nothing sophisticated

Zestaw, który dziś dodaję miał tu w ogóle nie zawitać, ale pogoda jest tak wstrętna, że niezbyt pasuje dodać czekające już zdjęcia w letniej sukieneczce i okularkach przeciwsłonecznych. Dlatego wyszło jak wyszło - ten zestaw to coś na taki zimny i paskudny jak dzisiejszy dzień, to co widzicie miałam na sobie tydzień temu na Dniach Dzierżoniowa, gdzie posiedziałam kilka godzin i dłużej nie dało rady, było tak potwornie nieprzyjemnie, zobaczyłam tylko początek występu Bednarka i pojechaliśmy do domu, z czego najbardziej cieszył się mój chłopak, bo załapał się na obejrzenie finału ligi mistrzów. Zostawiam Was z tym mega prostym i klasycznym outfitem i ślę buziaki w ten ponury i deszczowy dzień. Ale co by nie kończyć tak smutno, to powiem Wam, że jestem przeszczęśliwa, w moim życiu wszystko świetnie się układa, dopisuje mi z chłopakiem tyle szczęścia ostatnimi czasy, że tylko skakać do samego sufitu! :) Dobrze jest mieć wokół ludzi z dobrymi serduszkami. :)

płaszcz|F&F spodnie|nn torebka|Eurobag chustka|nn buty|Sinsay










27 komentarzy:

  1. Bardzo ładny outfit-wszystko mi się podoba! <3
    Płaszczyk super wygląda z żółtą chustą:)

    Obserwuję Cię,jeśli masz chęć zaobserwuj mnie też,będzie mi bardzo miło.
    Zapraszam też do mnie;
    imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz idealnie ;)
    lordsy mnie zauroczyły ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny look!:) Paznokcie dodają świeżości i uroku całej stylizacji:) I znów to pytanie, które za każdym razem do Ciebie kieruje: Gdzie kupiłaś ten lakier!?:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. All is very nice. I like topcoat, and ballerine. It is lovely!

    OdpowiedzUsuń
  5. piekny, klasyczny płaszcz i cudne butki! ślicznie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw, torba is good !

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz przepiękny płaszczyk, fryzurka mnie zachwyciła <3 Świetnie wyglądasz !



    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo, Bednarek:) mega pozytywny gość! a zestaw jak zestaw-mimo tego co piszesz-wszystko elegancko i ładnie, po za tym zaciekawiły mnie Twoje paznokcie-a dokładnie-ich kolor;>
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz niezwykle pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne buty i paznokietki ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystko ładnie ze sobą gra ;) fajna fryzura

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś szczęściara, że masz wokół siebie tylu dobrych ludzi!!!
    Świetna torebka!!

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie wyglądasz w tej fryzurce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystko wygląda idealnie :) najbardziej podoba mi się połączenie różowych kolczyków i różowej wstawki w butach :) super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Plaszczyk swietny :) Bardzo podoba mi sie rowniez ta czarna torebka :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny zestaw, idealny na naszą obecną pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. buciki świetne i płaszczyk cudny :).

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl