sporty

Ostatnio było kobieco, więc dziś dla odmiany jest luźno i sportowo. Fajnie, że takie pół-sportowe ciuszki robią furorę - to bardzo wygodna odmiana. Dres przestał być strojem nadającym się tylko do ćwiczeń. Kilka dni przeszłam się po miejscowych butikach i dresowe rzeczy zdecydowanie królują. W postaci bluz, tunik, sukienek, spodenek... Moje szorty są ozdobione kamieniami i to mi się w nich bardzo podoba. Znajdziecie takie tutaj, u tego użytkownika znajdziecie też zresztą mnóstwo innych pięknych rzeczy, ja już wypatruję co by tu sobie zamówić następnym razem. Kwestia pomarańczowego odcienia mojej skóry jest za sprawą światła (zachodzące słońce) - nie myślcie, że przesadziłam z samoopalaczem :) A czy Wam przypadł do gustu sportowy trend?
spodenki - wikula-kp
bluza - no name












36 komentarzy:

  1. ja zawsze byłam miłośniczka sportowego, luźnego a zarazem kobiecego stroju ;) dlatego te spodenki są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz, te zdobienia na szortach są genialne !
    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. niby na sportowo, ale gdzieś jest ta nutka kobiecości ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj zdecydowanie przypadł mi do gustu ten sportowy trend! Super wyglądasz, taki look bardzo Tobie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo łądnie Ci w takim zestawieniu- ja jeszcze nie do końca przekonałam się do "dresowej mody":)
    A trampeczki skąd ?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne spodenki, ślicznie wyglądasz, jak zawsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniale wyglądasz jak zawsze;) śliczna z Ciebie dziewczyna! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobasz mi się też w takim wydaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie !. Sportowo ale z klasą ;). Bardzo podoba mi się bluzka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. na spacer z psem to najlepszy wybór,
    podoba mi się ta bluzeczka z gwiazdkami :-)
    śliczny piesio <3

    OdpowiedzUsuń
  11. oo! ja również mam westa :)
    spodenki są bardzo fajne ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi do gustu przypadł bardzo! Ostatnio wszędzie śmigam w swoich nike'ach i dobieram do nich luźniejsze rzeczy. Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne spodenki! Bardzo podoba mi się dresowy trend, jest po prostu wygodny ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. mi bardzo przypadł do gustu ten trend! czekam na stylizację z pomarańczową spódnicą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. luźno i sportowo a zarazem najwygodniej!:) bardzo fajne szorty! zazdroszczę tej opalenizny! no i ładne nóżki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. sliczna stylizacja, widzialabym sie w takiej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo przyjemna stylizacja :) śliczna psinka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też bardzo się cieszę, że strój sportowy przestał obowiązywać tylko na siłowni, bo lubię wskoczyć w dresy idąc do miasta :)
    Bardzo mi się podoba sportowy styl w Twoim wydaniu!
    Świetna psinka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdecydowanie przypadł do gustu. :) Nie jestem wielką fanką sportowych ciuchów, ale takie 50/50 bardzo mi się podoba. Można wyglądać kobieco, a jednocześnie luźno, wygodnie i, jak widać na Twoim przykładzie - mega seksownie. :D

    OdpowiedzUsuń
  20. super bluzka, świetne szorty ;)
    wygoda przede wszystkim .!

    U mnie na blogu trwa wakacyjny konkursik:
    http://alabastrowapanna.blogspot.com/2013/07/konkurs-konkurs-konkurs.html

    GORĄCO ZAPRASZAM ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mhm :D Mój Atos jest strasznie grzeczny :) Naprawdę, ma już 8 lat .. a zawsze taaaki kochany xd przeprasza nawet tak słodko za małe przewinienia :D ogólnie śmieszny piesek xd czasamii taki mega uparty ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. Prosty , wygodny i oczywiście efektowny look. Świetny psiak !! ♡

    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznego pieska masz.
    Jeśli chodzi o stylizację to bluzka najbardziej mi się spodobała.

    http://mojezyciemojarzeczywistosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ Ty masz psiaka ślicznego :) fantastyczne spodenki i trampki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne masz te szoty:) no i piesio przeuroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  26. z tą spódnicą to przepraszam, bo pomyliłam sobie Karoliny z bloga, hihi... co do przerwy - czasami potrzeba chwilkę relaksu i odpoczynku. na pewno będę śledzić, komentować Twoje wpisy i wrócę ze zdwojoną siłą :*

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie!

    zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne spodenki! <3

    http://belladulcechica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo podobają mi się Twoje spodenki :))

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl