"gumiaki"

W dzisiejszym zestawie raczej nie zaskoczę Was szczególnie niczym, bo to ot taki codzienny, zwyczajny zestaw adekwatny do obecnej deszczowej pogody i do tego, że słupek rtęci na termometrze wskazuje trzynastą kreskę i ani kawałka wyżej. Sweterek musiałam założyć na top, choć dwa razy lepiej bez tego, ale inaczej zamarzłby mi brzuch. Te jeansy to kolejne nowe spodnie, w których jestem zakochana - w mało których jasnych jeansach czuję się zgrabnie, zazwyczaj mam wrażenie niechcianego pogrubienia, a w tych tak nie jest. A kalosze? To moje jedyne jak dotąd, ale spełniają moje wszelkie oczekiwania. Świetny kolor, długość, pikowanie. Mimo że w małym mieście ludzie często patrzą na takie obuwie kroczące przez miasto dość dziwnie, to w tych ani trochę nie wstydzę się wyjść. Torebka to też nowy nabytek - chyba nie za dobrze widać na zdjęciach jej fakturę, w każdym razie taka jaśniutka chodziła za mną już od dawna - i jest! Tymczasem wracam do oklejania mebli z chłopakiem, które mam nadzieję, że będą się ślicznie prezentowały w naszej kuchni :)














41 komentarzy:

  1. zdradź mi co to masz za kolor włosów ?:O

    kaloszki super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ramoneska świetna, a kalosze.. genialne! :D
    Zapraszam do mnie - kolejny post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz fajną torebkę!! Na taką pogodę kaloszki idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz genialną torebkę! Kalosze na taką pogodę idealne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne spodnie i bluzka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurteczka cudna, z resztą jak wszystko. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczo <3 bużka

    http://voguerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. zwykła stylizacja ale bardzo ładnie dobrana:)
    mi spodobał się zegarek bardzo elegancki:)
    zapraszam na nowy post www.wmarcunawiosne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjnie wyglądsz!! pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja :)

    Kalosze super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne kalosze :0 ślicznie Ci w takim zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kalosze powinny sie znajdowac w szafie kazdej elegantki :D ja mam trzy pary, ale zadnych 'zwyklych', pasujacych do wszystkiego. Mam czerwone w kropki, z nadrukiem zdjecia lasu (realnym, genialne;p) i brazowe w krateczke. przydalyby mi sie takie jak Twoje, swietne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hehe, owszem, mam bardzo duzo butow, i ubran ogolnie, ale jestem lumpeksoholiczka :) a co do butow, niestety/ stety wole wydac mniej, a miec buty na sezon lub dwa niz na nastepnych piec lat :) kalosze udalo mi sie upolowac na promocjach za mniej wiecej 30-50zl para :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O mamo zakochałam się w torebce i kaloszach !
    Cała stylizacja super właściwie to chciałabym wszytko D:
    I do tego jesteś piękna och :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie bomba! :)
    Sama poluję na kalosze,bo pogoda ostatnio nie rozpieszcza ;/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna stylizacja ;) chętnie zaobserwuję na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie lubię określenia 'gumiaki', ale strój mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wg mnie każdy element zestawu jest idealny i szczególny ! Pięknie wyglądasz :))
    Zapraszam do mnie na bloga na konkurs :) realizowany z butikiem LOLA :)


    E. :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Heej:) pytałaś u mnie na blogu jak wstawić w poście ikonkę FB aby można było polubić swój fanpage:D jeśli jesteś dalej zainteresowana tym to z chęcią przygotuję dla Ciebie opis jak ja to zrobiłam:D daj mi znać w komentarzu u mnie na blogu:D
    Pozdrawiam:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna stylizacja na niepogodę, ja też ostatnio kupiłam kalosze w krate fioletowe :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rzadko prawie komplementy kobietom, ale Ty masz tak świetna figurę ze naprawdę powinna s. być z niej dumna ;)) a zestaw jak zwykle prze urocz y ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. spodnie i zegarek !! <3 najlepsze;))

    OdpowiedzUsuń
  23. a mnie właśnie zaskoczyłaś i to bardzo tymi gumiakami no i sweterkiem:) wyglądasz fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kalosze są świetne :D <3

    http://michaskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne kalosze i spodnie - pięknie w nich wyglądasz!
    POZDRAWIAM M.

    OdpowiedzUsuń
  26. Gumiaki zawsze spoko!
    A w takim wydaniu, to już w ogóle.
    Bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. swietne te gumiaki, ja mam czarne, moze dobrze kupic jasne z powodu pory roku :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Miło mi serio ;) Spodnie kupione w zarze ? uwielbiam Twój styl , świetne kalosze :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Identyczne przymierzałam ostatnio w zarze tylko te kwiatki były jaśniejsze ;) zara jest fajna na przecenach ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super zestaw bardzo mi się podobają kalosze i kurtka!!! Obserwujemy się?

    OdpowiedzUsuń
  31. masz świetny sweterek i genialne kalosze :)

    OdpowiedzUsuń
  32. wspaniały zestaw xd
    brawo za to, że kalosze udało Ci się pokazać od tak eleganckiej strony ; )

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny zestaw ! Podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl