super skinny

O ile w rzeczywistości bardzo często moje mierzenie spodni kończy się na odwieszeniu ich na sklepowy wieszak, o tyle te, drugie w życiu zamówione przez internet pasują mi jak ulał. W dodatku kupowanie ich ze sklepu Jona to czysta przyjemność, bo nie dość, że mają ogromny wybór, to jeszcze kontakt z nimi jest na tyle świetny, że w tak krótkim czasie, podczas wymiany tych kilku wiadomości już zdążyłam polubić Panią, z którą piszę. Właśnie skończyłam jeść danonkowego loda zrobionego na łyżeczce - smak dzieciństwa, nie? :) Co do zestawu - bluzka, którą bardzo polubiłam, nowe spodnie, które myślałam, że będą jednolicie miętowe, a ku mojemu miłemu zaskoczeniu są... nie wiem zupełnie jak to nazwać, myślę, że zobaczycie to na zdjęciach. Do tego szpilki w szpic (ze sklepu perfect_styl, gdzie znajdziecie mnóstwo butów w super cenach), który jest ozdobiony ćwiekami, mocniejszym i bardziej znaczącym dodatkiem jest tu też pasek w panterkę, który dodaje trochę 'rasowości'. Ostatnie zdjęcie to ja z moim ukochanym - chciałam pokazać jak się nieświadomie ubraliśmy kolorystycznie jednakowo. :)

spodnie - Jona
buty - perfect_styl
bluzka - no name
pasek - reporter

















76 komentarzy:

  1. świetne te spodnie!:) wyglądasz bosko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz pięknie! A spodnie genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko jaka Ty jesteś śliczna ! Ta stylizacja powala, genialnie pokazuje Twoją świetną figurę ; )
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. spodnie są niesamowite ;)
    Ale jak dobraliście się kolorystycznie, prześwietnie to wygląda ;D
    www.fearlovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wczoraj, gdy miałam na sobie miętową spódnicę i beżową bluzkę, to mój chłopak nieświadomie założył miętową koszulkę i beżowe spodenki - śmieszna sytuacja, haha :) Ty wyglądasz pięknie, nie mogę napatrzeć się na Twoją figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tym zestawem całkowicie podbiłaś moje serce! 100% tego, co lubię : )
    Czy ten pasek jest w obecnej kolekcji? Szukam takiego od wieków, bo jeden panterkowy, który posiadam, noszę non stop! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. idealna stylizacja, nic dodać, nic ująć ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna całość.. śliczny pasek !:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Danonkowe lody. Czasem też lubię sobie zrobić :). A co do stroju- każdy element mi się podoba. Bluzka, pasek, spodnie (z zamkiami na nogawkach <3), buty, torebka, biżu... I świetne masz te okulary!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki masz rozmiar tych spodni? Są one rozciągliwe czy nie? Chce takie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są rozciągliwe, ale wydaję mi się, że rozmiarówka jest dość mała. ja noszę zazwyczaj S/M i myślę, że w te S-ki bym nie weszła, moje to M-ki :)

      Usuń
  11. Wreszcie! Wreszcie! Wreszcie! W końcu znalazłam kogoś, kto umie dopasować sobie jeansy na pupie. Do tej pory nie zauważyłam na żadnym blogu, żeby dziewczyny umiały dobrać spodnie do swojej sylwetki. Zazwyczaj kieszonka w połowie była "zgięta i pod pupą". A u Ciebie? Kieszonki są w idealnym miejscu, dzięki czemu pupa wydaje się bardzo zgrabna. A bluzką jestem zachwycona - gdzie kupiłaś? Od pół roku próbuję dorwać podobną. Niedawno były takie w Reserved, ale oczywiście się spóźniłam z zakupem. ;)
    Buziaki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz świetnie! Nie tylko spodenki, ale i bluzeczka świetna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna stylizacja, lubię takie kolorki i połączenia ;) bardzo na tak, sama chętnie tak bym się ubrała

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądasz świetnie :) dzięki za kommentarz :)
    onserwujemy>? <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne spodnie :) Poza tym uwielbiam baskinkę :)
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga i do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowne szpilki i piękna kopertówka! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaśniejszy blond? To może wyglądać ciekawie, ładnemu we wszystkim ładnie :) Ale nie dziwię się, że masz stresa, ja się boję chodzić do fryzjera :P Ale spróbowałam szamponem zafarbować sobie te włosy na blond i wyszedł nieco jaśniejszy, co prawda nie blond, a jak mój chłopak twierdzi czasami połyskuje rudym ( na szczęscie to tylko jego zdanie). Chociaż zmiana jest prawie niewidoczna. Ale na szczęście to tylko szampon i zaraz zejdzie! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. skąd jesteś? ile lat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z Bielawy na Dolnym Śląsku, mam 20 lat.

      Usuń
  19. super fotki, świetna miętowa stylizacja, genialna pupa:)) zapraszam do mnie na http://memarieamar.blogspot.com/ może zaobserwujemy jeśli Ci się spodoba??? daj znać

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne spodnie i buty, pięknie połączyłaś kolory. Obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny zestaw, genialne spodnie :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Wyglądasz mega !. Nie mogę się napatrzeć. Wszystko idealnie do siebie pasuje. Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Stylizacja jest fantastyczna! Spodnie i buciki - z chęcią bym Ci je skradła :) PS. Masz świetną figurę do tego fasonu.

    OdpowiedzUsuń
  24. obserwuję! (GFC i Bloglovin). I czekam na ciebie na Blolovin! :)
    <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajny zestaw;)
    bluzeczka jest urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  26. NO PIĘKNIE PO PROSTU. KAŻDY DETAL - MEGA!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale genialnie, masz cudowne spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Karola, Ty to masz figurę! Kolor spodni, idealny na lato:) ściskam!

    Ps. I nawet faceta pod kolor ubrałaś, bardzo dobrze!:D

    OdpowiedzUsuń
  29. cudny zestaw:) a spodnie maja śliczny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglądasz naprawdę super, absolutnie wszystko w Twoim zestawie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  31. mega stylizacja, wszystko bardzo mi sie podoba, chętnie sama wskoczyłabym w takie wdzianko ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny zestaw! Szpilki są urocze! :)
    P.S Dzięki za obserwację u mnie i również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczny zestaw taki delikatny, super zestawienie letniej bluzeczki z baskinką, torebki [love it!] i buciki! Dzięki za wizytę na http://otwieramszafe.blogspot.com/ Podążam za Tobą!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. wyglądasz świetnie ! pieknie, kobieco, sexownie i z klasą !
    POZDRAWIAM SERDECZNIE

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne spodnie! całość rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  36. naprawdę śliczne są te spodnie i idealnie dopasowane :)

    OdpowiedzUsuń
  37. skąd mam takie pomysły? akurat do wykonania naszyjnika na głowę zainspirowałaś mnie Ty ze swoją ozdobą :) co do Twojego 'utrapienia', to nogi masz rewelacyjne! świetnie pasują do całej sylwetki i tworzą super proporcje, więc masz z nimi nic nie robić, hihi :* ja z moim chłopakiem ciągle śmialiśmy się, bo każda osoba napotkana na mieście zwracała na nas uwagę, ale to taka urocza przygoda :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten zestaw to jeden z Twoich najlepszych ! Uwielbiam połączenie mięty z bielą <3 spodnie są cudowne, no i jaka stylowa para z Was


    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  39. świetnie wyglądasz ;) super połączonie ;)

    + obserwujemy?

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. świetnie:)

    ja najbardziej lubię połączenie mięty z bielą:)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  41. genialny zestaw! <3
    obserwujemy ;)

    http://belladulcechica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. PRzepięknie słońce!!! a spodnie boskie:),wpadaj do mnie na konkursik:))

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ładny zestaw i cudne spodnie :))

    OBSERWUJĘ :))

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  44. świetne spodnie i kopertówka!:))

    OdpowiedzUsuń
  45. TRINNI'S STUFF UBRANIA I AKCESORIA ZAPRASZAM! :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Prześlicznie wyglądałaś, i ta talia <3. Uwielbiam ją podkreśloną :).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  47. Wyglądasz zachwycająco! Dodatki bardzo mi się podobają :))

    OdpowiedzUsuń
  48. Super spodnie ! świetnie wyglądają z tą białą bluzeczką ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. ooooo kurcze te spodnie sa fantastyczne !! musze je miec, koniecznie ^^

    OdpowiedzUsuń
  50. genialna stylizacja i pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetne spodnie!
    dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  52. following you on bloglovin too now ^^

    OdpowiedzUsuń
  53. Genialne masz te portki:) Ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Cudne spodnie ;)) spodenki i nogi lubego też niczego sobie ;-) ulala

    OdpowiedzUsuń
  55. Wystarczyłaby chwila nieuwagi, a zdjęłabym każdy elemnt garderoby, który masz na sobie i sama bym założyła. :D Niczym gwiazda światowego formatu na konferencji prasowej. *_*

    OdpowiedzUsuń
  56. Jestem za! A w samolocie, w drodze na galę, popijając szapana, wymyślimy stylizacje na after party. Pożyczysz mi tę torebkę? :D Całuję!

    OdpowiedzUsuń
  57. Fajna stylizacja- wszystko dobrze dobrane/połączone. Spodnie faktycznie prezentują się bartdzo ciekawie.

    Obserwuję!

    U mnie z kolei dzisiaj króluje błękit - zapraszam w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  58. mega spodnie i tunika! :3 obserwuję i zapraszam do siebie : http://monika-ludwa.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Rewelacyjnie wyglądasz Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo fajne zestawienie:)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl