suit

Dziś prezentuję prosty zestaw na ciepłe dni - koronkowy kombinezon to mój nowy nabytek, to w sumie mój pierwszy w życiu. Świetna sprawa! Zakłada się tylko jedną rzecz na siebie i już jest fajnie, wystarczy dodać kilka dodatków - w tym przypadku łańcuszek na głowę, okulary, torebka, różowe usta i koturny i gotowe. Taki kombinezon jest bardzo fajny, kiedy ma się ochotę postawić na jakiś codzienny look, nie ma się ochoty na sukienkę ani też weny na łączenie jakiegoś dołu z górą. A Wy, lubicie kombinezony? Jak Wam się podoba moja koronkowa wersja? :)

kombinezon - no name
torebka - reporter
koturny - deichmann
okulary - h&m











38 komentarzy:

  1. sliczny outfit, bardzo ladna fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny kombinezon ! idealnie podkreśla Twoją figurę ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na ogół średnio podobają mi się kombinezony, Twój na pewno jest wyjątkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kombinezon :P choć na drugim zdjęciu wygląda jakby to była sama koronka a Ty nago :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe tylko na zdjęciu tyłem sprawia takie wrażenie:P na szczęście my kobiety jesteśmy spostrzegawcze i wiemy, że jest tam podszewka... ale mężczyźni?;P oj będziesz się im po nocach śniła :P :)

      Usuń
    2. No skądś to znam też mam takiego zazdrośnika :P

      Usuń
  5. swietny ten kombinezon, uwielbiam koronke!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja już nie wiem co pisać, bo za każdym razem wyglądasz świetnie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny jest <3 myslałam, że jest prześwitujący :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny kombinezon, rewelacyjne dodatki! Cudownie wyglądasz, oczu nie mogę oderwać. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz mega kobieco:)
    zapraszam na nowy wpis www.wmarcunawiosne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie!:))
    buciki mega!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. proste zestawy-mają coś w sobie:) hmmm, ciekawy ten kombinezon-przypadł mi do gustu, mimo, że nie nosiłam nigdy-aż żal się przyznać haha
    Pozdrawiam serdecznie i życzę udanych wakacji:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. genialny kombinezon! super wyglądasz!:)*

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudny kombinezon! Nie spowodowałaś jakiegoś wypadku na drogach? Faceci to musieli zgłupieć jak im taka łania na pasy wyskoczyła!!;) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  14. sliczny zestaw bardzo ładne koturny

    OdpowiedzUsuń
  15. amazing jumpsuit, so pretty!

    if you want to win a FOSSSIL sunglasses go to
    www.lessismoreblog.com+

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie, a buty mega :)))

    zapraszam do udziału w 6 konkursach u mnie :)))
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. mam naciągane 154 niestety i nic nie wskazuje na to, że będzie więcej

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny ten kombinezon !! :-) gdzie kupiony ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam go od koleżanki, która handluje ciuchami :)

      Usuń
  19. Ładny kombinezon i ciekawa fryzurka :3

    OdpowiedzUsuń
  20. Jesteś najpiękniejszą kobietą na świecie! figura, twarz i ten styl! Powinnaś być inspiracją dla każdej z nas :) Pozdrawiam cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojeeej, dziękuję bardzo za taki komplement, jest mi baaaardzo miło!!! :) buziaki

      Usuń
  21. świetny kombinezon, uwielbiam twoje wyczucie stylu!
    Szkoda, że nigdzie nie potrafię takiego znaleźć ;c

    OdpowiedzUsuń
  22. fajny kombinezon, choć nie w moim stylu :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiesz co nigdy nie przepadałam za kombinezonami , ale tez nigdy nie widziałam takiego fajnego koronkowego kombinezonu :) Jest naprawde swietny :) i ma piekny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ta ozdoba na włosach - świetna! sama muszę coś takiego wykonać dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. oo hej, wyglądasz prześlicznie :*:*
    i ten kombinezon .. cudny !! *.*
    dałam cie do obserwowanych ^^
    mam nadzieje że też mnie dodasz :D
    hehe, wracając do mojego miasta skąd dokładnie jesteś? jak blisko mnie :P
    buziaki :*:*

    OdpowiedzUsuń
  26. no przecież to rzut kamieniem! bliziutko jesteś do mnie :)
    dzięki, pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękny strój:)
    Dziękuję bardzo za obserwacje i również obserwuje, świetny blog:)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl