a bit of luxury

Szybciutko wchodzę tu, żeby dodać posta, który czeka na publikacje już od kilku dni i śmigam, bo dzisiejsza pierwsza połowa dnia strasznie na wariackich papierach. Co sądzicie o sukience, którą mam na sobie? Ja musiałam ją mieć, strasznie mi się spodobała - wygląda dla mnie tak luksusowo, a zarazem ma dużo klasy w sobie. Jest co prawda bardzo elegancka i kupując ją wiedziałam, że nieprędko nadarzy się jakaś okazja, na którą będę mogła ją założyć, ale może poczeka na noc sylwestrową... Chyba by się nadawała, prawda? Pewnie nie każdemu się ona spodoba, wykończenie jej dołu futrem jest może dość kontrowersyjne, jednak to właśnie dzięki temu wygląda ona tak niepowtarzalnie. Do tego lakierowane czarne szpilki z paseczkiem (uwielbiam! w dodatku kosztowały 29,99, cena marzenie) i voila!

Kochani, przypominam o trwającym u mnie konkursie - bierzcie udział, fajne nagrody do wygrania!

sukienka - no name
bransoletki - Jewellery Gallery








26 komentarzy:

  1. piękna ;)) wydaje mi się że będziesz miała nie jedną okazję żeby w niej smigac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna jest, nie koniecznie tylko na sylwestra ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka faktycznie bardzo ciekawa. Pasuje do Ciebie. Muszę przyznać, że ma to coś w sobie.

    U mnie z kolei dzisiaj królują frędzle :) zapraszam w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne połączenie faktur w sukience, ślicznie wyglądasz, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet jeżeli ma czekać kilka miesięcy, warto potrzymać ja w szafie! Świetnie w niej wyglądasz! : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym się nie odważyła na taka sukienkę ;)
    Ale Tobie jak zawsze wszystko świetnie pasuje i fakt jest dość kontrowersyjna ;)
    Miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz mega sexownie :) Do tego ta czerwona rogówka - ah, do schrupania :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka mi się podoba i myślę, że na Sylwestra idealna ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz, sukienka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Może nie jest to sukienka na letnią porę,ale z pewnością jest elegancka i ma w sobie to "coś" :D
    www.buycheaplookfit.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  11. sukienka ciekawa:) a buty podobają mi się baaardzo:D
    Pozdrawiam:)
    www.patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Czerwona sofa! :) Świetne szpilki i bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie wyglądasz :) obserwuje i zapraszam do mnie http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnie wyglądasz ; )
    sukienka rzeczywiście ma coś w sobie czarującego ; >

    OdpowiedzUsuń

  15. Amazing look!!!
    Hi what a cute nice blog honey you have.....My name is Paola I am a Blogger based in italy and I was wandering if we could follow each other GFC and bloglovin.
    Let me know I will follow you back!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna sukieneczka ;) bardzo do Ciebie pasuje
    Pozdrawiam :*
    Zapraszam do mnie: http://whatisinthehat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne zdjęcia :) sukienka jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl