kurteczki

Nie wiem jak Wy dziewczyny, ale ja, mimo pełni lata, osiągającego obecnie po 30 stopni, planuję już listę bardziej jesiennych zakupów. Po prostu powoli zaczynają mi się nudzić letnie ciuszki, mimo że ogólnie uważam, iż ta pora roku mogłaby być jedyną i żadna inna nie jest mi do szczęścia potrzebna. Ze szczególnym zaciekawieniem mój wzrok zatrzymuje się w sklepach na sweterkach, kurteczkach czy botkach. Jeśli chodzi właśnie o ramoneski - jedyna, jaką posiadam to beżowa materiałowa. Marzy mi się taka czarna, w bardziej rockowym stylu. Szperając w internecie natknęłam się na sklep http://goodlookin.pl/. Znalazłam tam kilka naprawdę fajnych kurteczek, które są w dodatku w super cenach (zazwyczaj ten element garderoby jest zdecydowanie za drogi...). I ostatecznie nie wiem już sama, która jest najlepsza. Dziewczyny, pomożecie zdecydować?

Pierwsza z nich to taka, o jakiej przed chwilą właśnie pisałam, że by mi się przydała... Typowy krój ramoneski, żadnych kiczowatych ściągaczy, delikatne zameczki i pikowane elementy... Widzę ją szczególnie z płaskimi botkami, ale też z kobiecymi, bardzo wysokimi koturnami za kostkę. Ta jako pierwsza wpadła mi w oko.

Że mam również słabość do rzeczy dziewczęcych, delikatnych, często mających wiele wspólnego z kolorem różowym, w oko wpadła mi też ta: (byłoby pięknie z jaśniutkimi jeansami!)


Ale i ta, soczyście granatowa, również chodzi mi po głowie. Myślę, że świetnie by wyglądała z wieloma rzeczami. 


I co sądzicie? Która się Wam najbardziej podoba? A już niedługo pojawi się post, w którym zaprezentuję się w dresiku! :) Cieszę się, że w końcu udało mi się go nabyć, bo to idealny strój do domu, na ogród czy żeby podskoczyć szybko gdzieś do sklepu lub wyjść z psem na spacer. Ostatecznie zdecydowałam się na ten: 

Myślę, że cena tj. 39,90 w przypadku rzeczy, która niesamowicie mi się przyda, spędzę w niej niejeden jesienny/zimowy wieczór i nie tylko, to po prostu grosze.

A Wy w czym spędzacie wolny czas w domu? Dresy, leginsy czy jeszcze coś innego?

30 komentarzy:

  1. Baaardzo fajne kurteczki :))

    W Gdańsku jest ogólnie dość chłodno jak na LATO :) A dziś to było tak zimno, że już zaczęłam planować zakup kozaków na zimę ;)

    Obserwuję i lubię na FB :)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się podoba bezowo- różową i niebieska ;)) dresy świetne i bardzo tanie. Ja to przeważnie wybieram dresy lub coś luznego tym bardziej że przy dziecku ciągle wszystko w biegu ;)- pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście, pierwsza jest świetna! Też by mi się taka przydała. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja już też powoli myślę o jesiennych rzeczach jednak jeszcze mamy sierpień przed sobą i wrzesien:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne ramoneski! ;)

    http://ask.fm/Danusia12345/answer/53990291035

    OdpowiedzUsuń
  6. druga ramoneska najlepsza! :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga jest bardzo ładna. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny dresik :)
    OBSERWUJE I LICZĘ NA REWANŻ!:) http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Też powoli zaczynam się rozglądać za trndami na jesień. Co do kurteczek, "skórę" lubię w mocniejszym rockowym wydaniu. Mam granatową i faktycznie fajnie wygląda z wieloma ciuchami. Co do dresu kupuj i się nie zastanawiaj, jest śliczny i tani:) Ja po domu chodzę we wzorzystych leggach i bluzce oversize, tak mi najwygodniej:) Zimą dorzucam wieeelki sweter;)

    OdpowiedzUsuń
  10. w domu to na luzie, dresy, pidżama ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne kurteczki , post niżej fantastyczny ! jak Twój każdy ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie czarna. Klasyka ponad wszystko.
    Dresy są świetne. A w domu najbardziej lubię chodzić w krótkich spodenkach, a zimą legginsy - najwygodniej. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ta z różowymi wstawkami jest przepiękna :)!!

    OdpowiedzUsuń
  14. pierwsza zdecydowanie na tak, ponieważ jest to klasyk i dosłownie do wszystkiego będzie Ci pasowała - do kobiecych strojów, zarówno jak i do tych luźniejszych :) czekam na wpis z dresikiem :*

    OdpowiedzUsuń
  15. ta druga kurteczka jest boska !:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsza kurtka najbardziej mimsię podoba. Ja w wolnym czasie wybieram spodnie dresowe i luźną, bawełnianą koszulkę ;).

    OdpowiedzUsuń
  17. ja tam chce taki dres!!! jest boski!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsza <3 ja chodzę po domu zazwyczaj w spodenkach nawy w zimie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. pierwsza najlepsza :) klasyczna ramoneska powinna być w każdej szafie! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja również rozglądam się już za jesiennymi ubraniami bo lato minie szybko a jesien jeszcze szybciej przyjdzie niestety. Pierwsza czarna klasyczna ramoneska jak najbardziej się przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja cierpię na ciekawą przypadłość i latem często kupuję rzeczy na jesień.
    Podczas obecnych wyprzedaży wzbogaciłam się już o nowe botki i sztyblety, także jak najbardziej rozumiem Twoje rozglądanie się za cieplejszą garderobą.
    A po domu tylko dresik! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. pierwsze dwie kurteczki chętnie widziałabym w mojej szafie :-)
    wolny czas spędzam na sportowo, również w wygodnych ciuszkach .

    OdpowiedzUsuń
  23. wspaniałe kurteczki!!! z przyjemnościa obserwuje
    ♥♥♥ całusy ♥♥♥ Ola

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi się podoba pierwsza ! lubie takie z pazurem

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta pierwsza jest najbardziej klasyczna, jeśli nie masz czarnej w swojej szafie to śmiało kupuj. Obserwuje i zapraszam do obserwowania mnie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja bym brała czarną! Jest świetna i moim zdaniem zawsze będzie na topie ; )

    OdpowiedzUsuń
  27. Pierwsza rewelacyjna:) W domu noszę się po nocnemu, czyli chodzę w piżamie;)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl