favourite heels

Tę spódniczkę już kiedyś prezentowałam, ale na tak ciepłe dni jak dzisiejszy nadaje się ona do noszenia idealnie. Do niej założyłam koszulę bez rękawów z materiału imitującego jeans, ale i tak gościem głównym tego zestawu są nowe buty. Początkowo do tego zestawu założyłam płaskie sandałki, ale kiedy odebrałam od listonosza paczkę i ją otworzyłam to nie było opcji pozostania w tamtych butach dłużej, skoro czekały już na mnie takie nowe cudeńka. Też tak macie, że jak kupicie sobie coś nowego, to czujecie potrzebę, żeby jak najszybciej to ubrać? Bo ja zdecydowanie tak, choć mama zawsze mi mówiła, żebym zostawiła sobie na niedzielę :D Wracając do butów - jestem w szoku, że mimo wysokości są tak wygodne! 4 godziny na nogach w pracy i zero bólu czy dyskomfortu. Cieszę się, że zamówiłam je w tej wersji kolorystycznej, choć widzę po innych blogach, że większym zainteresowaniem cieszą się one w wersji czarnej - te jednak AŻ tak bardzo nie skracają na szczęście nogi, na co nie mogłabym sobie pozwolić jak niektóre dziewczyny (którym zdarza mi się trochę pozazdrościć :P). Wybaczcie mi trochę pomiętą z tyłu bluzkę, ale zdjęcia robiłam wieczorem, a miałam ją na sobie od południa.

buty|salon_Anka pierścionek|Aldo reszta|nn















Zapraszam Was kochani do polubienia mnie na facebooku.

27 komentarzy:

  1. Moje zdanie jest takie że Ty zawsze świetnie wyglądasz ) fajnie dopasowałaś koszulę do spódniczki, wygląda to bardzo ładnie:) a buciki są śliczne.
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. buty są cudowne! śliczne po prostu :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny zestaw ;) Spódniczka jest świetna !

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódniczka jest rewelacyjna ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjnie wyglądasz! spódniczka jest cudna!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne zestawienie :) wyglądasz mega uroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, wszystko mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz, super spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic dodać, nic ująć :)
    Zazdroszczę, Ty zawsze wyglądasz oszałamiająco ;)
    Nogi też masz ouh ;)
    I spódniczka i w ogóle wszystko ;)
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gdzie pracujesz? świetne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sklepie z bielizną mamy i czasami weekendowo na imprezach na stoisku z popcornem, kukurydzą i watą cukrową, ale to już niedługo, lada moment zmieniam miejsce zamieszkania i właśnie już zaczęłam szukać czegoś nowego. Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  11. wszystko genialne ! ♥

    zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ajć kocham te twoje stylizacje :D
    Znowu cudowne dodatki :D

    OdpowiedzUsuń
  13. koszula jest piękna! :) Ostatnio zakochałam się w koszulach.

    Również życzę powodzenia w konkursie u Dajany ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo mi się podoba, szczególnie koszula ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna, śliczna, śliczna spódniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana wyglądasz świeżo i bardzo kobieco! a Twój uśmiech zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  17. haha, nono też tak mam:D a zdjęciu jak zawsze śliczne no i oczywiście wszystko "cacy";-)
    Pozdraaaawiam serdecznie i życzę udanych wakacji!:)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl