nude skirt

Tak bardzo lubię moment zgrywania zdjęć na komputer, ich przeglądania, małej obróbki i klikania pomarańczowego prostąkocika "Utwórz nowego posta". Bardzo się cieszę, że znalazłam sobie coś, co daje mi poczucie spełniania się oraz sporo radości. To tak tytułem wstępu. Co do dzisiejszego zestawu, to taka raczej klasyka - rozkloszowana spódniczka, kolory główne to beż i czerń... Jednak w takich wydaniach czuję się idealnie, lubię wyglądać kobieco, a z pewnością spódniczki, wysokie buty sprzyjają temu. Paczka ze spódniczką przyszła do mnie dziś, musiałam ją od razu założyć, nie byłabym sobą, gdybym tak nie zrobiła. Pochodzi ona ze z allegro od użytkownika wikula-kp, do którego serdecznie Was zapraszam - mają śliczne ciuszki. Z racji tego, że spódnica jest taka dość grzeczna, pozwoliłam sobie na top bez ramiączek, który kupiłam już spoooro czasu temu, jednak wciąż bardzo chętnie noszę - nie wiem czemu, ale bardzo lubię odkrywać ramiona. Czekam kochani na Wasze opinie na temat tego zestawu. Ściskam!

spódnica - allegro 
top - no name
koturny - fleq.pl











34 komentarze:

  1. ojej jak ślicznie, bardzo kobieco :)
    nie no zestaw rewelacyjny, koturny boskie, spódniczka i top też ( na początku myslałam że to sukienka )

    OdpowiedzUsuń
  2. Naszyjnik jest obłędny! :) Fantastyczna stylizacja, oh. *_* Jesteś niesamowicie zgrabna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja *.*

    Zostaje na dłużej :)
    I zapraszam do mnie: http://michaskaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz cudownie, Twój styl to bardzo moje klimaty.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw! wyglądasz ładnie, jak zawsze:) okulary są boskie!:D i jaka jestes opalona! zazdroszczę!:) zapraszam do mnie do obejrzenia weselnego zestawu:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał! Świetna stylizacja! Gorsecik jest przepiękny!
    Może wzajemna obserwacja?

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz! Jednak do tego zestawu dobrałabym jakieś delikatne sandałki :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Karolino, ależ śliczna z Ciebie dziewczyna! A w tej kreacji, to już w ogóle wyglądasz bajecznie.:) ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczny zestaw gdzie zakupilas tak piekne buty ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam taką klasykę!:)Genialny top!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle wyglądasz przepięknie :)A ten top- cudo !:)

    OdpowiedzUsuń
  12. kolory w Twojej stylizacji są klasyką i bardzo lubię takie połączenia. masz piękną figurę, a ramiona obłędne, więc odkrywaj jak najczęściej ślicznotko :) co do włosów to dziękuję i potwierdzam - takiej decyzji się nie żałuje :*

    OdpowiedzUsuń
  13. spódnica jest boska. i te okulary zresztą też ;)).

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie wyglądasz! i nie żałuje, że Cie obserwuje:)
    + zapraszam do siebie na nowe posty:)
    http://anajakzesnu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładnie !:))

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. top jest piękny! ale Ci zazdroszczę opalenizny - ja na taki piękny kolor się nie opalam...

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie dziwię się, że lubisz odkrywać ramiona, bo są bardzo ładne :)
    Przypominasz mi trochę Paulinę z http://beauty-fashion-shopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo dzięki, Paula jest bardzo ładna, dlatego miło mi :)

      Usuń
  18. śliczna stylizacja!

    rozaliafashion.blogspot.com
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  19. Bosko kochana wygladasz!!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz przepięknie, lekko, kobieco ślicznie <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz prześlicznie, a stylizacja sama w sobie jest świetna. :D

    Zapraszam do mnie,

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl