kowbojki

Cześć kochani! Za mną fajny wczorajszy dzień, moi rodzice wrócili z wakacji, dostałam kilka fajnych prezentów, których się nie spodziewałam, a sprawiły mi niemałą radość. A dziś ostatni dzień w pracy i zbliża się wielkimi krokami wyprowadzka. Co do zestawu - główną rolę grają oczywiście buty, co widać po tytule posta. Uwielbiam je! Od bardzo dawna chciałam mieć takie botki, te są co prawda bardziej w stylu kowbojek, jednak dzięki temu są bardziej niepowtarzalne i oryginalne. Pochodzą one ze sklepu BUU. Wczoraj, w nieco chłodniejszy dzień miałam je do miętowych spodni, które ostatnio tu prezentowałam i bardzo fajnie to wyglądało, może któregoś dnia wrzucę tu ten zestaw. A Wy co sądzicie o tych butach? Też Was oczarowały czy wręcz przeciwnie? Miłego weekendu, buziak!

buty - buu.pl
sukienka - no name
torebka - allegro








36 komentarzy:

  1. jakaś Ty śliczna! może podzielisz się swoimi wizjami co do mieszkania na blogu? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam Twoje zdjęcia:) zawsze jesteś taka uśmiechnięta:) ladnie Ci w takim kolorku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mialam kiedyś prawdziwe skórzane kowbojki , ale były na zimę :) uwielbiam takie buty, ale ciężko znaleść fajne :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne butki, a sukienka jeszcze faniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne buty, uwielbiam kowbojki i sama posiadam, ale trochę gryzą mi się z kopertówką :) Sukienka jest też świetna.

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawe zestawienie;-) śliczne kowbojki !

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie oczarowała sukienka! jest genialna a Ty w niej wyglądasz super kobieco! Kowbojki albo botki w tym stylu skradły mi serce już dawno temu, ale tylko raz w życiu udało mi się znaleźć idealne. Niestety przez to, że nosiłam je zbyt często, wytrzymały tylko rok ; / Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty są świetne, pięknie wyglądasz w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  9. buty robia robote, zajebiste sa! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne te buty :>
    a ta sukienka.. piękna :*

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne połączenie letniej sukienki z botkami:) super:)

    OdpowiedzUsuń
  12. sukienka jak i botki ok ale osobno.

    Buty za ciężkie do takiej letniej sukienki,ja raczej widzę do niej subtelne sandałki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj z tym się akurat nie zgadzam zupełnie, wiadomo, że sandałki byłyby najprostszym i najbardziej popularnym wyjściem. Mnie się właśnie podoba lżejsza góra z cięzszymi butami i o to mi tu chodziło.

      Usuń
  13. Co do butów to nie podobają mi się gdyż nie jestem zwolenniczką kowbojek. Ale sukienka, rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo oryginalne buty :)
    zapraszam : http://dreamaboutvogue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Buty są rewelacyjne! Zazdroszczę Ci ich :) sukienka równiez bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepraszam, ale... masz fantastyczną pupę!! Ćwiczysz coś? : )

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładna jesteś <33
    a buciki rewelacyjne <3
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudne buty, ekstra wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. sukienka jest swietna :) zapraszam do mnie na konkurs http://exality.blogspot.com/2013/07/konkurs.html :)

    OdpowiedzUsuń
  20. aaa jaki piekny kolor sukienki, bosko wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię takie niebanalne zestawienia! :)
    Bardzo mi się podoba, bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie wyglądałaś i jaka figurka :)).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne, świetnie wyglądasz :D.

    OdpowiedzUsuń
  24. przepiękna sukeinka, a Ty wyglądasz w niej bosko! To Twój kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mi się podoba to połączenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Karola, jaki miałaś tutaj kolor włosów ? co to za farba ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to już nie bardzo pamiętam... Na pewno była to farba firmy Matrix, jakiś bardzo jasny ciepły blond - 9G, a może 9W... Ja uciekłam od tego koloru, lepiej czuję się póki co w odcieniach zimnych :)

      Usuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl