neon

Dziś prezentuję zestaw sprzed kilku dni (co widać po pogodzie), gdzie miałam na sobie moją nową sukienkę. W rzeczywistości jest naprawdę mocno neonowa, czego chyba w 100% nie dały rady ukazać zdjęcia. Uwielbiam jej minimalistyczny, a zarazem tak ciekawy fason. Od razu wpadła mi w oko, latem z pewnością bardzo mi się przyda na co dzień. Do tego cieliste szpilki w szpic - muszą być, bo widok tej sukienki, jeszcze kiedy nie była moja, od razu nasunął mi na myśl właśnie te buty. Większy problem miałam z torebką, więc postanowiłam nie wydziwiać i postawiłam dobrać ją kolorystycznie. Teraz wydaje mi się, że to był dobry wybór, bo na dobre wyszło niewprowadzenie do tego zestawu kolejnego koloru. Pozostało prosto, mam nadzieję, że zarazem ciekawie. Jak sądzicie?










50 komentarzy:

  1. Przepiękna sukienka, cudownie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaa, tylko dlaczego TE kolczyki (znowu) ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo, drugi raz to faktycznie bardzo straszna sprawa, szczególnie, że zdjęcia z tego posta i poprzedniego były robione w odstępie tygodnia :)

      Usuń
  3. ciekawa stylizacja, ładna sukienka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow ale pięknie wyglądasz :)
    pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienkę masz mega! :)
    gdzie ją kupiłaś :)
    wyrzuć ulubione kolczyki :P to tak a propos wcześniejszego komentarza na temat Twoich kolczyków :P
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wyglądasz. :) Zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Very nice colour. And all outfit again!

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna torebka i oryginalna, energetyzująca sukienka ;) świetnie .!

    OdpowiedzUsuń
  9. kochana, wyglądasz przepięknie i o twarzy Ci w takich wiosennych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawie! Sukienka jest świetna a ten kolor bardzo do Ciebie pasuje. Moim zdaniem świetnie przełamałaś jej styl tymi szpilkami.

    Ja ostatnio przekonałam się do neonów, ale wariuję na punkcie żółtego. Ostatnio wpadły mi do szafy spodnie i bluzka. Czekam na lepszą pogodę żeby je nosić. : )

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. buciki świetne :) no i ten kolor :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Zestaw, jak najbardziej na tak :) Z resztą, jak wszystkie Twoje propozycje ;)
    Mam pytanie, spodobały mi się buty, mogę wiedzieć gdzie kupiłaś? :) Pozdrawiam! :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy to przypał czy nie, ale kupiłam je w chińskim markecie :) Najpierw nabyłam czarne, jednak byłam z nich taka zadowolona, że po jakichś trzech tygodniach poszłam dokupić jeszcze te. Dziękuję bardzo za miłe słowa! :) Buziaki

      Usuń
    2. Żaden przypał :)akurat co do butów, torebek oraz dodatków to chińskie markety są świetnym miejscem do znalezienia "perełek"
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    3. To w takim razie muszę się wybrać na łowy do chińskiego marketu! ;)

      Usuń
  13. ciekawa stylizacja:) uwielbiam neony!

    OdpowiedzUsuń
  14. wow, rewelacyjnie wszystko połączyłaś, świetnie!
    bardzo ciekawym elementem jest gumka do włosów :)

    dzięki za opinię na temat mojego friday's set- myślałam nad tą torebką oraz portfelem w kolorach- róż i pomarańcz :)

    ANECIA WAS HERE- more than passion ♥
    blog | facebook | twitter

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba mi się - blondi w pomarańczy!

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowna kiecka <3 połączenie bieli z neonem mega ! do tego ma genialny fason , torebka też świetna <3 stworzyłaś rewelacyjny letni set :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale super kiecka! Daje po oczach! Świetnie ją zestawiłaś z resztą. Butki masz genialne:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję:) Bardzo mi miło również obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta stylizacja jest pierwszym krokiem na mojej drodze do przekonania się do neonów. Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna jesteś! Sukienka jest genialna. Dobrałabym do niej np. białe szpilki, chociaż te wyglądają też świetnie. ;)
    Zapraszam na mój DEBIUT! Pozdrawiam. Intent Blue.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wreszcie widzę żywy kolor <3 super

    OdpowiedzUsuń
  22. ta sukienka jest świetna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. genialnie kocham warstwy fantastyczne tkaniny i kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mi się podoba ; DD Buty świetne!

    Obserwuję. Miło by było gdybyś też zaobserwowała ; *
    http://muffliato9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. przepiękna sukienka! Torebka też bardzo mi się podoba :) Po prostu świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  26. piękna stylizacja :) kupiłam te koturny, ale niższe, czarne :) jak się nauczę chodzić bez problemu w nich to przerzucę się na wyższe te 14,5 cm ;) i zazdroszczę trampoliny w tle! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Skąd masz ta cudna kiecke ?;) naprawdę świetna . Bardzo ładny zestaw i ładna opalenizna ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. cudownie wyglądasz , ta sukienka jest bardzo oryginalna i świetna jest kolorystyka , super !!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolejna świetna stylizacja, sukienka mnie zachwyciła <3

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  30. nono, jaka śliczna nowość hihi:> ładnie wyglądałaś-pogooodo wróć:D
    Pozdrawiam serdecznie chudzinko!

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo podoba mi się ten neonowy trend! Zastanawiam sie tylko jak to wygląda w Polsce z muszkami? Latem przecież jest rodzaj muszek które kochają siadać na ostrym żółtym....dlatego nigdy nie zdecydowałam sie na taką bluzkę..heh

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajny zestaw :) pozdrawiam

    Follow?
    fashionlikealife.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  33. koniec blogowania?

    OdpowiedzUsuń
  34. Ojej, mój ulubiony neonowo-brzoskwinkowy kolor :) Bardzo pasuje do Ciebie, do koloru włosów, jak i opalenizny. Sukienka ma rzeczywiście bardzo oryginalny fason, przez co jest super! :) Zostaję u Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Sukienka ma przecudowny kolor. *.*

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale piękna torebka. Cudna jest. I co za piękny kolor sukienki!

    OdpowiedzUsuń
  37. Wyglądasz super w takich kolorach :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. świetnie wyglądasz !
    zazdroszczę trampoliny - moje marzenie :D

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl