again

Cześć kochani! Na początek chciałabym Wam przypomnieć, że dziś kończy się konkurs organizowany przeze mnie i firmę JONA, to ostatni moment, by wziąć udział - także kto jeszcze się nie zgłosił - zapraszam, bo warto! (klik) Do wygrania jest dowolna rzecz z asortymentu tego sklepu - właśnie z niego pochodzą spodnie z dzisiejszej stylizacji, które dopiero co ostatnio tu już przecież prezentowałam, ale jestem w nich na tyle rozkochana, że nie mogło się skończyć na jednym zestawie z nimi. Dziś inne połączenie, bo ostatnio było z pastelową bluzą, dziś jest natomiast z neonową bluzką (którą tak w ogóle kupiłam mimo rozmiaru L, ze świadomością pilnego zwężania u krawcowej, nie mogłam sobie jednak jej odpuścić, a mniejszej nie było). Mam nadzieję, że Wam się spodoba, czekam na Wasze komentarze i przy okazji chciałabym bardzo mocno podziękować, że jesteście, że zaglądacie tutaj, że słyszę tak wiele miłych słów. Wierzcie mi, że znaczy to dla mnie bardzo wiele, bo ten blog stał się ważną sferą mojego życia i bardzo się cieszę, że jest to doceniane przez wiele osób. Ślę buziaki!

spodnie - JONA
sandały - Salon_Anka
bluzka - bb&b
torebka - no name














40 komentarzy:

  1. Ten zestaw dla mnie to strzał w 10! Też bym sobie nie odpuściła takiego cudeńka i świetnie Cię rozumiem. Super wyglądasz w jasnych kolorach. Pozdrawiam! : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna jesteś , piękna stylizacja ! ale jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie, bardzo kolorowo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak wgl to obserwuje blog :) na pewno będę częściej wpadać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie :) bardzo szkockie klimaty w krajobrazie, to Szkocja:)?

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyglądasz ♥!

    paulaaplace.blogspot.com zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  7. spodnie to mój faworyt:) motyw kwiatów na spodniach jest bardzo fajny:) sama posiadam takie spodnie w swojej szafie:D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. spodnie juz w drugiej stylizacji prezentują się świetnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ją chyba muszę się zakrasc do Twojej szafy po ta bluzeczke bo jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie będę taka nieprzyjemna-i również ślę buziaki hihihi:D
    spoko zdjęcia, bardzo przyjemnie się patrzy:-) podziwiam, że potrafisz chodzić w takich butach, ej;o

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Jaki neon! Kryształki bardzo pasują przy dekolcie, pięknie się prezentują. Kolor jest świetny, bardzo ładnie podkreśla Twoją opaleniznę (której z resztą zazdroszczę, bo ja niestety mam jasną karnację i jak się opalę to "na raczka", dlatego pielęgnuję moją "bladość" ;)), spodnie fajnie leżą. W ogóle jesteś super-zgrabna i zazdroszczę figury. Do tego jesteś chyba jedną z nielicznych blogerek, które nie muszą się malować by wyglądać pięknie, świeżo i promiennie. Trzymam kciuki! ;)
    Buziaki, IntentBlue :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale wystrzałowa bluzka,a spodnie urocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te spodnie są przecudowne! Bluzka pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale jesteś opalona! Ten kolor bluzki tak daje po oczach, że aż miło!
    Ile w Tobie pozytywnej energii!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. neon świetnie kontrastuje z opalenizną, wielki PLUSIK :)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :* OBSERWUJEMY? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Spodnie, buciki i kopertówka naprawdę świetne ! Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. oo tak, ja również się nie dziwię dlaczego musiałaś mieć tą bluzeczkę. ;) spodnie również mi się podobają, uwielbiam kwiatowe wzory. ;)

    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie, masz może ochotę na wzajemną obserwację? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie z miłą chęcią ja obserwuję również! ;)

      Usuń
  18. Zestaw w 100% jest rewelacyjny! bluzeczka nadaje kontrast a zarazem pięknie współgra :) pozdrawiam mocno! i czekam na koleją świetną stylowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna stylizacja <3
    +Obserwujemy?
    Zapraszam na mojego bloga. Było by miło gdybyś pozostawiła po sobie ślad w postaci komentarza:
    http://wana-wanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. wszystko mi sie podoba, z checia przygarnelabym te ciuszki :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja już obserwuję twoja kolej;>

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję za głos ;) będzie miło jak jeszcze zagłosujesz bo czas jest do 21 lipca :)

    OdpowiedzUsuń
  23. slicznie wygladasz :)
    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwszy raz słyszę o tej firmie;) Zaciekawiłaś mnie, bo spodnie są naprawdę super:)
    dodajemy do obserwowanych?

    OdpowiedzUsuń
  25. ale pięknie wyglądasz , super bluzka :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładnie się prezentuje ;)

    Obserwujemy? Ja już ;)

    http://codzia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie połączyłaś kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bluzka i buty!♥ przepiękne.
    Super połączyłaś je z tymi spodniami;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bluzeczka jest boska, zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo podobają mi się spodnie i buty. :D

    Ps: dodałam cię do obserwowanych. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie wyglądasz. Uwielbiam baskinki, a Twoja ma super kolor ! Buciki śliczne cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Spodnie są rewelacyjne, ale nieco gryzą się jak dla mnie z kolorem baskinki. Buty the best! :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl