comfortable

Dzisiejszy set? 100000 % luzu i wygody. Zero elegancji, formalności, tylko sportowo i "bawełniano". Mimo wszystko czułam się w tym zestawie hm.. stylowo i nietuzinkowo. Takie białe t-shirty z czarnymi napisami stały się baaardzo popularne i zagościły już na wielu blogach, mam nadzieję jednak, że moja odsłona jest nieco inna, a to za sprawą sportowej maxi. Z szortami byłoby dość pospolicie i typowo, a tak mogłam w sportowym wydaniu poczuć się nieco kobieco, bo wszelakie spódnice/sukienki właśnie to powodują. Wygodną odmianą jest tu też nerka, torebka odebrałaby z pewnością temu zestawowi trochę tego luzu. Wracając do koszulki i nerki - przyszły razem w paczce, a paczka ta wywołała duuuży uśmiech na mojej twarzy. Pięknie zapakowane, z krótkim, ale bardzo miłym liścikiem, a nawet z ciekawą formą informacji dotyczącej zasad pielęgnacji. Jestem też bardzo mile zaskoczona ich jakością, jednak polska produkcja już na oko bije na łopatki chińską itp. W każdym razie - z całeeego serca polecam dreamcouple!

t-shirt - dreamcouple
nerka - dreamcouple
pierścionki - crazydiamond
spódnica - no name









28 komentarzy:

  1. bardzo mi się podoba ta stylizacja! Świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I love this look... great shirt and absolutely awesome skirt!!!!
    xx
    http://littlemisstwiggy.blogspot.com/2013/08/doted-saturday.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw! Rewelacyjna spódnica!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oooo świetna stylówka!:)

    i ten żółty dodatek mega:)

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz, a nerkę chyba sama się na nią skuszę :*

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja :) T-shirt genialny :) pozdrawiam i zapraszam do mnie http://silesianfashionfreak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawa stylizacja, świetna nerka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialnie wyglądasz:) Uwielbiam takie spódniczki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja :)ślicznie wyglądasz::)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podobają takie pierścionki, ale niestety nigdzie u mnie takich nie ma ;x

    OdpowiedzUsuń
  11. jestes sliczna juz Cie uwielbiAm :D

    OdpowiedzUsuń
  12. T-shirt fantastyczny, pięknie, bardzo mi się podoba efekt końcowy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak dla mnie super wszystko dobrałaś i ta nerka wyróżniająca się - dodaje efekt!

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny outfit ! Nie mam żadnej maxi, ale ta jest świetna i ma taki ładny kolorek :)

    Zapraszam ;d www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. jaką świetną masz nerkę! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  16. wszystko fajne ze sobą współgra, a jakie buty do tego?
    Pozdrawiam,
    Ania z www.comeinmymind.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoja stylizacja powala ! jest taka luźna i na każdy dzień , bardzo mi się podoba :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny look ;) Uwielbiam takie połączenia z spódnicami maxi w roli głównej ;) Obserwuję i zapraszam na www.suelte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

© Tiny Property - Wszelkie prawa zastrzeżone / Design: Zatrzymujacczas.pl