other version

Dziś pokazuję Wam się w trochę innym wydaniu, w nieco ostrzejszym klimacie niż ostatnimi czasy. Ciekawa jestem jakie będzie Wasze zdanie na temat tego zestawu. Założyłam spódniczkę z Cocktail Shock (którą zresztą wygrałam, jeszcze zanim zaczęłam prowadzić bloga), bluzkę/gorset oraz kolejne nowe buty, które na pewno będę nosić dość często. Uwielbiam, kiedy wysokie buty są wygodne, a zdarza się to niezwykle rzadko - w tym przypadku tak właśnie jest. Korci mnie jeszcze ich beżowa wersja, nie dość, że są piękne, wygodne, to jeszcze w baardzo niskiej cenie. Gdyby wszystkie buty na świecie spełniały te 3 warunki, to o ile piękniejsze byłoby życie kobiety :D

buty|perfect_styl_pl spódnica|Cocktail Shock bluzka|Bershka 










A Was kochani w dalszym ciągu zapraszam do wzięcia udziału w konkursie organizowanym przeze mnie i firmę JONA. Klik

Dodatkowo, jeśli podoba Wam się powyższa stylizacja, to zagłosujcie proszę na mnie w konkursie CS (klik)

BUZIAKI!

23 komentarze:

  1. masz bardzo ładne stópki:)
    ładnie Ci sukienkach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko idealnie dopasowane do siebie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nono-masz rację-niezwykle rzadko, haha noooo dokładnie-popieram popieram:D a no i taka kompozycja oczywiście jest też dobra, miło się ogląda zgrabną, śliczną osobę na zdjęciach:-)
    już lecę głosować;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaaaa *.* Bombowo! Czy Ty we wszystkim musisz wyglądać tak dobrze?
    A buty są po prostu the best ever!
    Widzisz Ty kosmetyki słabo a ja ubrania, w przyrodzie się wszystko wyrównuje :P
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie się podoba ostrzejsze wydanie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka wersja również mi się podoba:) Hot!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej pięknie!!! Zdecydowanie lubię Cię w tym wydaniu:) A buty cudne. Też czasem kupuję w tym sklepie i nie miałam jeszcze z niego niewygodnych butów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz obłędnie! Dla mnie najlepsza Twoja stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurcze! :D ale seksownie !:) Bardzo mi się ta stylizacja podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz, jeszcze do tego jestes opalona:) Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zestaw jest absolutnie cudowny! Spódniczka razem z tym gorsetem wygląda nieziemsko.


    Psst! Zastanawiałaś się kiedyś, jak to naprawdę jest być gwiazdą? Patrząc nie tylko na blaski, ale i cienie takiego życia? Zapraszam - http://aleeexsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładnie wyglądasz :) strój dodatkowo podkreśla Twoja opaleniznę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczna ta bluzka *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. kochana, wyglądasz przepięknie! we wszystkim wyglądasz bardzo korzystnie :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeeej chyba Twoja najlepsza stylizacja ♡ cudownie wszystko zestawiłaś !

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  16. wowww ale laska ! sliczny zestaw na jakies party :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ładnie wyglądasz, pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna bluzka! dawno ją kupiłaś? wiesz, czy jeszcze jest dostępna w sklepach?

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak sobie przeglądam te posty i ta kiecka... normalnie mnie urzekła! :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl