striped

Ale sobie poleniuchowałam trochę w sferze blogowania. Za to pewne inne, bardzo ważne sprawy poszły w tym czasie mocno do przodu, z czego jestem bardzo zadowolona! Pogoda jest ostatnio przepiękna, oby tak dalej, bo ja jestem z tych ciepłolubnych. Wczorajszy dzień spędziłam w nowej sukience z działu dziecięcego z H&Mu, może wygląda troche piżamowo przez swój prosty fason i paski, ale czułam się w niej tak dobrze jak w mało której, chyba jestem fanką tego kroju sukienek. Uwielbiam mieć na sobie neony, kiedy moje ciało nabiera jest już ładnie przybrązowione. A dziś... szykuję się na pewne nagranie, może za jakiś czas pochwalę się efektami, jeśli będę z nich zadowolona. Miłego początku weekendu kochani!

sukienka, sandałki, okulary|H&M torebka|sequin.pl






30 komentarzy:

  1. Bardzo fajna stylizacka :) zapraszam do mnie na konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie jesteś opalona. :) Prześwietna torba, o stylizacji nie wspomnę, lepiej bym nie zestawiła wszystkiego ze sobą. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz:) Tak już letnio :)
    Torba wspaniała <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, wspaniałe połączenie;):)

    OdpowiedzUsuń
  5. przydałaby Ci się jakaś biała, lżejsza torebka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna stylizacja , cały urok w jej prostocie . ^^
    Genialna na letnie dni .:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja na lato ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale cudownie wyglądasz! podoba mi się dosłownie wszystko: i ta cudna tunika i torba i butki ;))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw , lekki i przyjemny . Fajne buty . I naprawdę piękna opalenizna, ją niestety jeszcze biała ...nie mam czasu na opalanie się ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna taka niemal plażowa kiecka , uwielbiam w podobnych śmigać latem <3 hehe ostatnio też przymierzałam się do czegoś z tego działu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz ;) Uwielbiam takie delikatne, lakkie i jeszcze z dodatkiem neonów sukieneczki na lato. Plus także za buciki ;) Na pewno jeszcze do Ciebie wrócę, a tym czasem zapraszam do mnie na nowości ;)

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy zegarek :)

    U mnie nowy post, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ciekawy blog:)
    obserwuje i zapraszam do mnie:)
    www.wmarcunawiosne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo przyjemny zestaw. Idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę tak pięknej opalenizny! Mam nadzieję że dzisiaj uda mi się poleżeć plackiem i też się trochę opalić. Neony faktycznie do Ciebie pasują : )

    OdpowiedzUsuń
  16. wow jaka cudowna, neonowa sukienka i bardzo oryginalne buty, a torebki szczerze zazdroszczę:) świetny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  17. powodzenia w tworzeniu :) wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna sukienkę i ślicznantorebka :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wierzę ,że sukienka jest z kidsa <3 genialny look !


    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  20. Slicznie wygladasz w takim zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. O jak pięknie Wyglądasz!:) Sukieneczka cudna!

    OdpowiedzUsuń
  22. czasem na dziale dziecięcym jest wiele ciekawszych i lepszych rzeczy niż na dziale dla kobiet :)
    bardzo podoba mi się ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl