outfit

Dziś chciałabym pokazać Wam prawie same nowości (oprócz torebki, którą już tu prezentowałam). Nowym nabytkiem są spodnie w piękny kwiatowo-ptaszkowy motyw (możecie takie wygrać w konkursie u mnie, który wciąż trwa, zapraszam!). Wcześniej bałam się zamawiania spodni przez internet, z tymi jest to jednak strzał w 10. Są śliczne. Do nich (zupełnie przypadkowo w zasadzie) dobrałam kobaltowe sandały i całkiem spodobało mi się to połączenie. Trochę niespodziewanym elementem w tym zestawie jest bluza, do tej pory bluzę na blogu prezentowałam tylko raz, ale inną i w innym zestawieniu. Tu, w połączeniu z reszta, traci ona w dużej mierze swój sportowy styl i nabiera innego. Jak Wam się podoba ten zestaw? Ja bardzo dobrze się w nim czułam. Wieczorem zmieniłam buty na płaskie i wybrałam się tak na sąsiedzkiego grilla. To był świetny dzień. :)

spodnie - JONA
sandały - czasnabuty
bluza, torebka - no name














Kochani, jeśli podoba Wam się moja stylizacja z poprzedniego posta, to proszę polubcie ją tutaj

37 komentarzy:

  1. fajna stylizacja! pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. spodnie są naprawdę boskie:) takie delikatne, chętnie bym na siebie takie włożyła:) bardzo ciekawa fryzurka i jest Ci w niej do twarzy:)
    zapraszam na nowy post www.wmarcunawiosne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz super :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie delikatne stylizacje ♡ fryzura genialna !

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne spodnie!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny dziewczęcy look :) Nie przepadam za pastelami, ale ty prezentujesz się w nich pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny look, ale najbardziej podoba mi się uczesanie!;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz w takim zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześlicznie wyglądasz i cudowna fryzurka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne są te spodnie, uwielbiam ciuchy w kwiecistych wzorach:)
    Do tego jesteś bardzo ładna i świetnie dobierasz zestawy! Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka Ty jesteś w tym zestawie śliczna i dziewczęca! Aż nie mogę oderwać wzroku. A fryzurka tylko dopełnia idealnie całość. Buty są świetnym mocniejszym akcentem, przez co całość nie jest mdła i nudna. Ogromne TAK ode mnie. :)
    Buziaki Karolciu. ;)
    PS. Jak zrobiłaś tę fryzurkę? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ja zawsze mam pecha jak zamawiam coś przez internet, ale u ciebie widze wszystko sie udało:) spodnie leza idealnie:) wszystko bardzo ładnie dopasowane:)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie wyglądają te spodnie z całym zestawem :) buty również świetne :) i przede wszystkim interesujące upięcie włosów :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. genialną masz fryzurkę! A stylizacja piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  15. kochana piękna fryzura! fantastycznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  16. swietne uczesanie! bluzka cudowna, idealnie pasuje do spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nono, spoko połączenie-ślicznie to wszystko wygląda-mimo, że jakoś nie przepadam za takimi rodzaju spodni, wydają mi się być stworzone dla osób odważnych
    to bardzo dobrze, że dobrze się w nim czułaś-o to właśnie chodzi-wygoda przede wszystkim:)
    PS.dobra figura-maliny<3

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna stylizacja i bardzo ładnie Ci w tej fryzurce :)

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie wyglądasz w tej fryzurze kochana! :) bardzo podobają mi się Twoje spodnie, są urocze :))

    OdpowiedzUsuń
  20. cudne spodnie ;) upięcie włosów mnie zauroczyło ;)!

    OdpowiedzUsuń
  21. super to wszystko połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  22. boskie spodnie :) jak upięłaś włosy ?

    OdpowiedzUsuń
  23. piękna fryzurka ;d idealna do tej stylizacji
    zapaszam do siebie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna fryzurka ! :)
    Zapraszam do siebie:*
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja, ale fryzura to po prostu majstersztyk!:D jest piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz świetnie... wiem, że się powtarzam :) Bardzo fajne kolorki, lubię Twój styl :) Ale nie dam Ci spokoju jak nie napiszesz mi jak zrobić taką fryzurę! Czekam zniecierpliwiona :) Rewelacja :) Buźka!

    http://voguerka.blogspot.com
    http://facebook.com/voguerka

    OdpowiedzUsuń
  27. zachwycam sie Toba od stop do glow! doslownie :) wygladasz przepieknie, kazdy element stroju skradl moje serce, dodatkowo przesliczna fryzura:)
    UWIELBIAM!!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny zestaw, ale w tym wpisie najbardziej przykuła moją uwagę Twoja fryzura - świetnie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Rewelacja! Zestaw jest świetny, Ty piękna, a fryzura zachwyca :)
    PS. powiedz mi czy te butki są wygodne? Bo zastanawiam się nad ich kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
  30. wszystkie Twoje stylizacje sa rewelacyjne ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl