birthday

Kochani, dziś na szybko - zostawiam Was ze sporą dawką zdjęć i lecę dokończyć szykowanie. Czeka mnie małe przyjęcie urodzinowe w gronie najbliższych. Koniec bycia nastolatką :) Zapraszam do oglądania, mam nadzieję, że podoba Wam się mój w zasadzie prosty zestaw, bo rolę główną gra sama sukienka, ale niemniej ważne są i dodatki, bez których by się tu nie obyło. Buziaki!
P.S. przypominam o kończącym się już konkursie, to ostatni moment, by wziąć udział!

sukienka - Zara (outlet)
buty - Perfect_Styl














35 komentarzy:

  1. Przesliczna jestes w tej kiecuszce!! 100 lat Kochana**

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz JAK ZAWSZE rewelacyjnie! wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń - nawet tych najmniejszych, powodzenia w życiu prywatnym :*

    OdpowiedzUsuń
  3. No uwielbiam Cię! Pisałam to wieeele razy, ale co tam, powtórzę się: każda Twoja stylizacja jest bardzo dziewczęca, w 100% pasuje do Ciebie, wyglądasz po prostu pięknie! Jesteś jedną z dwóch moich ulubionych początkujących blogerek, mam nadzieję, że rozkręcisz się jeszcze bardziej. Trzymam kciuki! :*
    PS. Wnioskuję, że to Twoje urodziny, więc WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO, dużo szczęścia w prywatnym życiu i mnóstwa pomysłów w rozwijaniu bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka ma piękny fason! długo szukałam sukienki z takim dołem:) jest śliczna:) a jaka Ty opalona! zazdroszczę:))
    Wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń:))

    OdpowiedzUsuń
  5. cu dow na sukienka!!!! jest piękna, zestaw minimalistyczny bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja:)
    sukienka jest śliczna:)
    http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała sukienka! <3
    Pierścionek też masz genialny! <3
    Wszystkiego co najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor sukienki przepiękny:) no i świetnie w nim wyglądasz:D pasuje Ci:D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post:D
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego :)
    ślicznie :*
    Jestem zachwycona pierścionkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacja! wyglądasz obłędnie! sukienka miaaazga :) pozdrawiam mocno ! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Suienka świetna (mam taką samą). prezentujesz sie w niej genialnie. Kolor jej fajnie podkreśla kolor skóry. naszyjnik z kolei dodaje charakteru i dopełnia całość. Buty są ok, choć mogłyby byc ciut lzejsze - wygladałoby to równie dobrze!

    U mnie z kolei dzisiaj króluje srebro w połączeniu z pomarańczem - zapraszam w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna sukienka :)
    I mam co do niej pytanie... chodzisz w niej bez biustonosza czy kupujesz jakiś specjalny, żeby miał nisko z tyłu zapięcie?

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładnie ;) podoba mi się!
    zapraszam tez do siebie
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. jak zwykle ślicznie :)) sto lat! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo podobają mi się Twoje buty - przydałyby mi się takie czarne, klasyczne, ze stabilnym obcasem ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. w tej sukience wyglądasz jak słoneczko na niebie :-)
    świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  17. piekna ta sukienka, ostatnio bardzo lubie zolty kolor :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale pięknie wyglądasz !! sukienka cudowna ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wyglądasz! Jesteś naprawdę baaardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  20. wow, przepięknie wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękna sukienka ;) wszystkiego najlepszego! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowny zestaw :)
    obserwujemy na blogspocie i bloglovin? ;>

    OdpowiedzUsuń
  23. prześlicznie wyglądasz w tej sukience, śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super wyglądasz :)

    Bardzo interesujący blog i oczywiście dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie :)

    http://daariaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale masz piękną figurę! :))

    Może obserwujemy? ;)
    Wpadaj dyverst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. wyglądasz niesamowicie w tej sukience!!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Boska ta sukienka , cudny kolor, taki żywy. Naprawdę cudenko ..zakochalam się w niej ;) i sto lat oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Beautiful dress! Love it!

    www.timolove.com

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl