love maxi

O ile jeszcze rok temu długość maxi kojarzyła mi się tylko z zakonnicami, to w tym roku oszalałam na punkcie tej długości. Jest to tak ultrakobiece! Mając wczoraj na sobie pierwszy raz tę spódnicę, w ogóle cokolwiek o tej długości, czułam się tak elegancko (pewnie też nieco za sprawą połączenia kolorystycznego). Do tego założyłam nowe, złote klapeczki ze sklepu Wilady, które jak tylko przymierzyłam po raz pierwszy, automatycznie zestawiłam je sobie w głowie właśnie ze spódnicą maxi. Wracając do butów - w moim otoczeniu wzbudziły niemały zachwyt, bardzo spodobały się kilku kobietkom, z pewnością mają coś w sobie. A co Wy sądzicie o mnie w takim wydaniu? Jestem bardzo ciekawa! :)

klapki - wilady
bluzka, spódnica - nn
torebka - allegro
bransoletka - pepco











38 komentarzy:

  1. Dokładnie. Ja tak samo, jeszcze kilka miesięcy temu byłam sceptycznie nastawiona do długości maxi, tymczasem teraz jestem totalnie zauroczona spódnicami i sukienkami tego typu. :) Świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. Letnio i z klasą, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Juz od dawna na żadnym blogu nie widziałem maxi w tak eleganckim wydaniu. Powiem szczerze, że ten typ spódnicy bardzo do Ciebie pasuje i fajnie się w niej prezentujesz!

    OdpowiedzUsuń
  4. piekna maxi! cudo <3
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię maxi spódnice :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Także jestem fanką długości maxi ;D Szukam mojej wymarzonej czarnej plisowanej maxi i znaleźć nie mogę :< Klapki pasują idealnie i masz bardzo ładny lakier na paznokciach ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  7. jejciu wszystko mi się bardzo bardzo podoba :)))

    zapraszam do udziału w 6 konkursach u mnie :)))
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne połączenie. Mam taka spódnice ;) jeszcze tylko klapeczki - też cudne

    OdpowiedzUsuń
  9. Osobiście kocham maxi ! Wyglądasz rewelacyjnie :)


    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi się podoba twój blog !

    asiunia-beyourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna spódnica;-) właśnie taki fason maxi lubię, pięknie się w nim wygląda :-) w połączeniu z tą bluzką bardzo elegancko;-)
    Klapeczki faktycznie śliczne♥
    Ps. Również w zeszłym roku maxi były dla mnie okropnością, teraz je kocham!

    OdpowiedzUsuń
  12. Baaaardzo mi się podoba :) super spódnica :>

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny zestaw;)
    wszystko mi się w nim podoba, biżuteria super;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Torebka jaka piękna! :)
    Klapeczki rzeczywiście ładne ale ja wolę sandałki :P
    Ja lubię maxi a Ty wyglądasz obłędnie! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. jak zawsze wyglądasz pięknie! ♡

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie, też musze mieć taka maxi ;)!

    OdpowiedzUsuń
  17. myślałam dokładnie tak jak Ty, nie podobały mi się spódnice maxi, a teraz jestem nimi zachwycona . :)

    OdpowiedzUsuń
  18. + dodałam do obserowanych, ciekawe co jeszcze nas łączy ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz niesamowite wyczucie stylu. Ta stylizacja bardzo mi się podoba! Dodałam do obserwowanych! Będzie mi miło, jeśli odwiedzisz mojego bloga oraz dodasz mnie do obserwownych, dopiero zaczynam www.fearlovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. mam tak samo:)

    uwielbiam maxy!!!:)
    A Twoja stylizacja jest bardzo ładna:) bardzo elegancka ale nie przesadzona:)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna spódniczka, całość rewelacyjna
    ja nadal się zastanawiam nad kupnem maxi:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post
    http://thisisastylishworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialnie wyglądasz ! Ja również uwielbiam długość maxi co możesz zaobserwować na moim blogu ; )
    Obserwuję i pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz naprawdę pięknie- elegancko a zarazem bardzo sexownie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. hi hun, great post..wanna follow each other, just tell me when u follow me than i'll follow u back immediately.
    Loves
    trokesland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. pięknie wyglądasz! jednak zrezygnowałabym z łańcucha, bo masz piękne zdobienia przy szyi na bluzce :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna bluzeczka i fenomenalna kopertówka ! pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. ślicznie wyglądasz, może i ja w przyszłym roku sie skusze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. och, wyglądasz cudownie! naprawdę bardzo mi się podoba ta stylizacja. ale jak to mówią ładnemu we wszystkim ładnie ;). niestety maxi nie są dla mnie, bo jestem za niska i kiepsko to na mnie wygląda. na szczęście mogę podziwiać maxi na takich osobach jak Ty w tak udanych stylizacjach jak Twoja :).

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne zdjęcia:D

    Zapraszam na mojego bloga.Było by miło gdybyś pozostawiła po sobie ślad w postaci komentarza :D
    http://wana-wanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. boska kopertówka :)

    http://sislovefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Super zdjęcia, pasuje wszystko
    Będe częściej śledzić twoje wpisy
    Oby tak dalej !
    :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Sama nie noszę takich spódnic, ale na kimś jak najbardziej mi się podobają:) Super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna maxi, ślicznie wyglądasz:)

    Zapraszam na letmelook.blogspot.com, miło będzie jak wpadniesz:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo podobaja mi sie Twoje stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń
  35. slicznie wygladasz:) bardzo mi sie podoba!!

    OdpowiedzUsuń
  36. jesteś piękna stylizacje wszystkie są świetne zapraszam do mnie http://zanettt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl