dres

Dziś coś, co zapowiadałam Wam kilka postów wstecz. Dresik! Czyli ja w takiej wersji bardzo luźnej i nieformalnej. Świetnie nadaje się on na wyjście do ogrodu, zabawy z psem, grilla w gronie bliskich... No i przede wszystkim bardzo przyda mi się pewnie zimą (a głównie spodnie) jako wygodny strój po domu. Cieszę się, że w końcu go mam. Wybrałam go w wersji szarej, choć było jeszcze kilka innych zestawień kolorystycznych, jednak szary to taki wyjątkowo idealny kolor dla dresu. Tak więc oglądajcie mnie (na wieeelu zdjęciach, bo jest ich dziś więcej niż zwykle) w wersji sportowej, a następnym razem dla odmiany już będzie pewnie sukienka. Lecę, prasowanie czeka!






 










39 komentarzy:

  1. O kupiłaś! No i super, też najbardziej lubię szare dresy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz w takim wydaniu:)
    uwielbiam Twojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny dresik, wyglądasz świetnie w każdym stylu! ładnemu we wszystkim ładnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty nawet w dresie musisz tak dobrze wyglądać? :P
    Ja też kupiłam dres ale nie komplet wszystko osobno, największy problem miałam ze spodniami ale się udało ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia:) A dres świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny dresik, luźno i wygodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się taka wersja Ciebie, liczę na to, że częściej tu zagości. Choć stylizacje bardziej formalne są genialne, to przyda się coś dla odmiany :) Pozdrawiam i liczę na więcej postów! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie byłam początkowo przekonana co do pokazania sie tu w tak nieformalnej wersji, ale skoro sie podoba, to możliwe, że będzie się tu takie wydanie pojawiało częściej. dziękuję, również pozdrawiam! :)

      Usuń
  8. Bardzo fajnie wyglądasz w takiej luźnej stylizacji :)
    A dres jest naprawdę ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny dres, na zimę do chodzenia po domku jak znalazł :) czy możesz mi podpowiedzieć jaki rozmiar wybrałaś? śliczny masz uśmiech, taki szczery i przy tym aż oczka się śmieją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmiar mojego dresiku to S/M. Dziękuję bardzo za komplement :) buziak

      Usuń
  10. świetnie wyglądasz w tym dresie, może i ja się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz w tej wersji. Promieniejesz! I jaki uroczy piesek :) Pozdrawiam Cię i czekam na kolejne posty. U mnie relacja z pobytu w Hiszpanii. Buźka

    http://voguerka.blogspot.com
    http://facebook.com/voguerka

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładny dresik :) ja osobiście też czasami lubię ubrać sie bardziej na luzie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie! ;)

    http://belladulcechica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny wybór, super dresik ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny luźny look :) ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  16. strasznie ci zazdroszczę, ja mam trampolinę, ale nie mam teraz gdzie jej rozstawić :<

    www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę Ci takiej figury bez ćwiczeń :D
    Świetne fotki, bardzo pozytywne :D
    Mam podobne spodnie, ale moje bardziej podkreślają pupę. Niezbyt mnie to cieszy, ale mojego faceta już tak.
    Śliczny psiak :D Jak ma na imię?

    OdpowiedzUsuń
  18. Dresy, kocham szare dresy! <3 do tego wszystkiego tak uroczo wygladasz! MAGIA!
    (jesli ciekawila Cie sukienka, ktora jest tak naprawde bluzka, ale na owych zdjeciach tego nie widac, to zapraszam tutaj: http://charmeusee.blogspot.com/ )

    OdpowiedzUsuń
  19. nawet w dresie wyglądasz szałowo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. dresy są fajne :) bardzo wygodne i świetnie w nim wyglądasz!
    http://purplesswag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładnie wyglądasz w sportowej wersji ;). Ja szukam samych spodni dresowych gdyż bluzy raczej bym nie nosiła ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam skakać na trampolinie! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię dres :) Twój jest świetny i fajnie w nim wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale ty śliczna jesteś!

    Zapraszam do mnie, może obserwujemy?
    http://ineedyoursoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudny dresik no i gwiazda zdjęć czyli piesiorek suuuuper :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana dresik jest boski, juz niedlugo zamawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. dres świetny :) i rewelacyjne zdjęcia :)

    może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również obserwuję :)
      skoro w stylu ukochanego to zapraszam do zakupów :)

      Usuń
  28. Bardzo fajne są te zdjęcia na których skaczesz!. I nawet w dersie wyglądasz dobrze :).

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny dres. :) Rzadko noszę dresy w całości, zazwyczaj samą bluzę, albo spodnie osobno, ale patrząc na Ciebie, uświadamiam sobie, że dużo traciłam. Rewelacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie wyglądasz ! ;)
    Obserwujemy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  31. zawsze na zdjęciach wychodzisz bardzo uroczo i dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl