* Buziaki :*

    http://voguerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie wglądasz,

    bluzeczka jest mega!

    zapraszam Cie także do siebie jeśli masz ochotę

    pozdrawiam
    aga

    OdpowiedzUsuń
  13. mega spodnie i super koszulka:) wygladasz niesamowicie:*

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądasz obłędnie i w dodatku masz rewelacyjną figurę! ciekawe jak ja wyglądałabym w takiej długości włosów, hmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ta bluzka jest boska! I jej połączenie ze spodniami nieziemskie ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne te spodnie w grochy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny zestaw, troszkę słodki i troszkę sexy! W sam raz na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne te spodnie , z tym ślicznym topem tworzą genialny zestaw !

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne spodnie ;)
    http://percepcja1.blogspot.com/2013/06/rozdanie.html
    Zapraszam tu na konkurs :)


    E. :*

    OdpowiedzUsuń
  20. ja chce ta bluzeczke !!! :) jak schudne to się do Ciebie po nią zgłoszę ;p :) Spodnie naprawde fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. no ja wlasnie tez takie mysli mam bardzo czesto ale potem pomysle sobie ze to moje zycie i moje buty a nie innych, nie powinnam patrzec na ludzi i Tobie tez to radze:) nie ma co odmawiac sobie przyjemnosci. Ja te buty i tak bym predzej czy pozniej kupila :)

    ps. SUPER SPODNIE <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Super połączenie! Spodnie są cudowne
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam takie wycięcia ! ale ja nosze sportowy stanik do tego
    ale ten co masz jest boski ! taki też bym ubrała !
    przysłało mnie vinted a ,że vintedzanki trzymają się razem
    follow
    margarittasdiy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesteś śliczna!

    Ale spodnie skracają Ci optycznie nogi ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bez wątpienia - w końcu są podwinięte, ale lubię tak nosić i staram się tym nie przejmować, po co się zadręczać :) dzięki mojemu chłopakowi mocno wyzbyłam się kompleksów

      Usuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl