back

Witam Was po dość długiej, mojej najdłuższej przerwie. Na szczęście to już za mną. Z przyczyn niezależnych ode mnie nie mogłam prowadzić bloga, z czego nie byłam szczególnie zadowolona, ale już koniec narzekania - jestem! :) Mam nadzieję, że nie wszyscy zdążyli o mnie zapomnieć. Wraz z dzisiejszym powrotem chciałabym pokazać zestaw sprzed paru już tygodni. Bawełniana, wygodna spódnica i żeby nie było tak nudno, bluzka w całkiem innym stylu, bardziej elegancka w zasadzie. Mnie się bardzo podoba to połączenie, ciekawa jestem jakie wrażenie zrobi na Was. Zdradzę na koniec, że od następnego postu przybywam z lepszymi, fajnymi zdjęciami, także bądźcie ze mną!

spódnica, bluzka, sandałki, torebka - no name
bransoletka - e-clover









37 komentarzy:

  1. ślicznie wyglądasz :) a Twoje włosy idealnie pasują :) ulubiony zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaaa!ale masz super kiece :)
    lubię też te mleczko ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. spódnica jest super!:)

    chciałabym taką szarą:)

    a motyw wężowej skórki ostatnio też mi się podoba:)

    pozdrawiam Patriszjafashion

    OdpowiedzUsuń
  4. super :) pochwal sie zdjeciami znad morza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to niezbyt mam się czym chwalić, jedne zrobione nie podobają mi się, a drugie są w miarę, ale i tak są sprzed domku, w którym się zatrzymaliśmy, także nie czuć na nich zupełnie nadmorskiego klimatu. Niestety mój chłopak nie przepada za robieniem zdjęć, więc nie chciałam go męczyć :P

      Usuń
    2. dodać coś z nad morza, choć jedno, chciałabym Cię zobaczyć w tym nadmorskim klimaciuku ;)

      Usuń
  5. śliczne buty i dodatki ;) pozdrawiam i zapraszam do mnie http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze wyglądasz pięknie i bardzo kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. i bluka i spódnica są świetne! a razem tworzą świetną całość :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy zestaw :) a buciki śliczne :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny dziewczęcy zestaw!;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na mnie robi super wrażenie! Bluzka przepiękna, tak Ci pasuje do włosów i karnacji : ) I narobiłaś mi teraz smaku na to mleko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super set. podoba mi się. Ostatnio mam bzika na punkcie torebek i na nie zwracam bardziej swoją uwagę i powiem Ci, że twoja jest super !!! :D

    www.imthegienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. sweet outfit... love your masi skirt...
    xx
    http://littlemisstwiggy.blogspot.com/2013/08/inspirational-board_28.html

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystko pasuje do siebie idealnie :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Też lubię takie mleko :D ^^
    Nareszcie jesteś! Już się zastanawiałam co się stało ;x
    Ślicznie wyglądasz! :)
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. classy, obserwuje i zapraszam do siebie :>
    http://ikinioifashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś śliczna! obserwuję! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie wyglądasz ! koszula jest mega <3 aaaaa uwielbiam mleko w tubce <333

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo przyjemny set!
    mleko w tubce,hmmm jestem od niego prawie uzależniona;))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podoba Twoja torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Super outfit a máš skvelé vlasy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny blog!!!
    Fajnie ,że do Ciebie trafiłam :)
    Już sobie obserwuję bo wrócę tu z przyjemnością :)
    Wyglądasz ślicznie na powyższych fotkach ale i na pozostałych postach!
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam w wolnej chwili do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowny kolor włosów! jakiej farby używasz jeśli można wiedzieć bo próbuje uzyskać taki kolor już długi czas i nie moge trafić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To farba fryzjerska Matrix (nie dostaniesz jej w drogerii, a w hurtowniach kosmetycznych bardziej, na allegro również). Ta moja dokładnie to Matrix SOCOLOR ultra.blonde kolor UL-N+ użyta z wodą 9% :)

      Usuń
  23. wrażenie ogromne!! lubie takie sety, u mnie juz tak zimno, że sie pożegnałam do kolejnego lata z tego typu zestawami. Noooo ale wiesz co :PP najwieksze wrażenie to na mnie zrobiło to mleko!!!! aaaaa ide dzis po takie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie wyglądasz piękna spódnica torebka super blog bardzo mi się podoba obserwuję go i zapraszam do mnie http://zanettt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl