new dress

Cieszę się, że wczoraj udało mi się skorzystać z pięknej pogody i porobić zdjęcia, bo ta szarość i bezustanny deszcz, który mam dziś z powrotem za oknem nie nastrajały mnie do tego wcześniej. A sukienka aż się prosiła o jej założenie i sfotografowanie, mimo że i tak chodziłam w niej wcześniej trochę po domu i zachwycałam się jaka jest ładna. Zgadzacie się z tym? Najpierw na wierzch założyłam ulubioną ramoneskę, jednak że było mi w niej za ciepło - zdjęłam. I tym lepiej, bo dzięki temu sukienka jest zaprezentowana w całej okazałości. Biustonosz pod nią założyłam w jak najbardziej neutralnym kolorze, choć i tak z tyłu niefajnie się odznacza, wolę jednak żeby było tak, żebym mogła mieć na sobie jeden z ulubionych staników niż zakładać któryś z tych, których nie cierpię, żeby nie byłoby go zupełnie widać. Wracając do sukienki - jest świetna, bo może posłużyć na jakąś ważniejszą okazję, może być na imprezę, ale i bez szałowych dodatków, 'uspokojona' czymś na wierzchu, może być ubrana w zwykły dzień. W sumie to najbardziej na to pierwsze i drugie, jednak nie zamierzam po prostu patrzeć jak wisi biedna na wieszaku, tylko z niej korzystać. :)

ramoneska|nn sukienka|nn torebka|allegro okulary|NY buty|deichmann


 \







39 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz:) Sukienka jest boska!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację, sukienka jest prześwietna!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie!!! Powiedz gdzie mogę kupić taką sukienkę ??? Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostaniesz taką na rynku w Dzierżoniowie, ale zakładam, że nie jesteś stąd, więc wtedy szukaj na allegro :)

      Usuń
    2. a dokładnie w jakim sklepie w dzierżoniowie ?

      Usuń
    3. to jakiś nowy sklep, w samym rynku obok sklepu Kolor

      Usuń
  4. ta sukienka faktycznie jest cudowna .! wyglądasz fantastycznie ;) a buciki mają świetny kolorek ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne buty i przepiękna sukienka!

    ANECIA WAS HERE- more than passion ♥
    blog | facebook | twitter

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW, this dress is so beautiful :D

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna sukienka, uroczo wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna sukienka:) idealna, ładnie wyglądasz:)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo Kobieco i z klasą. Wyglądasz zjawiskowo

    OdpowiedzUsuń
  10. zgadzam się w 100% - kiecka jest Cudowna ! ma genialny fason i piękny kolor a Ty wyglądasz w niej perfekcyjnie ! więc noś ją jak najczęściej <3 !

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam prawie identyczną sukienkę i dobranie do niej dobrego stanika to też dla mnie wyzwanie. Ale nie rzuca się w oczy na zdjęciu! Super wyglądasz, pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna sukienka...i buty :))

    zapraszam http://liivki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie wyglądasz! super buciki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana gdzie Ty dorwałaś sukienkę?? Dziś rozglądałam się za czymś podobnym :) Proszę o odpowiedź i ewentualnie o cenę:-)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. nono, zgadzam się:) a taka sukienka to świetna sprawa, chociaż ja jakoś do sukienek nie pajam sympatiom-może to się zmieni jak trochę ogarnę sylwetkę-bo Twoja jest bez zarzutów jakichkolwiek:))
    Pozdrawiam serrrrdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka perfekcyjna! A buty? dobrane idealnie! Ale jeśli nadal masz wrażenie, że przydałaby Ci się nowa para to wpadnij na nowego posta ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Very nice dress, and I love this colour of shoes!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zestaw na plus. Sukienka leży na Tobie nieziemsko , a koturny poporstu boskie <3


    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  19. cudna sukienka <3 buty oczywiscie tez w moim ulubionym kolorze :)


    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania jesli masz ochote ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj, śliczna ta sukienka! Świetnie się na Tobie prezentuje :). Buty też mi się bardzo podobają.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za odpowiedź. Zauroczyłaś mnie tą sukienką. Wczoraj byłam na chwilę w galerii z zamiarem porozglądania się właśnie za sukienkami:) Dzisiaj mam drugie podejście szkoda, że u mnie nie ma takich fantastycznych zwykłych sklepów!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz świetnie!
    Sukienka jest prześliczna, ramoneskę kocham, no i te buty!
    Tak bardzo żałuję, że nie mogę takowych nosić ;_;

    OdpowiedzUsuń
  23. wyglądasz prześlicznie w tym zestawie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna ta sukienka!!!:) chciałabym taka pomarańczowa lub żółtą gdzie ją kupiłaś były takie?;p

    OdpowiedzUsuń
  25. Superaśnie wyglądasz, a sukienka wprost genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Sukienka jak i stylizacja geniaaalna! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. chętnie obserwuje :) ciekawy blog :) zapraszam również do siebie http://cosmetics-my-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Super sukieneczka :)
    Obserwuje i zapraszam na swojego blogaska http://ilovefashionxo.blogspot.com/

    Vintedzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna sukienka, z takimi trafnymi dodatkami prezentuje się jeszcze lepiej:)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl